:: ::

 
 
 

 

Γιατί οι Ελληνίδες συστρατεύονται στον Ιερό ΕθνικοΑπελευθερωτικό Αγώνα

 

Ως Ελληνίδες είμαστε μέλη και ταπεινοί στρατιώτες των Θεών, οι οποίοι δεν αναγνωρίζουν καμμία νομιμότητα στους χριστιανούς κατακτητές. Οι πλειοψηφίες δεν έχουν καμμία σημασία. Οι μειοψηφίες είναι αυτές που καθορίζουν το μέλλον των λαών.

Ο Ελληνικός λαός δεν φοβάται να δηλώσει το θρήσκευμά του και δεν ευνουχίζεται ούτε τρομοκρατείται από την ορθόδοξη εκκλησία. Ο Ελληνικός λαός ζητά την επαφή με τους Προγόνους του, με τους Θεούς του, με τον Ελληνισμό. Ο Ελληνικός λαός θέλει να σπάσει τα δεσμά της χριστιανικής τυραννίας.

Πιθανόν ωρισμένες Ελληνίδες να θεωρούν ότι το όλο ζήτημα Ζεύς ή Χριστός είναι μία παροδική ιδεολογική διαφορά. Λάθος. Αποτελεί την αιτία συγκρούσεως πολιτισμών. Την αιτία συγκρούσεως εθνοτήτων, φυλών και κοσμοαντιλήψεων.

Κάποιοι βλέπουν την ενασχόληση με την Ελληνική Θρησκεία ως χόμπυ, άλλοι ως φιλοσοφική αναζήτηση και έχουν συμβιβαστεί με την ξένη κατοχή. Ενώ εμείς ως Ελληνίδες αγωνίστριες το βλέπουμε πολιτιστικά, σε επίπεδο συγκρούσεως πολιτισμών.

Ο Ελληνισμός δίνει διαφορετικό ορισμό του Ελληνικού Έθνους και του Έλληνος από ότι ο χριστιανισμός. Έλλην είναι ο πιστός της Ελληνικής Θρησκείας και μόνον αυτός. Ουδείς άλλος.

Ως εκ τούτου πρέπει να προχωρήσουμε σε ειρηνικό διαχωρισμό Ελλήνων και χριστιανών. Και σε ταυτόχρονη διάλυση του πολυφυλετικού και πολυεθνικού κράτους των νεοβυζαντινών κατακτητών.

Το κράτος-παρακράτος της ορθοδόξου εκκλησίας δεν μπορεί να λέγεται Ελλάς, όπως κακώς έχει καθιερωθεί στο εξωτερικό, διότι αυτό αποτελεί παραχάραξη της ιστορικής αλήθειας και οδηγεί στην αποσταθεροποίηση των Βαλκανίων καθώς ανοίγει το δρόμο σε διεκδικήσεις των χριστιανών εις βάρος των Ελλήνων.

Καθώς δεν υπάρχει ταύτιση εννοιών κράτους, έθνους και φυλής, τα σύνορα της ρωμανίας των νεοβυζαντινών κατακτητών είναι τεχνητά και θα αλλάξουν σύντομα.

Επιβλήθηκαν δια της βίας στους Έλληνες και τους άλλους λαούς που ζουν μέσα στο νεοβυζαντινό πολυεθνικό κρατίδιο. Η χρησιμοποίηση λοιπόν του όρου Ελλάς από τους χριστιανούς, αποδεικνύει την ιμπεριαλιστική τακτική των χριστιανών κατακτητών και τις διεκδικήσεις τους έναντι των Ελλήνων και του Ελληνισμού.

Κράτος με το όνομα Ελλάς δεν υπάρχει. Είναι υπό δημιουργία. Τα εδαφικά, πολιτιστικά και ιδεολογικά σύνορα του σημερινού νεοβυζαντινού κράτους των χριστιανών κατακτητών ούτε ταυτίζονται ούτε έχουν σχέση με αυτά της υπό δημιουργίαν Ελλάδος.

Μέσα στο πολυφυλετικό και πολυεθνικό κράτος του Χριστόδουλου Παρασκευαΐδη υπάρχουν πάρα πολλές καταπιεσμένες εθνοθρησκευτικές μειονότητες. Υπάρχουν εθνότητες Τούρκων, Βουλγάρων, Ελλήνων, Αλβανών, Αρμενίων, Σκοπιανών, Σέρβων που όλοι ζητούν την ελευθερία τους.

