|
|||||
|
|||||
:: :: |
|||||
|
|||||
Χύμα πατριώτες
Σε πολλές επιστολές πιστών τίθεται επανειλημμένως το ζήτημα της αθεΐας που κατακλύζει την κοινωνία. Οφείλουμε να καυτηριάσουμε την αθεΐα ως σημάδι πολιτιστικής παρακμής. Η συμμετοχή της αθεΐας στην παρακμή του Ελληνισμού υπήρξε καθοριστική. Οι σημερινοί της απόγονοι πλήττουν θανασίμως την δημιουργία Ελληνικής συνειδήσεως. Συνεχίζουν να σπέρνουν το δηλητήριο της αθεΐας υπό το πρόσχημα της ανεξιθρησκείας. Η κύρια παραδοχή τους είναι ότι ως αγνωστικιστές δεν μπορούν να ανεχθούν την έννοια του δόγματος. Και συνεπώς έκαστος δύναται να πρεσβεύει όποια θρησκεία θέλει. Η θρησκεία, για τους αθέους, είναι ιδιωτική υπόθεση. Σαν να είναι κουφοί, παριστάνουν ότι δεν άκουσαν ποτέ τον όρο πολιτιστικός πόλεμος. Κάποιοι αλλόφυλοι και αλλόθρησκοι από το -500 και εντεύθεν, μετέτρεψαν τον πολιτισμό σε πεδίο πολέμου. Σε διάφορα σημεία της Ελλάδος θάβουν τεχνητώς πεπαλαιωμένους αμφορείς για να εγείρουν αξιώσεις εδαφικές, λέγοντας ότι κάποτε ζούσαν εδώ. Κατακρεουργούν την Ελληνική γλώσσα, ώστε να λοβοτομήσουν την Ελληνική σκέψη. Αποσιωπούν την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία. Καθυβρίζουν τους Πατρώους Θεούς, προσβάλλοντας το Ελληνικό Έθνος. Η απάντηση των αρχαιοφίλων, αγνωστικιστών, αθέων και λοιπών «ελληνοκεντρικών» σε αυτό το ζήτημα ζωής ή θανάτου είναι η ουδέτερη στάση. Για να καταφέρει ο εχθρός να καταστρέψει τον Ελληνικό Πολιτισμό, ξεκίνησε από την προσβολή του ονόματος των Θεών. Ύστερα συνέχισε με το να γκρεμίζει τις καλλιτεχνικές εκφράσεις της εθνικής λατρείας. Και ενώ οι δίκαιοι και αιώνιοι νόμοι του πολέμου επιτάσσουν ότι σε αυτόν που μας καταστρέφει την γλώσσα, πρέπει να του καταστρέψουμε την δική του γλώσσα. Σε αυτόν που μας καταστρέφει τις καλλιτεχνικές εκφάνσεις της Θείας Λατρείας, θα του καταστρέψουμε την δική του τέχνη. Εν τούτοις οι άθεοι αρχίζουν την κατανάλωση υπνοστεντόν: όχι! ο Ελληνισμός δεν κάνει τέτοια πράγματα, δεν θα γίνουμε σαν αυτούς. «Ο Ελληνισμός δεν επιβάλλει», και λοιπές ανοησίες βγαλμένες από τον αρρωστημένο τους εγκέφαλο. Στην ουσία εκλογικεύουν μία σειρά από συναισθήματα. Η δειλία προς τον εχθρό, η νωθρότητα για αγώνα, η αδιαφορία προς το Έθνος, αποκαλούνται με διαφορετικά ονόματα. Ο άθεος δεν θέλει να τον τιμωρεί κάποιος για τις πράξεις του, για αυτό δεν θέλει να ακούει για Θεούς τιμωρούς. Για να μπορεί ο άθεος να διατυμπανίζει την κατάσταση χύμα στην οποία θέλει να ζεί, δηλώνει ότι δεν πρέπει να γίνουμε σαν το ισλάμ. Θέτει στο ένα άκρο το ισλάμ, ως μία δογματική ιδεολογία, και εξ αντανακλάσεως οι Έλληνες πρέπει να είναι το εντελώς αντίθετο. Οι Έλληνες πρέπει να ζουν σε μία θρησκευτική κατάσταση χύμα. Χωρίς κανόνες, δόγματα, πειθαρχία, οργάνωση. Ο άθεος αποσιωπά την πολιτικοστρατιωτική φύση του ισλάμ, την