Το Κίνημα της Επανελληνίσεως ήδη συνεργάζεται στενά με γειτονικά κράτη και εθνότητες για κοινό μέτωπο κατά της τυραννίας της ορθοδόξου εκκλησίας. Συνεργαζόμαστε μαζί τους για τον ειρηνικό διαχωρισμό Ελλήνων και χριστιανών σε δύο ανεξάρτητα κράτη και για την σύγχρονη αυτονόμηση όλων των άλλων εθνοθρησκευτικών κοινοτήτων.

Ως Ελληνίδες ζητούμε το δεδομένο: το δικαίωμα της Εθνικής Αυτοδιαθέσεως του Ελληνικού λαού. Δικαίωμα το οποίο είναι νομικώς κατοχυρωμένο από τον ΟΗΕ.

Η Εθνική Αυτοδιάθεση, η οποία θα οδηγήσει σε ανεξάρτητο κράτος Ελλήνων από τους χριστιανούς κατακτητές, είναι δικαίωμα όλων των λαών του κόσμου που καταπιέζονται από ξένους κατακτητές.

Ως Ελληνίδες αγωνιζόμαστε για την ειρηνική διευθέτηση του ζητήματος, διότι με την στάση των χριστιανών κατακτητών οδηγούμαστε σε λύσεις τύπου Γιουγκοσλαβίας. Δεν υπάρχουν κακές μειονότητες. Υπάρχουν κακές κυβερνήσεις που οδηγούν τους λαούς σε απόγνωση.

Ως Ελληνίδες διεξάγουμε μαζί με τους άνδρες και τα παιδιά μας Ιερό ΕθνικοΑπελευθερωτικό Αγώνα και ως εκ τούτου συνεργαζόμαστε με όλους τους φορείς που εργάζονται πάνω στον τομέα της αλλαγής συνόρων στα Βαλκάνια. Μόνον έτσι θα εξασφαλιστεί η ειρήνη. Αλλιώς οδηγούμεθα σε πόλεμο.

Δεν μπορεί το κράτος της ρωμανίας του τυράννου Χριστόδουλου Παρασκευαΐδη να συνεχίσει να καπηλεύεται το όνομα Ελλάς. Αυτό αποτελεί ιταμή πρόκληση κατά του Ελληνισμού και ανιστόρητη διεκδίκηση. Μία τέτοια πρόκληση δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη.

Ούτε οι χριστιανοί θέλουν τους Έλληνες, ούτε οι Έλληνες τους χριστιανούς. Η σύγκρουση στην οποία μας οδηγεί η άκαμπτη στάση του Χριστόδουλου Παρασκευαΐδη και των άλλων ρασοφόρων είναι αναπόφευκτη. Ο Ελληνισμός θα ζητήσει ενίσχυση από το εξωτερικό. Και θα αγωνιστούμε στο πλευρό οιασδήποτε εθνοθρησκευτικής κοινότητος θέλει να αποσχιστεί από το κρατίδιο των χριστιανών κατακτητών.

Από τους χριστιανούς μιλάμε διαφορετική γλώσσα. Αναπνέουμε διαφορετικό αέρα. Έχουμε διαφορετικά οράματα. Ανήκουμε σε διαφορετικά έθνη. Ασπαζόμαστε διαφορετικούς Θεούς. Εφαρμόζουμε διαφορετικά ήθη και έθιμα. Ανήκουμε σε δύο διαφορετικούς κόσμους και εχθρικούς πολιτισμούς. Δεν γίνεται να ζούμε μαζί. Πρέπει να διαχωριστούμε σε ανεξάρτητα κράτη.

Η σύγκρουση πολιτισμών θέλει, απαιτεί και επιβάλλει ειρηνικές λύσεις όταν υπάρχει λογική και συναίνεση. Η αφομοίωση πολιτισμών που θέλει να επιβάλει η ορθόδοξη εκκλησία απαιτεί αιματηρές λύσεις. Δεν πρόκειται να αφομοιωθούμε από τον χριστιανισμό και το κράτος των χριστιανών κατακτητών.

Αιτίες συγκρούσεως δεν είναι απλά το Ζεύς ή Χριστός. Υπάρχουν τεράστιες διαφορές που υπεισέρχονται σε αυτόν τον Ιερό Αγώνα. Οι Έλληνες έχουν τεράστιες διαφορές με τους χριστιανούς στην εξωτερική πολιτική, παιδεία, άμυνα, οικονομία, τέχνη. Οι Έλληνες έχουν διαφορετικούς εχθρούς και συμμάχους από ότι οι χριστιανοί. Οι Έλληνες έχουν διαφορετικό δημόσιο και ιδιωτικό δίκαιο από ότι οι χριστιανοί.

Η σύγκρουση Ελληνισμού και χριστιανισμού είναι υπαρκτή και αποδεκτή και από τα δύο μέρη εδώ και 2000 χρόνια. Αποτελεί σύγκρουση εθνικών-συλλογικών ταυτοτήτων όπως έγινε στην Μαλαισία, όπου το 1965 οι κινεζικές μειονότητες που δεν μπορούσαν να υποφέρουν την καταπίεση της ισλαμικής Μαλαισίας ανεκήρυξαν το ανεξάρτητο κράτος της Σιγκαπούρης.

Το σύγχρονο ρωμαίϊκο, πολυφυλετικό, πολυεθνικό, πολυθρησκευτικό, πολυπολιτισμικό νεοβυζαντινό κρατίδιο θα διασπασθεί στα αντίστοιχα συστατικά του μέρη.

Δεν μπορεί να αναγνωρίζουμε ότι Έλληνες και χριστιανοί διαφέρουν σε τόσα σημεία και να έχουμε τους νόμους των χριστιανών πάνω από τα κεφάλια μας, να μας καταδυναστεύουν. Δεν θα ανεχθούμε να μας εξευτελίζουν τα δικαστήρια των χριστιανών. Δεν θα γίνουμε προδότες της Πατρίδος στέλνοντας τα παιδιά μας να υπηρετήσουν στον στρατό των χριστιανών κατακτητών. Δεν θα ταπεινωθούμε άλλο με το να παντρευόμαστε τους χριστιανούς, ούτε να προσκυνούμε τα σύμβολά τους, αλλοιώνοντας έτσι την εθνική και πολιτιστική μας ταυτότητα. Αυτό αποτελεί εσχάτη προδοσία.

Οι Ελληνίδες υποστηρίζουν την δημιουργία του δικού μας Έθνους, με τον δικό μας στρατό, με τους δικούς μας νόμους, με την δική μας παιδεία, με τα δικά μας σύνορα, με τον δικό μας πολιτισμό και με την δική μας θρησκεία, την Ελληνική Θρησκεία. Έτσι θα απολαύσουν μία ημέρα τα παιδιά μας το γλυκό ψωμί της Ελευθερίας και όχι τα κόκκαλα που μας πετούν από τα τραπέζια τους οι θεομίσητοι χριστιανοί κατακτητές.

Τα πολιτιστικά και ιδεολογικά σύνορα Ελλήνων και χριστιανών θα καθορίσουν και τα εδαφικά σύνορα, καθώς και των άλλων εθνοθρησκευτικών κοινοτήτων. Έχουμε υποχρέωση έναντι όλων των εθνοθρησκευτικών κοινοτήτων που καταπιέζονται από τους χριστιανούς κατακτητές μέσα στο ρωμαίϊκο κρατίδιο να τους βοηθήσουμε να ανακτήσουν την ελευθερία και την ανεξαρτησία τους.

Μόνον με την αλλαγή των συνόρων και τον σεβασμό των δικαιωμάτων Ελλήνων, Βουλγάρων, Σέρβων, Αλβανών, Τούρκων θα μπορέσουμε να ζήσουμε ειρηνικά. Αλλιώς θα είμαστε υποχρεωμένοι να υπερασπίσουμε με τα όπλα το Ελληνικό Έθνος από τους χριστιανούς κατακτητές, όπως έπραξαν πολλάκις οι Πρόγονοί μας στο βυζάντιο.

Εμείς οι Ελληνίδες δεν ζητούμε απλώς το να έχουμε τα ίδια θρησκευτικά δικαιώματα με τους άνδρες. Αυτά τα λένε οι αφελείς και ανώριμες κυρίες. Τέτοια δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα εξ ορισμού μέσα στην Ελληνική Θρησκεία. Οι Ελληνίδες ζητούν πλήρη διαχωρισμό συνόρων με τους χριστιανούς κατακτητές.