οργάνωσή του, την ιστορία σφαγών και λεηλασιών, την κατακτητική του φύση. Σε ό,τι εμπεριέχει το ισλάμ(σαρία, οργάνωση, δόγμα, ηθική, τιμωρία, ιεραρχία) ο άθεος απαντά με μία πρόταση: είμαστε Έλληνες, είμαστε χύμα, μας αρέσει να είμαστε χύμα, ελευθερία, δεν θα γίνουμε σαν και αυτούς. Η σκέψη του άθεου, τα επιχειρήματα του, οι εικόνες που αναδύουν από κάθε φράση του, πάντα τοποθετούνται μέσα σε ένα περιβάλλον χύμα, όπου δεν κινδυνεύει η ελευθερία μας από την οργάνωση του εχθρού, αλλά κινδυνεύει μόνον όταν επιτεθούμε οργανωμένα στον εχθρό. Για να μπορέσει να βγάλει το συμπέρασμα ότι είσαι κακός όταν δηλώνεις ότι θα θανατώσεις την θυγατέρα σου αν γίνει μουσουλμάνα, ο άθεος σταματά την ροή της ιστορίας. Το μυαλό του παθαίνει συσκότιση. Αδιαφορεί για το πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση. Αν η δική του κόρη, ασπαζομένη το ισλάμ, φέρει στον κόσμο έναν φανατικό μουσουλμάνο που θα σφάξει Έλληνες, ή θα κάνει επίθεση αυτοκτονίας, αυτό δεν ενδιαφέρει τον άθεο. Με το να μην αναλύει τις συνέπειες των αποφάσεών του, αδιαφορώντας για το μέλλον μπορεί να εκτοξεύει χαρακτηρισμούς για τους ένθεους Έλληνες. Γιατί ο άθεος είναι χύμα, και το δηλώνει. Ποιό είναι το επόμενο έγκλημα του αθέου; Πού τον οδηγεί η αθεΐα του; Εξισώνει όλες τις θρησκείες και τα ιερατεία. Τί χριστιανός παπάς, τί Έλλην Ιεροφάντης, για τον άθεο είναι το ίδιο. Ύπατος Θεός Ζευς και ραββίνος Τζεσουά, δεν έχουν διαφορά στην αντίληψη του αθέου. Η νοητική κατάσταση του αθέου υποτροπιάζει συνεχώς. Απαλείφοντας την εχθρότητα Ελλήνων και μονοθεϊστών εντάσσει τους Έλληνες στην κολυμβήθρα του ρωμιού, εξαλείφοντας την διαφορετική εθνική συνείδηση που χωρίζει τους Έλληνες από τους μονοθεϊστές. Το ότι κάποιοι χριστιανοί είναι Ελληνικής καταγωγής, αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν Ελληνική συνείδηση. Η εθνική συνείδηση είναι μια συνεχής διεργασία που λαμβάνει χώρα στην διάρκεια της ζωής ενός ατόμου. Δεν σταματά ούτε ολοκληρώνεται κατά την στιγμή της γεννήσεως. Άλλη εθνική συνείδηση έχουν οι Έλληνες και άλλη οι μονοθεϊστές. Η τιμωρία του άγους και η επιβολή του Ελληνικού αξιακού συστήματος στους πολίτες είναι κάτι που δεν ανέχεται ο άθεος. Γι’ αυτό θέλει να επιβάλλει την, κατά την άποψή του, ελευθεριακή φύση του Ελληνισμού. Ο άθεος δεν μπορεί να διανοηθεί την τιμωρία ενός Έλληνος επειδή εγκατέλειψε την Ελληνική Θρησκεία και ασπάσθηκε τον μονοθεϊσμό. Ούτε μπορεί να κατανοήσει γιατί υπάρχουν τιμωρίες σε όσους προσβάλλουν τους Πατρώους Θεούς. Η Ελληνική Θρησκεία διδάσκει μία απλή δοξασία, αδιανόητη για τους άθεους: όποιος αποπειράται να προσβάλλει τους Πατρώους Θεούς, τιμωρείται ωσάν η ενέργειά του να είχε διαπραχθεί. Αν δηλαδή σκεπτόταν να γκρεμίσει ένα άγαλμα των Πατρώων Θεών, και απέτυχε στην πράξη, θα τιμωρηθεί διότι η πράξη του θεωρείται τετελεσμένη. Η απόπειρά του αποτελεί προπαρασκευαστική πράξη εγκληματικής ενέργειας. Η αυστηρότητα της τιμωρίας εξηγείται από το γεγονός ότι οι Θεοί εκπροσωπούν και προστατεύουν το Ελληνικό Έθνος. Στο πρόσωπο των Θεών αντανακλάται το Ελληνικό Έθνος. Αντίστοιχη σύνδεση υπάρχει με τον αρχηγό και την σημαία ενός κράτους. Όποιος αποπειράται να σκοτώσει αρχηγό κράτους, τιμωρείται σε βαθμό τετελεσμένου γεγονότος. Ο αρχηγός του κράτους μπορεί να μην κινδύνευσε καν, αλλά ο δράστης θα τιμωρηθεί ωσάν να διέπραξε το έγκλημα, διότι ο αρχηγός του κράτους δεν εκπροσωπεί μόνον τον εαυτό του αλλά μία συλλογική οντότητα. Στην περίπτωση της σημαίας ενός κράτους, αν διαχωρίσουμε το πανί από το τί εκπροσωπεί σε επίπεδο συμβολισμού, θα καταλήξουμε στο επιχείρημα των εθνομηδενιστών ότι η σημαία είναι ένα κουρελόπανο και άρα δεν πειράζει αν την κάψει κάποιος. Ενώ όλοι οι άνθρωποι κατανοούν αυτές τις απλές αλήθειες, οι άθεοι στην Ελλάδα δεν κατανοούν ότι οι μονοθεϊστές κτυπώντας το όνομα των Πατρώων Θεών, κτυπούν το Έθνος και τον Ελληνισμό. Ο «ελληνοκεντρικός» άθεος δεν πρόκειται να νοιαστεί. Δεν τον ενδιαφέρει. Δεν κατανοεί ότι ο εχθρός αλλάζοντας την επίθεσή του από το φυσικό πεδίο στο μεταφυσικό, κτυπά και το πεδίο των φυσικών πραγμάτων. Κλασικό παράδειγμα: στην αποκάλυψη του Ιωάννου οι μονοθεϊστές θέλουν να κτυπήσουν την πολυθεϊστική Ρώμη. Αλλά για να μην το κάνουν φανερό και έχουν νομικές συνέπειες, χρησιμοποιούν το λογοτεχνικό τέχνασμα, «πόρνη Βαβυλώνα». Ενώ το κείμενο αναφέρεται ξεκάθαρα στην πολυθεϊστική Ρώμη, ένας βλάξ άθεος θα έλεγε: «τί με νοιάζει εμένα για τις πόρνες και την Βαβυλώνα;» Οι άθεοι δεν ξέρουν πώς να αποκωδικοποιήσουν τα μηνύματα του εχθρού. Οι χριστιανοί επί 300 χρόνια μιλούσαν για πυρές και βασανιστήρια στην Κόλαση. Ήταν φανερό τι έκαναν: δημιουργούσαν στο φαντασιακό των ανθρώπων εικόνες από μελλοντικές πράξεις που ήθελαν να γίνουν στο παρόν. Ένας επικούρειος τότε, το +130, αν άκουγε τους χριστιανούς κήρυκες θα έλεγε ότι είναι ανόητοι επειδή πιστεύουν στην Κόλαση και σε πυρές και βασανιστήρια μετά θάνατον. Δεν θα κατανοούσε το τέχνασμα. Οι Έλληνες Ιερείς το κατανοούσαν. Το ίδιο συμβαίνει σήμερα. Οι ισλαμιστές μιλούν για παρθένες και αγοράκια που θα ανταμώσουν στον δικό τους Παράδεισο. Στην ουσία προβάλλουν στον ουρανό τούς βιασμούς που θέλουν να πράξουν στην γή. Οι άθεοι δεν αντιλαμβάνονται ότι στο πρόσωπο των Θεών καθυβρίζεται το Έθνος, ο Ελληνισμός. Εν τέλει ο ίδιος ο Ελληνικός Λαός. Δεν είναι τυχαίο ότι η αθεΐα μονίμως προκαλεί στους οπαδούς της πνευματικό θάνατο και ενίοτε σωματικό, για τις εγκληματικές τους πράξεις. Επειδή τα στερεότυπα και η εθνική συνείδηση δεν αλλάζουν, στόχος των αθέων είναι η διάπλαση μιας νέας γενεάς Ελλήνων που θα έχει μεγαλώσει με τέτοια πλύση εγκεφάλου μέσα από τα σχολεία που θα θεωρεί αδελφούς τούς χριστιανούς. Δεν θα μπορεί να δει καμία διαφορά, δεν θα μπορεί να καταλάβει γιατί κάποιοι Έλληνες πολεμούν τον χριστιανισμό και τον μονοθεϊσμό. Με πρόσχημα την ανεξιθρησκεία οι άθεοι θέλουν τον Έλληνα να θεωρεί οικείο τον χριστιανισμό και τον μονοθεϊσμό. Η συγκεκριμένη πολιτική θα ανοίξει διάπλατα τις πύλες του αφελληνισμού των Ελλήνων με την συναίνεση των νεωτέρων γενεών. Βεβαίως οι άθεοι χαρακτηρίζουν ως «γραφικούς» και «ακραίους» όσους Έλληνες αντιδρούν στον διαφαινόμενο αφελληνισμό. Θα σφαχτούμε μεταξύ μας για τους Θεούς; ρωτούν υποκριτικώς οι άθεοι. Θα διχαστούμε; Τώρα; τώρα που έχουμε τόσα προβλήματα; Εσκεμμένως αποσιωπούν ότι οι μονοθεϊστές προσβάλλοντας τους Θεούς των Ελλήνων, δηλώνουν ότι ανήκουν σε άλλο έθνος. Πολεμούν το Ελληνικό Έθνος. Προσβάλλουν το Ελληνικό Έθνος. Διαπράττουν εθνοκτονία. Όλοι ξέρουν, πλην των αθέων, ότι η θρησκεία δημιουργεί σύνορα. Ο πολιτισμός δημιουργεί ομαδοποιήσεις και διαχωρισμούς. Χαρακτηρίζει την πολιτική εξουσία. Ένα κράτος, ένα κόμμα, ένας ηγέτης δεν μπορεί να είναι θρησκευτικώς ουδέτερος χωρίς η στάση του να έχει σοβαρές μακροχρόνιες συνέπειες για τον Λαό που διοικεί. Η θρησκειολογική άγνοια των αθέων φθάνει μέχρι το σημείο να θεωρεί το ζήτημα της θρησκείας ως ένα είδος δεισιδαιμονίας, αποδεικνύοντας την δική τους δεισιδαιμονία. Για να χαρακτηριστεί ένα σύστημα πεποιθήσεων ως θρησκεία απαιτείται να αποσαφηνίζει την φύσιν του Όντος-Θεών, να έχει εξήγηση για την δημιουργία του Κόσμου, να έχει σύστημα ηθικών αξιών, να έχει τελετουργικά, να εντοπίζει την πηγή της γνώσεως, και τον τελικό σκοπό της ζωής. Δηλαδή απαιτείται θεολογία, κοσμολογία, ηθική, τελετουργικό, επιστημολογία, τελολογία. Με το να απαξιώνουν οι άθεοι το ζήτημα της θρησκείας, απαξιώνουν ακόμη και την κοσμογονία, καίριο ζήτημα των καιρών μας. Είναι ανόητο να συζητούμε με έναν άθεο ο οποίος αγνοεί ακόμη και τον στοιχειώδη ορισμό της θρησκείας, και νομίζει ότι οι πάντες γύρω του αποτελούνται από αμόρφωτους ηλικιωμένους. Ένα απτό παράδειγμα των συνεπειών που θα έχει ο Ελληνισμός αν ακούσει τους φιλοσόφους της αθεΐας είναι το πολιτειακό ζήτημα. Αρκετοί εξ αυτών λένε, «να δώσουμε εργασιακά αλλά όχι πολιτικά δικαιώματα στους σημερινούς ξένους». Οι άθεοι σκέπτονται με όρους μηνών, το πολύ 2-3 ετών. Παραπέρα το οπτικό τους πεδίο δεν φθάνει. Αν επιτρέψουμε την παραμονή των σημερινών εποίκων επί Ελληνικού εδάφους, και δεν δώσουμε πολιτικά δικαιώματα στην σημερινή γενεά των εποίκων, αλλά τους παραχωρήσουμε μόνον εργασιακά δικαιώματα, εμμέσως τους δίνουμε δικαίωμα εγκαταστάσεως στα Ιερά Ελληνικά Εδάφη. Έστω ότι η πρώτη γενεά δεν έχει το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι. Τί θα γίνει με την δεύτερη, τρίτη, τέταρτη γενεά εποίκων; Μετά από 100 χρόνια οι άθεοι θα συνεχίσουν να τους αρνούνται πολιτικά δικαιώματα; Τότε θα είναι εξαιρετικώς δύσκολο να χρησιμοποιήσουν το επιχείρημα ότι οι έποικοι ήρθαν παρανόμως στην χώρα. Και αν κάποιος εξ αυτών έχει κάνει παιδί με Ελληνίδα, θα σου πει ότι «το παιδί μου είναι μισός Έλλην». Θα καταντήσουμε κράτος μιγάδων όπως στην λατινική Αμερική. Στόχος των αθέων είναι η διάλυση της θρησκευτικής συνειδήσεως των Ελλήνων ώστε να μην υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ Ελλήνων στο ζήτημα της θρησκείας. Γι’ αυτό προτείνουν δημιουργία Ελληνικών πολιτικών κομμάτων χωρίς θρησκευτική χροιά δήθεν για να ενωθούν όλοι οι Έλληνες μεταξύ τους. Η θέση τους ισοδυναμεί με έναν μαρξιστή που θα ζητούσε να καταργηθεί η προλεταριακή κοσμοαντίληψη, η ταξική ανάλυση των πραγμάτων και το κομμουνιστικό κόμμα, δήθεν για να ενωθούν όλοι οι εργαζόμενοι μεταξύ τους, και να μην διασπώνται. Ή με έναν ισλαμιστή που θα ζητούσε κατάργηση των ισλαμικών κομμάτων με πρόσχημα την ένωση όλων των πολιτών μίας χώρας. Τέτοιου είδους προτάσεις πρέπει να διοχετεύωνται στον εχθρό, και όχι στο Ελληνικό στρατόπεδο. Να διαλυθεί η θρησκευτική ταυτότητα του εχθρού, αυτός είναι ο στρατηγικός στόχος, όχι η δική μας. Αν οι Έλληνες δεν αποβάλλουν ταχέως τους «ελληνοκεντρικούς» αθέους από τις τάξεις των, θα υποστούν τρομακτικές καταστροφές. Ο άθεος σε εγκλωβίζει στον δικό του κόσμο. Θα προσπαθήσει να σε πείσει ότι για να επιτεθείς στον μονοθεϊστή εχθρό θα πρέπει πρώτα να σου επιτεθεί αυτός. Κοντά του, γρήγορα θα ξεχάσεις ότι ευρισκόμαστε σε πόλεμο με τον μονοθεϊσμό εδώ και χιλιάδες χρόνια. Γρήγορα θα ξεχάσεις ότι οι χριστιανοί είναι σφαγείς και κατακτητές. Ο άθεος τηρών ουδέτερη στάση, διαγράφει τελείως το ζήτημα της σφαγής, κατοχής και διαλύσεως του Έθνους από τον χριστιανισμό. Την δε προδοτική του στάση, θα την δικαιολογήσει ως δήθεν διπλωματία, ελιγμό, τακτική. Η ουδέτερη στάση του είναι ανθελληνική και προδοτική. Εξ ορισμού καιροσκόπος, ο άθεος αν διαπιστώσει ότι ο άνεμος φυσά προς το μέρος των μονοθεϊστών και αρχίσουν οι σφαγές κατά των Ελλήνων, θα ταχθεί με το μέρος των μονοθεϊστών και θα σκοτώσει Έλληνες. Οι ιδέες έχουν συνέπειες. Η αθεΐα προκαλεί την ουδέτερη στάση ενός Έλληνος γονέως όταν η θυγατέρα του παντρευτεί έναν μουσουλμάνο. Αρνούμενος την αυστηρή τιμωρία της θυγατρός που παντρεύεται μουσουλμάνο, ο «ελληνοκεντρικός» άθεος απορρίπτει σιωπηρώς τις βασικές αρχές του Ελληνισμού. Πρώτον, ο άθεος με την συμπεριφορά του αρνείται την αποτροπή του μελλοντικού κακού που προξενεί η θρησκευτική επιμειξία. Ομοίως αρνείται το καλό που επιδαψιλεύει η αυστηρή τιμωρία στην Ελληνική Κοινότητα δια της τηρήσεως της οικογενειακής αγνότητος. Δεύτερον, αρνείται τους Θεϊκούς Νόμους που τιμωρούν αυστηρότατα την αποστασία από την Ελληνική Θρησκεία, και υποτάσσεται στους ανθρώπινους νόμους, που επιτρέπουν κάθε ανόητη φυλετική ή πολιτιστική επιμειξία. Τρίτον, αρνείται τα δικαιώματα των Θεών. Αναγνωρίζει μόνον τα λεγόμενα «ανθρώπινα δικαιώματα». Τέταρτον αρνείται τον πνευματικό κόσμο. Υποτάσσεται στον υλικό κόσμο. Ευχαρίστως αναγνωρίζει σε παράνομες οργανώσεις, όπως η ευρωπαϊκή ένωση, δικαιώματα πάνω στους Έλληνες, αλλά αρνείται τα δικαιώματα των Θεών πάνω στους Έλληνες. Πέμπτον, αρνείται ότι για τους Θεούς οι Έλληνες είναι κειμήλιο και ουδείς επιτρέπεται να τους μολύνει. Οι Θεοί απαιτούν τους Έλληνες καθαρούς, για να κατοικούν μέσα στην ψυχή τους. Έκτον, αρνείται ότι η πράξη γάμου μεταξύ Έλληνος και ισλαμιστού είναι πράξη πολέμου. Ισοδυναμεί με δολοφονία του Έλληνος. Είναι εισβολή επί των θρησκευτικών, πολιτιστικών και φυλετικών εδαφών του Έθνους. Αν γίνει τέτοιο έγκλημα τίθεται η Ελληνική Κοινότητα σε κατάσταση πολιορκίας. Έβδομον, αποχαρακτηρίζει το ποινικό αδίκημα της φυλετικής και πολιτιστικής επιμειξίας. Καταργεί την ποινικοποίηση της αποστασίας και της επιμειξίας. Εν τέλει, ο άθεος ζει εις βάρος μελλοντικών Ελληνικών γενεών. Παλεύει για τον φυλετικό και πολιτιστικό αποδεκατισμό των Ελλήνων. Ο βασικός λόγος που ο άθεος συμπεριφέρεται κατ’ αυτόν τον χυδαίο τρόπο είναι διότι δεν νοιώθει ενοχή, ούτε απειλή τιμωρίας. Έχοντας φθάσει στο τελευταίο σκαλοπάτι της ηθικής παρακμής, ονομάζει ελευθερία συνειδήσεως την διάλυση του Έθνους δια της θρησκευτικής επιμειξίας. Ο άθεος αντιλαμβάνεται τον Ελληνισμό από αυστηρώς ατομικιστική γωνία. Δεν βλέπει το Έθνος, ως σύνολο, αλλά ως άτομα που ο καθένας δύναται να πράττει ό,τι θέλει. Αυτού του είδους η «ελευθερία» είναι μία άθεη δυτικού τύπου προκατάληψη. Οι Έλληνες απορρίπτουν όλη την ηθικοπλαστική δομή που προέρχεται από ιδέες εκτός της σφαίρας της Ελληνικής Θρησκείας. Η ηθική για τους Έλληνες υποτάσσεται εξ ολοκλήρου στην συλλογική επιβίωση του Ελληνικού Λαού. Ο,τιδήποτε είναι ηθικό αν είναι αναγκαίο για την εξόντωση των κατακτητών και για την επιβίωση των Ελλήνων. Η Ελληνική Ηθική πειθαρχεί μέσα στο πλαίσιο του συνειδητού θρησκευτικού πολέμου κατά των κατακτητών. Όποιος απορρίπτει την Ελληνική Ηθική, είναι ανήθικος. Και αυτό ακριβώς κάνει ο άθεος. Απορρίπτει την καλύτερη συνιστώσα της Ελληνικής Θρησκείας: την πολεμική θεολογία της. Όταν ένας άθεος λέει ότι, δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε έναν Έλληνα ή μια Ελληνίδα που αποστατεί από την Ελληνική Θρησκεία, επειδή δήθεν ο Ελληνισμός δεν επιβάλλει με την βία τις αρχές του, ομολογεί την ηθική του κατάπτωση. Αναιρεί πλήρως τον δημογραφικό και ψυχοθρησκευτικό πόλεμο στον οποίο έχουν στρατευθεί οι συνειδητοί Έλληνες. Προδίδει και προκαλεί σύγχυση στο στρατόπεδο των Ελλήνων. Το μεγάλο πρόβλημα με τον αθεϊσμό είναι ότι απορρίπτει πλήρως την κοσμοαντίληψη των Ελλήνων. Οι Έλληνες αναλύουν τον Κόσμο μέσα από το γνωστικό πρίσμα της Ελληνικής Θεολογίας. Χωρίς το εφόδιο της Ελληνικής Θεολογίας δεν μπορεί κάποιος Έλλην να κρίνει ποιός είναι σύμμαχος και ποιός εχθρός. Ούτε μπορεί να χαρακτηρίσει δίκαιο ή άδικο έναν πόλεμο. Αν το κάνει, χωρίς την επίνευση των Θεών, τότε θα εκφράζει απόψεις ξένων δοξασιών που έχουν διαβρώσει την Ελληνική κοινωνία. Ο φόνος του εχθρού με βάση το δημόσιο όφελος, δεν αποτελεί κολάσιμο πράξη, σύμφωνα με την Ελληνική Θεολογία. Αποτελεί θεάρεστο και πατριωτική πράξη. Για τον άθεο η θανάτωση του μονοθεϊστικού εχθρού είναι έγκλημα επειδή αναλύει το ζήτημα ατομιστικά. Απογυμνωμένο από πολιτιστικούς και ιστορικούς δεσμούς. Δι’ αυτής της οδού καταστρέφει την διακριτή μας υπόσταση και ταυτότητα ως Έλληνες. Βλέποντας τον εαυτό μας ως μία διακριτή εθνότητα από τους χριστιανούς, έχουμε σωθεί από την αφομοίωση και τον αφανισμό ως έθνος και πολιτισμός. Η ξεχωριστή μας ταυτότητα δημιουργήθηκε από δεσμούς κοινών εμπειριών και κοινών αξιών, εντελώς αντιθέτων από εκείνες των χριστιανών. Αυτήν ακριβώς την πολύτιμη διακριτή ταυτότητα καταστρέφει ο άθεος «ελληνοκεντρικός». Εδώ και πολλούς αιώνες ο χριστιανισμός ευνουχίζει πνευματικώς όσους Έλληνες πέσουν στα δίχτυα του. Κάθε πρωτογενής παραγωγή πολιτικής, θεολογικής, οικονομικής και κοινωνιολογικής σκέψεως έχει ατονήσει σε σημείο απονεκρώσεως στους ελληνόφωνους χριστιανούς. Μιμούνται, πιθηκίζουν, παπαγαλίζουν ξένους διανοητές. Η δίψα τους για κάτι πνευματικώς ανώτερο χορταίνει με τα κουρέλια της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Στον άθεο δεν αρέσει η Ελληνική πνευματική αγνότητα. Του αρέσει η νοθεία, το μπαστάρδεμα, η αλλοίωση, η αποξένωση, η αλλοτρίωση, η αποστασία. Η απόρριψη των Πατρώων Θεών είναι απόδειξη στασιασμού και απειθαρχίας εις βάρος του Ελληνικού Έθνους. Η αθεΐα θέλει να καταστρέψει την αρχή της υπακοής στους Θεούς, αυτής της υπερτάτης αξίας που κρατά ενωμένο το Έθνος. Διαρρηγνύει τους δεσμούς με τους Θεούς, και βρωμίζει το Έθνος με ιδεολογική και πολιτιστική επιμειξία. Αποσκοπεί στην κατάργηση κάθε διαφοράς στην εθνική ταυτότητα μεταξύ Ελλήνων και μονοθεϊστών. Ως Έλληνες προσπαθούμε να αποκολληθούμε από το παλαιό κατοχικό καθεστώς. Αγωνιζόμαστε να δημιουργήσουμε ανεξάρτητη συνείδηση. Καλλιεργούμε υπομονετικώς το μίσος κατά των κατακτητών. Αλλά εμφανίζεται ένα σωρός αθέων λειψάνων του σκοταδισμού και επιθυμεί να τα γκρεμίσει όλα. Επιβουλεύεται την πνευματική μας ελευθερία. Δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά να τους εντάξουμε στον κατάλογο των εχθρών μας. Αυτοί το επέλεξαν. Δεν φταίμε εμείς.
Πευκέστας 6η Λήγοντος μηνός Βοηδρομιώνος, έτους 2786 μετά πρώτην Ολυμπιάδα
|
|||||
|