Θέλουμε να πηγαίνουν τα παιδιά μας σε διαφορετικά σχολεία από αυτά των χριστιανών. Θέλουμε να τρώμε σε διαφορετικά εστιατόρια από ότι οι χριστιανοί. Θέλουμε να κυκλοφορούμε με διαφορετικά μέσα μαζικής μεταφοράς από αυτά των χριστιανών για να μην μολύνουμε την ψυχή, το σώμα και το πνεύμα μας. Θέλουμε να πίνουμε νερό από διαφορετική πηγή από ότι οι χριστιανοί κατακτητές για να μην βρωμίζουμε το περιβάλλον μας. Θέλουμε να πηγαίνουμε σε διαφορετικά νοσοκομεία από ότι οι χριστιανοί. Θέλουμε να έχουμε ξεχωριστές θέσεις στα θέατρα και τον κινηματογράφο. Θέλουμε να ζούμε σε διαφορετικές συνοικίες. Θέλουμε να είμαστε οργανωμένοι σε ξεχωριστές επαγγελματικές και συνδικαλιστικές ενώσεις από ότι οι χριστιανοί κατακτητές.

Είμαστε υπό ξένη κατοχή, και ως Ελληνίδες πρέπει να επιβιώσουμε δίνοντας σκληρό αγώνα για να αφυπνίσουμε τους άνδρες μας και να σώσουμε τα παιδιά μας από την αφομοίωση στην χριστιανική πανούκλα.

Ο νόμος της συγκρούσεως των πολιτισμών είναι κάτι παραπάνω από μία αισθητική και φιλοσοφική αρχή. Είναι η ψυχή της ιστορίας. Ιστορία σημαίνει να είσαι ζωντανός, αλλιώς πώς θα την γράψεις; Και για να είσαι ζωντανός πρέπει να βρίσκεσαι σε συνεχή σύγκρουση.

Όπως το εξέφρασε και ο Ζαν Πωλ Σάρτρ, «η ουσία της πραγματικότητας είναι η σπανιότητα πηγών, μία παγκόσμια και αιώνια έλλειψη». Δεν υπάρχει τίποτε στον κόσμο που να είναι αρκετό για να ικανοποιήσει τους πάντες. Ούτε αρκετή δικαιοσύνη για όλους, ούτε αρκετή ελευθερία για όλους, ούτε αρκετή τροφή για όλους, ούτε αρκετή εξουσία για όλους, ούτε αρκετή αγάπη για όλους. Πρέπει να παλέψεις μέχρι θανάτου για να πάρεις το μερίδιο που σου αναλογεί.

Ο χρόνος, όπως παρατήρησε ο Μάρτιν Χάϊντεγκερ, είναι η βασική ιδιότητα που καθορίζει την ύπαρξή μας. Ζούμε στην αιωνίως συρρικνούμενη σκιά του. Και αν πρόκειται να επιτύχουμε οτιδήποτε στην βραχεία ζωή μας, που θα μας κάνει να αισθανθούμε ότι δεν χάσαμε άσκοπα τον χρόνο μας σε αυτόν τον κόσμο, θα πρέπει να οδηγηθούμε σε κατά μέτωπον σύγκρουση με τις δυνάμεις που αρνούνται να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες μας.

Οι Ελληνίδες που θα πέσουν στην παγίδα μίας μονότονης και βαριεστημένης καθημερινότητας, χωρίς κατά μέτωπον σύγκρουση σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο, στερούνται την ίδια την χαρά της ζωής.

Η σεπτή άνασσα Ήρα και οι Ιέρειές της μας καθοδηγούν ακούραστα σε αυτήν την κατά μέτωπον σύγκρουση για να απολαύσουμε τους καρπούς των κόπων μας και την γεύση της Ελευθερίας του Ελληνικού Έθνους.

Ζεύς Σωτήρ Νίκη

 

Ευχαριστώ για την φιλοξενία     

Μετά τιμής

Αθανασία-Λυκεία Πετροχειλάκη

Κρήτη

10η Λήγοντος μηνός Ελαφηβολιώνος, έτους 2780 μετά πρώτην Ολυμπιάδα

 


 
     
 

© Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα