|
|||||
|
|||||
:: :: |
|||||
|
|||||
Τελετουργικό Ομαδικής Προσευχής της Ελληνικής Θρησκείας
1. Χρόνος, Τόπος, Σημασία και Σκοπός του Τελετουργικού Η ομαδική προσευχή γίνεται σε καθημερινή βάση σε απογευματινές ώρες μετά το πέρας της εργασίας. Εν πλήρη απαρτία η ομαδική προσευχή λαμβάνει χώρα τις ημέρες εργασιακής αναπαύσεως της Κοινότητος. Η ομαδική προσευχή λαμβάνει χώρα σε ανοικτό ή κλειστό χώρο χωρίς να τίθεται ζήτημα εγκυρότητος του τελετουργικού. Η ομαδική προσευχή αποτελεί το βασικό τελετουργικό συνεκτικότητος της Ελληνικής Κοινότητος το οποίο τηρείται ευλαβικά εδώ και αιώνες. Η προσευχή στην Ελληνική Θρησκεία δεν είναι ζήτημα προσωπικής επιλογής. Η προσευχή είναι Ιερό Καθήκον έναντι των Φωτοδοτών Αθανάτων Θεών, του Ελληνικού Έθνους και των Προγόνων. Υπάρχει και η ιδιωτική προσευχή αλλά είναι υποχρεωτική όπως και η ομαδική προσευχή. Η ομαδική προσευχή έχει πολλές συνιστώσες διότι αναπαράγει σε μικρό χρονικό διάστημα όλες τις λειτουργίες της Κοινότητος. Ο σκοπός της ομαδικής προσευχής είναι πολλαπλός: Να τιμηθούν οι Θεοί. Να τιμηθούν οι Πρόγονοι. Να προσφερθούν δώρα στους Θεούς και τους Προγόνους. Να ζητήσουμε δώρα από τους Θεούς. Να δώσουμε ελεημοσύνη στον Αδελφό που έχει ανάγκη. Να δώσουμε ψυχολογική και πνευματική βοήθεια στους έχοντας ανάγκη. Να δώσουμε υποστήριξη σε Αδελφό που καταδιώκεται από εχθρούς της Κοινότητος. Να αντιδράσουμε οργανωμένα όταν καταστρέφεται κάποιο κομμάτι του Ελληνικού Πολιτισμού. Να συγκεντρώσουμε χρήματα για τον Ιερό Αγώνα. Να γνωριστούν οι Έλληνες μεταξύ τους και να αναπτύξουν κοινωνικές σχέσεις. Εξαγνισμός, Εξιλέωση, Αδελφοποίηση, Θεραπεία, Καλή Τύχη, Αναθήματα, είναι μερικές από τις λειτουργίες της ομαδικής προσευχής. Η ομαδική προσευχή έχει ημερήσια διάταξη με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Κοινότητα. Οι Ιερείς μαζί με τους ευσεβείς Έλληνες καταγράφουν και λύνουν τα προβλήματα της Κοινότητος. Η ομαδική προσευχή αποτελεί εξάσκηση σε θέματα διοικήσεως και κρατικής οργανώσεως καθώς εξετάζονται νομικά, διοικητικά, πολιτικά, κληρονομικά, εκπαιδευτικά, θρησκευτικά και πολιτιστικά θέματα. Το Τελετουργικό Ομαδικής Προσευχής έχει θρησκευτική, πολιτική, πολιτιστική και κοινωνική διάσταση.
2. Καθαρμός Βωμού και Πιστών Οι Ιερείς φορούν τα πορφυρά ιερατικά τους ενδύματα. Δένουν λευκή ζώνη στην μέση τους. Φορούν δάφνινο στεφάνι και κόκκινο στροφίο στο κεφάλι τους. Τα Ιερά Αγάλματα των Αθανάτων Θεών τοποθετούνται γύρω από τον Βωμό. Ο Ιεροκήρυξ αναφωνεί: Εκάς οι βέβηλοι. Ο Ιεροκήρυξ φέρνει την χέρνιβα για να πλύνει τα χέρια του ο Ιεροφάντης. Ο Ιεροφάντης ανάβει την Ιερή Φλόγα του Βωμού και ψάλλει τον Ορφικό Ύμνο της Θεάς Εστίας. Ο Ιεροφάντης καλεί τον Ιεροκήρυκα να φέρει την χέρνιβα κοντά του. Παίρνει Ιερό Πυρ με δάδα από τον Βωμό και το σβήνει μέσα στην χέρνιβα που είναι γεμάτη με ύδωρ. Το ύδωρ καθαγιάζεται. Δαδούχος και Ιεροκήρυξ εξαγνίζουν τα χέρια τους στην χέρνιβα. Στην συνέχεια ο Ιεροφάντης εξαγνίζει τον Δαδούχο και τον Ιεροκήρυκα ραντίζοντάς τους με φύλλα δάφνης βουτηγμένα στο καθαγιασμένο ύδωρ. Ο Ιεροφάντης με την βοήθεια του Δαδούχου και του Ιεροκήρυκος ραντίζουν τον Βωμό με φύλλα δάφνης τα οποία βουτούν στο καθαγιασμένο ύδωρ. Ο Δαδούχος ανάβει μέσα σε κέρνο το θυμίαμα και εξαγνίζει τον Βωμό. Οι Ιερείς βουτούν δάφνες μέσα στο ύδωρ και ραντίζουν τους Έλληνες. Συγχρόνως θυμιάζουν με τον κέρνο το πλήθος. Δαδούχος και Ιεροκήρυξ περιφέρουν την χέρνιβα για να πλύνουν τα χέρια τους οι Έλληνες. Ιερείς και πλήθος φορούν μία κίτρινη κορδέλλα στο δεξί τους χέρι ως αποτροπιακό σύμβολο.
3. Δέηση υπέρ του Οίκου και σφράγιση του Τοπίου Ο Δαδούχος θυμιατίζει τον Βωμό με τον κέρνο και δέεται υπέρ του Οίκου: Ακούστε Θεοί τις προσευχές μας. Ευλογήστε την τελετή μας. Συγχωρήστε τα λάθη μας. Δεχθείτε τις προσφορές μας. Εξαγνίστε με το Πνεύμα Σας τα Ιερά Σκεύη. Προστατεύστε μας από τους κακούς δαίμονες. Προφυλάξτε μας από το μίασμα. Ύστερα αρχίζει το σφράγισμα και ο καθαρμός του Τοπίου. Αν το Τελετουργικό λαμβάνει χώρα σε ανοικτό χώρο, οι Έλληνες παίρνουν αιχμηρά εργαλεία και χαράσσουν Ελληνικά Σύμβολα πάνω σε δέντρα και πέτρες. Η Κοινότητα φτιάχνει μία αναθηματική στήλη με Ελληνικά Σύμβολα και την τοποθετεί στον δρόμο ώστε να θυμίζει για αιώνες την παρουσία της στο Τοπίο. Αν εκεί κοντά βρίσκεται χριστιανικό εκμαυλιστήριο οι Ιερείς καλούν την Κοινότητα να μείνει πιστή στην Ιερά Παράδοση και να μην φοβηθεί το μίασμα που ελλοχεύει εκεί. Οι εικόνες και ο διάκοσμος του εκμαυλιστηρίου χαράσσονται με Ελληνικά Σύμβολα ή σπάζονται τελείως ώστε να εξαγνισθούν. Το Κηρύκειον, η Τετρακτύς, ο Ηλιακός Τροχός, η Κουκουβάγια, ο Ουροβόρος Όφις, ο Λύκος, ο Αετός, το Γεράκι, η Αστραπή, ο Διπλός Πέλεκυς, ο Πτερωτός Έρως, ο Πυθικός Τρίπους, το Ουράνιο Τόξο, φράσεις όπως Ταν ή επί Τας, Ζευς Σωτήρ Νίκη, Ω Διόνυσε! στείλε μας την Ιερή Μανία Σου, Τήνελλα ω Καλλίνικε, και επίθετα Θεών όπως Αθηνά Εργάνη, Πύθιος Απόλλων, δίνουν ζωή και σημαδεύουν για πάντα το Τοπίο. Ιεροφάντης προς Κοινότητα: Εμπρός Αδελφοί! ας εξαγνίσουμε τα εκμαυλιστήρια του σκότους μετατρέποντας τα σε Ελληνικούς Ναούς. Αυτή η ιερή στιγμή καταγράφεται στα Αρχεία των Αθανάτων Θεών και περνά στην Αιωνιότητα. Σπάστε το διάκοσμο και ρίψτε τα κομμάτια στον αέρα. Φωνάξτε δυνατά την ιερή κραυγή «Ω Ζευ Πάτερ! δέξου αυτό το δώρο από τον ταπεινό υπηρέτη σου». Η πράξη σας σταματά τον χρόνο και σας εισάγει στις λεωφόρους της Αιωνιότητος. Η ευλάβειά σας καταγράφεται και γνωστοποιείται σε Θεούς και Προγόνους. Δαδούχος προς Κοινότητα: Ω Θεοί χαράσσουμε τα Σύμβολά Σας στην ψυχή και την καρδιά μας. Χαράσσουμε τα Σύμβολα της Ελληνικής Θρησκείας πάνω στο τοπίο, στους δρόμους, στους τοίχους, στα εκμαυλιστήρια, για να μνημονεύουν Πιστοί και άπιστοι το Δοξασμένο Όνομά Σας. Ως ταπεινοί Εθνομάρτυρες δίνουμε μαρτυρία ζωής για το παρόν και το μέλλον. Ω Έλληνες! εξαγνίστε το εκμαυλιστήριο. Εξαγνίστε τον εαυτό σας. Εξαγνίστε την κοινωνία και λυτρώστε την από το θανατηφόρο μίασμα. Ω Έλληνες! σώστε το εκμαυλιστήριο από την Θεϊκή Οργή. Σώστε τον εαυτό σας από την Θεϊκή Τιμωρία. Ω Έλληνες! μην βλασφημείτε τους Αθανάτους Θεούς. Μην αφήνετε τα εκμαυλιστήρια των απίστων μιαρά. Δεν σέβεστε την Γη των Θεών; Δεν θα την καθαρίσετε τώρα που είναι βρώμικη; Δεν σέβεστε τους Τάφους των Προγόνων; Δεν θα τους καθαρίσετε τώρα που είναι βρώμικοι από τα εκμαυλιστήρια των απίστων; Ιεροκήρυξ προς Κοινότητα: Το χάραγμα των Ιερών Συμβόλων στο Τοπίο αποτελεί την Υποθήκη της Κοινότητός μας για την Ιστορία. Αφήνουμε τα ίχνη μας στην Ιστορία ώστε οι μελλοντικές γενεές να βρουν τα κατορθώματά μας και να μας δοξάζουν. Αυτός ο Τόπος με την προσευχή μας προστατεύεται, καθαίρεται, εγγράφεται και ενώνεται με τα εδάφη του Βασιλείου των Αθανάτων Θεών. Από εδώ και πέρα αυτά τα Εδάφη ανήκουν στους Πιστούς των Αθανάτων Θεών.
4. Προσφορές και Επικλήσεις στους Αθανάτους Θεούς Οι Ιερείς καλούν την Κοινότητα να ετοιμαστεί για να προσφέρει τα πνευματικά και υλικά δώρα στους Θεούς. Οι Πιστοί θα εξαγνίσουν την ψυχή τους για να ζητήσουν δώρα από τους Θεούς. Ιεροφάντης: Ω Αθάνατοι Θεοί! δεχτείτε τα Πνευματικά Δώρα που σας προσφέρουμε. Δεχτείτε την Πίστη μας στην Κυριαρχία Σας, ως το πιό ακριβό δώρο της Κοινότητος. Δεχτείτε την Αφοσίωση μας στην Δύναμή Σας, ως το πιό πολύτιμο δώρο της Κοινότητος. Δεχτείτε την Υπακοή μας στους Ιερούς Νόμους Σας, ως το πιό αιώνιο δώρο της Κοινότητος. Δαδούχος: Ω Αθάνατοι Θεοί! δεχτείτε τα υλικά δώρα που σας προσφέρουμε. Δεχτείτε το σιτάρι που είναι το φρούτο των καρπών μας. Δεχτείτε τα φρούτα που είναι οι καρποί των κόπων μας. Δεχτείτε τα αναθήματά μας που είναι οι ευχαριστίες των ελπίδων μας. Ιεροκήρυξ προς Κοινότητα: Ελάτε Έλληνες κοντά στον Βωμό. Καταθέσατε τα δικά σας δώρα στους Θεούς. Έκαστο μέλος της Κοινότητος καταθέτει την αγάπη, την πίστη, την αφοσίωση και την υπακοή του προς τους Αθανάτους Θεούς. Έκαστο μέλος καταθέτει τα αναθήματά του στον Βωμό των Αθανάτων Θεών. Ύστερα οι Ιερείς κάνουν κύκλο γύρω από τον Βωμό μαζί με τους πιστούς, πιασμένοι χέρι-χέρι, και ζητούν από τους Αθανάτους Θεούς να προσφέρουν τα Αγαθά Τους στην Κοινότητα: Ω Αθάνατοι Θεοί! δώστε μας υγεία και μακροζωία. Ω Αθάνατοι Θεοί! αυξήσετε την Ελληνική Φυλή. Ω Αθάνατοι Θεοί! δώστε μας την Θεϊκή Γνώση. Ω Αθάνατοι Θεοί! στηρίξτε μας στον δρόμο της Αρετής για να αποφύγουμε τον δρόμο της κακίας. Ω Αθάνατοι Θεοί! προστατεύστε την Κοινότητα από το κακό. Ω Αθάνατοι Θεοί! δώστε μας δύναμη για να διαδώσουμε σε όλον τον κόσμο τον Θεϊκό Λόγο. Ω Αθάνατοι Θεοί! δώστε δύναμη στο Ελληνικό Έθνος για να συντρίψει τους εχθρούς του. Ω Αθάνατοι Θεοί! στείλτε μας Μάντεις, Δασκάλους και Σοφούς για να μας οδηγούν στον Δρόμο των Θεών. Ω Αθάνατοι Θεοί! τιμωρήστε την απιστία και την αθεΐα με την Θεϊκή Οργή Σας. Ω Αθάνατοι Θεοί! ξεπλύνετε την ντροπή από το Έθνος μας. Βοηθήστε μας να κτίσουμε τους Ιερούς Ναούς Σας. Ω Αθάνατοι Θεοί! προστατεύστε τα παιδιά μας από την αποστασία. Φέρτε τα πάλι στην θερμή Αγκαλιά Σας. Ω Αθάνατοι Θεοί! διώξτε το σκότος από τα μυαλά των πλανημένων Αδελφών μας και βοηθήστε τους να γυρίσουν στο δρόμο της Αληθείας και της Αρετής. Ω Αθάνατοι Θεοί! βοηθήστε τους Έλληνες σε όποιο μέρος του Κόσμου και αν βρίσκονται, να μην αρρωστήσουν, να μην πεινάσουν, να μην χαθούν, να μην αλλαξοπιστήσουν, να μην σκλαβωθούν, να μην σκοτωθούν.
5. Δέηση υπέρ Προγόνων και Πνευμάτων Οι Ιερείς ευλογούν το κόκκινο κρασί με την ευχή: Ετούτο το κρασί είναι αίμα από το αίμα της γενιά μας και δωρίζεται στις ψυχές των Προγόνων μας. Ετούτο το κρασί σφραγίζει τον Ιερό Δεσμό με τις Αθάνατες Ψυχές των Προγόνων. Η Κοινότητα σκάβει μικρές λακκούβες αν βρίσκεται σε ύπαιθρο, αλλιώς σε κλειστό χώρο θα χύσει το κόκκινο κρασί πάνω στον Βωμό. Ιεροφάντης: Κλύτε Ψυχές Προγόνων. Κλύτε Δαίμονες Ψυχών. Κλύτε Νύμφες και Κουρήτες. Δώστε μας την ευλογίας Σας. Μεθύστε με το αθάνατο κρασί της Νιότης μας. Ο Ιεροκήρυξ γεμίζει τους κήλυκες με κόκκινο κρασί. Ιεροφάντης: Τις Αθάνατες Ψυχές των Εθνομαρτύρων υμνούμε. Δαδούχος: Τις Αθάνατες Ψυχές των Αρχιερέων υμνούμε. Ιεροκήρυξ: Τις Αθάνατες Ψυχές των Μάντεων υμνούμε. Όλη η Κοινότητα μαζί: Τις Αθάνατες Ψυχές των Σοφών και Πολεμάρχων του Ελληνικού Έθνους υμνούμε. Τους Αθανάτους Ήρωας και Γενναίους Στρατιώτας υμνούμε. Τους πεσόντας υπέρ Θεών και Πατρίδος υμνούμε. Όλη η Κοινότητα χύνει το μισό κρασί στις λακκούβες ή στον Βωμό και πίνει το άλλο μισό για να ολοκληρωθεί η μέθεξη με τις Ψυχές των Προγόνων.
6. Επίκληση των στοιχείων της Φύσεως Η Κοινότητα στρέφεται σταδιακά προς όλα τα σημεία του ορίζοντος: Ανατολή, Δύση, Βορρά, Νότο, Ουρανό και Γη και αναφωνεί μαζί με τον Ιεροφάντη: Ω Μητέρα Φύση! εσύ έμψυχη, ενσυνείδητη, ιερά και απαραβίαστη, δώσε μας δύναμη. Δώσε μας τροφή και υγεία. Ω Αθάνατη Μητέρα! σε επικαλούμεθα ως προστάτιδα του περιβάλλοντος. Προστάτευε τα ζώα και τα φυτά από την ανοησία των ανθρώπων. Τιμώρησε αμείλικτα όσους βιάζουν το Ιερό σου Σώμα. Κικλήσκω το Θεϊκό Πυρ να ανάψει την Φλόγα της Σωτηρίας. Κικλήσκω το Θεϊκό Χώμα να κτίσει τους Ναούς της Δικαιοσύνης. Κικλήσκω το Θεϊκό Ύδωρ να εξαγνίσει τα σώματα των ανθρώπων. Κικλήσκω τον Θεϊκό Αέρα να πλημμυρίσει τις ψυχές των ανθρώπων.
7. Δέηση υπέρ της Κοινότητος Οι Ιερείς δέονται υπέρ της Κοινότητος με σπονδή στον Βωμό. Εναποθέτονται φρούτα και καρποί στον Βωμό. Ιεροφάντης: Κηρύσσω την Παντοκρατορία των Αθανάτων Θεών. Η Κοινότητα αναφωνεί: Κηρύσσουμε τον Θεϊκό Λόγο στα πέρατα της Γης. Δαδούχος: Προσδοκώ την τιμωρία του Κακού. Η Οργή των Θεών θα πέσει αμείλικτη πάνω στους βεβήλους. Η Κοινότητα αναφωνεί: Προσκυνούμε την Αιωνιότητα των Ιερών Νόμων. Ιεροκήρυξ: Είμαστε Έθνος Ιερέων και Μάντεων. Το Δοξασμένο Όνομα των Αθανάτων Θεών φέρνουμε στα έθνη. Εξαγνίζουμε τα έθνη με ύδωρ, με φωτιά, με αέρα και με χώμα. Κοινότητα όλη μαζί: Δοξάζουμε τους Πνευματικούς Ταγούς και Σωτήρες και Εθνομάρτυρες του Αθανάτου Ελληνικού Έθνους. Όλοι οι Ιερείς μαζί: Κηρύσσουμε την Βασιλεία των Αθανάτων Θεών και την υποταγή του Κόσμου στο ουράνιο θέλημά Τους. Οι Ιερείς καλούν τους πιστούς να αγγίξουν τον Ιερό Βωμό, το Ιερό Δένδρο και την Ιερά Λίθο της Κοινότητος, για να πάρουν δύναμη.
8. Επικλήσεις μελών Αν το αίτημα είναι πολύ σοβαρό ή απαιτείται διακριτικότητα, ο Έλλην μπορεί να ζητήσει κατ’ ιδίαν ακρόαση από τον Ιερέα της Κοινότητος. Αλλιώς είναι καλύτερα να γνωρίζει όλη η Κοινότητα τα ατομικά προβλήματα των μελών της, ώστε να υπάρχει αλληλοβοήθεια. Μέλος της Κοινότητος που έχει αθετήσει υπόσχεση ζητά εξιλέωση. Ιεροφάντης: Αν δεν εκπληρώσεις την υπόσχεση προς τον πλησίον σου οι Αθάνατοι Θεοί θα τραβήξουν από πάνω σου την Θεϊκή τους Προστασία. Μόνον αν πραγματοποιήσεις αμέσως την υπόσχεσή σου θα συγχωρεθείς από τους Θεούς. Μέλος της Κοινότητος που πάσχει από κάποια αρρώστια ζητά από τον Ιερέα μία ευχή για θεραπεία. Ιεροφάντης: Οι Αθάνατοι Θεοί δεν θα σε ξεχάσουν Αδελφέ μας. Είθε ο Θεός Ασκληπιός γρήγορα να πάρει από πάνω σου την δυστυχία που σε κτύπησε. Νεοεισερχόμενο μέλος ζητά από τον Ιεροφάντη ευχή για την ένταξή του στην Κοινότητα. Ιεροφάντης: Καλωσόρισες Έλληνα. Καλωσόρισες νέε Πολεμιστή στις επάλξεις του Ιερού Αγώνος. Είθε οι Αθάνατοι Θεοί πάντα να φωτίζουν το μονοπάτι της ζωής σου. Μέλος της Κοινότητος που θα περάσει δοκιμασία ζητά την συνδρομή της Θεάς Τύχης. Ιεροφάντης: Η Θεά Τύχη Αδελφέ μου χαμογελά μόνον στους τολμηρούς. Όσοι αδρανούν, τους αποστρέφεται και τους τιμωρεί αμείλικτα. Δράσε, τόλμησε, αγωνίσου, με επιμονή και ζήλο, και θα δεις ότι η Θεά Τύχη θα σου χαμογελά πάντα και όχι μόνον τώρα. Μέλος της Κοινότητος που έχει κολλήσει μίασμα καλεί τον Ιερέα να τον εξαγνίσει. Ο Ιεροφάντης βουτά δάφνες μέσα στην χέρνιβα, ραντίζει τον Έλληνα και λέει: Σε καθαίρω με το ύδωρ των Αθανάτων Θεών όπως αυτοί καθαρίζουν την Γη από το μίασμα της αγνοίας. Καθαίρω την ψυχή σου όπως οι Αθανάτοι Θεοί καθαίρουν την Ψυχή του Σύμπαντος. Καθαίρω το σώμα σου όπως οι Αθάνατοι Θεοί καθαίρουν το σώμα της Γης από τα βλαβερά όντα.
9. Ομαδική επίκληση στην Αιωνιότητα του Έθνους, της Φυλής και της Θρησκείας Η ομαδική επίκληση φέρνει την Κοινότητα σε απευθείας επικοινωνία με τους Αθανάτους Θεούς. Η Κοινότητα αναφωνεί: Ω Παντοδύναμοι Θεοί! με την βοήθειά Σας του χρόνου η Ελλάς θα είναι Ελεύθερη από το σκότος. Του χρόνου το Ελληνικό Φως θα λάμπει σε όλο τον Κόσμο. Με την βοήθεια των Αθανάτων Θεών θα αυξηθεί η Ελληνική Φυλή. Με την βοήθεια των Θεών θα επικρατήσει σε όλη την Γη η Θρησκεία της Σοφίας. Με την βοήθεια των Αθανάτων Θεών θα λάμψει παντού ο Ελληνικός Πολιτισμός. Με την βοήθεια των Αθανάτων Θεών όλα τα έθνη θα μιλούν την Θεϊκή Γλώσσα. Με την βοήθεια των Αθανάτων Θεών όλοι οι άνθρωποι θα γίνουν μέτοχοι των Ελληνικών Ηθών και Εθίμων. Με την βοήθεια των Αθανάτων Θεών όλοι οι άνθρωποι θα απελευθερωθούν από την τυραννία της αθεΐας και της απιστίας. Με την βοήθεια των Αθανάτων Θεών οι ψυχές των ανθρώπων θα απελευθερωθούν από την σκλαβιά του σκότους και θα υποταχθούν στην Σοφία των Αθανάτων Θεών. Με την βοήθεια των Αθανάτων Θεών θα απελευθερωθούν τα υπόδουλα Ελληνικά Εδάφη. Με την βοήθεια των Αθανάτων Θεών θα επικρατήσουν οι Ιεροί Νόμοι σε όλη την Γη. Με την βοήθεια των Αθανάτων Θεών όλα τα έθνη θα ζητήσουν Δικαιοσύνη από την Αιώνια Ελλάδα. Με την βοήθεια των Αθανάτων Θεών οι Έλληνες απανταχού της Γης αγωνίζονται για να διαδοθεί ο Θεϊκός Λόγος. Με την βοήθεια των Αθανάτων Θεών θα επικρατήσει το Ελληνικό Πνευματικό Έθνος παγκοσμίως. Σας καλούμε, Ω Αθάνατοι Θεοί, να σταθείτε συμπαραστάτες και συμπολεμιστές στον Ιερό Αγώνα για την σωτηρία της ανθρωπότητος από το σκότος της αγνοίας, της αθεΐας και της βαρβαρότητος.
10. Το Θείο Δράμα Ο Ιεροφάντης, αναλόγως των εποχιακών εορτών, αφηγείται το Θείο Δράμα που αποκαλύπτεται μέσα από τα Ελληνικά Μυστήρια. Ο Ιεροφάντης λαμβάνει Οιωνούς μέσω των ονείρων του. Οι Αθάνατοι Θεοί αποκαλύπτουν το μέλλον της Κοινότητος, τις αντιξοότητες που θα βρει μπροστά της και πώς θα τις ξεπεράσει. Το όνειρο είναι το μέσο επικοινωνίας μεταξύ Θεών και ευσεβών ανθρώπων. Ο Ιεροφάντης ευρισκόμενος υπό Θεϊκή Μανία εξετάζει τους Οιωνούς και προλέγει το μέλλον της Κοινότητος. Ο Ιεροφάντης αποφασίζει ποιό Μύθο ή ποιό όνειρο ή ποιό ιστορικό δράμα θα αφηγηθεί. Στο τέλος θα εξηγήσει τα Θεϊκά Σημάδια και θα δώσει συμβουλές στην Κοινότητα. Κάποτε ο Ιεροφάντης Ενιπείδης αφηγήθηκε την εξής ιστορία: Στην Αθήνα, στα χρόνια του βυζαντινού αυτοκράτορος Ιουστινιανού, ζούσε ο Πελίας, ναζωραίος φοροεισπράκτορας του αυτοκρατορικού ταμείου. Ο Πελίας ήταν ένας αισχρός και γλοιώδης ναζωραίος που όλοι οι Έλληνες τον μισούσαν. Έμπαινε στα σπίτια και τους έκλεβε ότι ήθελε με το πρόσχημα της φορολογίας. Κάποτε κτύπαγε επί μία ώρα με το μαστίγιό του μία Ελληνίδα που ήταν χήρα με έξι παιδιά για να του δώσει και άλλα χρήματα. Η Ελληνίδα τον ικέτευε να της αφήσει λίγα χρήματα για να θρέψει τα έξι παιδιά της. Όμως ο αισχρός Πελίας δεν άκουγε τις ικεσίες της χήρας. Άρπαξε χωρίς αιδώ όλες τις οικονομίες της. Ο Πελίας ήταν βυθισμένος στην αποστασία και πνιγμένος στην διαφθορά. Ήταν παντρεμένος με μία μιαρή γυναίκα, την Αναστασία, με την οποία είχε δύο παιδιά. Εκείνο τον καιρό οι ναζωραίοι είχαν συλλάβει την Ληθαία, Ιέρεια της Αγραύλου Αθηνάς διότι βρέθηκε στην κατοχή της ο Μαντικός Τρίποδας του Πυθίου Απόλλωνος. Οι ναζωραίοι ήθελαν να θυσιάσουν την Ληθαία στον βωμό του ψευδοθεού τους Τζεσουά. Άρχισαν να ετοιμάζουν στην πλατεία την πυρά για την ανθρωποθυσία. Ο Πελίας έλαβε εντολή από τον έπαρχο να λιώσει τον Μαντικό Τρίποδα και να αρπάξει όλη την περιουσία του Ιερού της Θεάς Αθηνάς. Όμως το βράδυ εμφανίστηκε στο όνειρό του ο Θεός Απόλλων. «Αποστάτη και διεφθαρμένε Πελία, γιατί μισείς την γενιά σου; Γιατί ασελγείς πάνω στην Ιέρεια της Αθηνάς; Σου λέγω να επιστρέψεις όλα τα αγαθά που έκλεψες στους φτωχούς Έλληνες, να πάρεις τον Τρίποδά μου και να ελευθερώσεις την Ιέρεια. Να εγκαταλείψεις τον ψευδοθεό των βεβήλων και να γίνεις Ιερεύς μου. Αν παρακούσεις τις Εντολές μου θα τιμωρηθείς όπως και οι βέβηλοι», είπε ο Μοιραγέτης και χάθηκε από το όνειρό του. Ταραγμένος από το όνειρο, ο Πελίας σηκώθηκε το πρωί και πήγε προς την πλατεία που είχε στηθεί η πυρά για την ανθρωποθυσία. Στον δρόμο τον σταμάτησε μία μυστηριώδης γυναίκα και του είπε: «Τί αποφάσισες; θα σώσεις την Ιέρεια Ληθαία ή θα αποδεχθείς την τιμωρία του Λοξία;». Ο Πελίας που του φάνηκε ότι μιλούσε στην Θεά Αθηνά ταράχτηκε, και απάντησε: «Τί μπορώ να κάνω; Είμαι μόνος μου ανάμεσα σε τόσους ναζωραίους». Τότε η γυναίκα του είπε: «Σήκω να μιλήσεις στον όχλο της πλατείας και εγώ θα καθοδηγώ τα λόγια σου. Μην φοβηθείς. Θα είμαι κοντά σου». Ο Πελίας σηκώθηκε και είπε με θάρρος στους ναζωραίους: «Αφήστε ήσυχη αυτή την γυναίκα, ανήκει στους Αθανάτους Θεούς. Εμείς οι βέβηλοι και διεφθαρμένοι δεν επιτρέπεται να δικάζουμε τους υπηρέτες των Θεών, αλλά αντιθέτως να τους υπακούμε». Οι ναζωραίοι εξωργίστηκαν μόλις άκουσαν την φοβερή αλλαγή του Πελία. Αλλά ο Πελίας που είχε στο στόμα του την φωνή της Θεάς Αθηνάς συνέχισε: «Δώστε μου πίσω τον Μαντικό Τρίποδα του Μουσαγέτου και την Ιέρεια της Αγραύλου Αθηνάς και εγώ θα σας δώσω 100 χρυσά νομίσματα». Έξαλλοι οι ναζωραίοι μετέφεραν τα γεγονότα στην σύζυγό του Αναστασία και της ζήτησαν να τον μεταπείσει. Μόλις γύρισε στην οικία του ο Πελίας πήρε τα δύο του παιδιά και τα πήγε στον Ναό του Απόλλωνος να προσευχηθούν. Τους είπε να μεγαλώσουν με τις αρχές των Προγόνων τους και ποτέ να μην επιτρέψουν στην ψυχή τους να εισέλθει η χριστιανική αρρώστια. Η Αναστασία μαθαίνοντας όλα αυτά άρχισε να συνωμοτεί με τους ναζωραίους για το πώς να σκοτώσουν τον Πελία. Ο Πελίας άρχισε να κηρύττει στην Αγορά τον Λόγο του Μουσαγέτου και μάγεψε τα πλήθη. Εκατοντάδες ναζωραίοι μετανοημένοι, με δάκρυα στα μάτια ζητούσαν από τον πεφωτισμένο Ιερέα του Απόλλωνος να τους εξαγνίσει από το χριστιανικό μίασμα. Έτσι αυξανόταν συνεχώς η Ελληνική Κοινότητα. Όμως οι ναζωραίοι άρπαξαν όλη την περιουσία του. Η Αναστασία απήγαγε τα δύο παιδιά τους και τον απείλησε ότι θα τα σκότωνε αν δεν προσκυνήσει τον ψευδοθεό των ναζωραίων. Τότε ήρθαν ενισχύσεις από βυζαντινά στρατεύματα για να τελέσουν το βρωμερό έγκλημα της ανθρωποθυσίας. Η Ιέρεια Ληθαία θα καιγόταν ζωντανή στον βωμό του ψευδοθεού Τζεσουά. Το ίδιο βράδυ ο Πελίας δείπνησε με την Ελληνική Κοινότητα. Ήταν πολύ στεναχωρημένος. Τα παιδιά του κινδύνευαν από την Αναστασία, η Ιέρεια Ληθαία από τους βυζαντινούς και ο Μαντικός Τρίποδας κινδύνευε να λιώσει στα χυτήρια του σκότους. Αποκοιμήθηκε και είδε το εξής όνειρο: Τα πουλιά άρχισαν να τραγουδούν με ανθρώπινη φωνή. Ο Ήλιος έλαμπε την νύκτα. Το Φεγγάρι φωτοβολούσε την ημέρα. Η Πίστη εμφανίστηκε ντυμένη με χρυσό φόρεμα. Η Δειλία αυτοκτόνησε. Οι Ελληνίδες γεννούσαν πολλά παιδιά. Οι Έλληνες έκτιζαν Ναούς στους Αθανάτους Θεούς. Το νερό στα ποτάμια βάφτηκε κόκκινο. Επιγραφές εμφανίστηκαν μέσα στα εκμαυλιστήρια των ναζωραίων που καλούσαν τους Θεϊκούς Κεραυνούς να φέρουν την λύτρωση από τις αλυσίδες του Κτήνους. Αδελφοί σκότωναν αδελφούς. Ο πατέρας σκότωνε τον υιό του και η θυγατέρα την μητέρα της. Και από τους Ουρανούς φάνηκε το Πύρινο Άρμα των Θεών να σκορπά Δικαιοσύνη στους ευσεβείς και τρόμο στους βεβήλους. Όταν ξύπνησε ο Πελίας προσευχήθηκε στον Βωμό του Απόλλωνος και παραπονέθηκε: Έχασα την περιουσία μου, η Αναστασία σκότωσε τα παιδιά μου, έχασα την θέση μου και είμαι κυνηγημένος. Γιατί με τιμωρείς έτσι Θεέ μου; Και τί σημάδια είναι αυτά που έστειλες στον ύπνο μου; Ο Μουσαγέτης του απάντησε: «Κάνε θυσία στους Αθανάτους Θεούς και κοίτα γύρω σου. Διάβασε τους Οιωνούς. Αν κατανοήσεις τα Σημεία, τότε σήμανε η ώρα για να δοξαστεί το Όνομα των Θεών. Σου δίνω την Ιερή Βακτηρία μου, με αυτήν ως λύχνο οδήγησε τους Έλληνες μακριά από τους βεβήλους. Θα στείλω λοιμό και φωτιά στους ασεβείς. Αλλά πρώτα ειδοποίησέ τους να αφήσουν ελεύθερη την Ιέρεια και να σου παραδώσουν τον Πυθικό Τρίποδα. Μίλα τους με τόλμη και θάρρος». Ο Πελίας ανακοίνωσε στους ναζωραίους ότι ο Θεός έχει εξοργισθεί και θα τιμωρήσει τους ασεβείς αν παρακούσουν τα κελεύσματά Του. Όμως οι ναζωραίοι δεν τον άκουσαν. Σε λίγο άνοιξαν οι ουρανοί και μία βροχή φωτιάς έπεσε πάνω στην πόλη της Αθήνας. Εκατομμύρια τρωκτικά εμφανίστηκαν και άρχισαν να μολύνουν τους βεβήλους. Οι βέβηλοι άρχισαν να πεθαίνουν κατά χιλιάδες. Οιμωγές και τρόμος άρχισε να φωλιάζει στις καρδιές τους. Το θέαμα ήταν φρικτό. Αδέλφια σκοτώνονταν μεταξύ τους για λίγη τροφή. Γονείς σκότωναν τα παιδιά τους για να μην τους μολύνουν. Παιδιά σκότωναν τους γονείς τους για να τους αρπάξουν τα χρήματα. Η Ιερή Μανία του Θεού σάλεψε το λογικό τους. Ο Πελίας με την προστασία του Απόλλωνος πήγε στις φυλακές και ελευθέρωσε την Ιέρεια Ληθαία. Πήρε τον Μαντικό Τρίποδα και μετέφερε την Ελληνική Κοινότητα σε άλλο σημείο της χώρας. Οι Έλληνες σώθηκαν από την Θεϊκή Οργή διότι άκουσαν τον Ιερέα του Απόλλωνος. Ο Πελίας παντρεύτηκε την Ιέρεια Ληθαία και έκαναν πέντε παιδιά. Οι Αθάνατοι Θεοί του έδωσαν μεγάλη οικογένεια, γαλήνη και δύναμη για να κηρύττει τον Θεϊκό Λόγο. Και ο Πελίας τούς απηύθυνε επίκληση: «Οι υπό των Σιβύλλων αναγγελθέντες χρόνοι έφθασαν. Η Αιώνια Βασιλεία των Αθανάτων Θεών μέλλει να αρχίσει. Έρχεται ουρανόθεν η οργή των Πιστών. Θα σωπάσει η σκλαβιά και θα κρυφτεί η τυραννία. Θα φανεί το λαμπρό Άστρο της Νέας Εποχής και τότε θα ακουστούν οι οιμωγές των βεβήλων. Τα ίχνη της ανομίας θα εξαφανισθούν από προσώπου γης. Θα βρυχηθούν οι Ουρανοί και θα χορέψουν οι Πλανήτες την ημέρα της Αποκαλύψεως των Αθανάτων Θεών. Ελάτε λοιπόν Ήρωες, ελάτε βλαστοί των Αθανάτων. Ελάτε να λάβετε τις οφειλόμενες τιμές από όλους τους ανθρώπους. Ελάτε να πατήσετε το σκότος και να τιμωρήσετε το ψεύδος. Στο άκουσμα των βημάτων σας σύμπας ο Κόσμος χαίρεται. Οι ψυχές σκιρτούν, και οι καρδιές πάλλονται. Φθάνει τάχιστα η προαναγγελθείσα Νέα Εποχή των Αθανάτων Θεών». Ιεροφάντης προς Κοινότητα: Έτσι ο Πελίας ερμήνευσε τα Μηνύματα των Αθανάτων Θεών. Έτσι οι Έλληνες αποκτούν την ευλογία Τους. Αυτά τα σημάδια ψάχνουμε. Αυτά τα σημάδια ερευνούμε. Αυτά τα ποθητά σημάδια ερμηνεύουμε. Διότι αν στρέψουμε το βλέμμα μας μακριά από τους Αθανάτους Θεούς, οι Πρόγονοι θα σηκωθούν από τους Τάφους Των και θα ζητήσουν από εμάς το αίμα των χαμένων Αδελφών μας.
11. Αλληλοβοήθεια μεταξύ Ελλήνων Οι Ιερείς ανακοινώνουν το πέρας του θρησκευτικού μέρους του Τελετουργικού και την έναρξη του κοινωνικού. Ιεροφάντης προς Κοινότητα: Έχει κάποιος Αδελφός οικονομική ανάγκη; Ο έχων ανάγκη εξηγεί την κατάστασή του και ζητά την οικονομική συμπαράσταση της Κοινότητος. Η αδιαφορία είναι μεταδοτική. Κολλά όλα τα μέλη της Κοινότητος, ώστε όσοι αδιαφορούν θα βρεθούν στην ίδια θέση με τον πάσχοντα. Οι Αθάνατοι Θεοί δεν συγχωρούν αδιαφορία έναντι Ελλήνων που βρίσκονται σε ανάγκη. Ο Ιεροφάντης προς Κοινότητα: Έχει κάποιος Αδελφός ανάγκη από ιατρική βοήθεια; Ο έχων ανάγκη αναφέρει το πρόβλημά του. Η Κοινότητα οφείλει να κινήσει γη και ουρανό για να βοηθήσει τον άρρωστο Αδελφό. Όταν υπάρχει άρρωστος Αδελφός όλη η Κοινότητα είναι άρρωστη πνευματικά και ψυχικά. Μέχρι να γίνει καλά ο Αδελφός η Κοινότητα δεν θα ησυχάσει. Ιερείς και μέλη της Κοινότητος επισκέπτονται καθημερινά τον άρρωστο Έλληνα αλλιώς ο Θάνατος θα επισκεφθεί τους έχοντας σκληρή καρδιά και διεφθαρμένη ψυχή. Ιεροφάντης προς Κοινότητα: Έχει κάποιος Έλλην παιδί που θέλει να σπουδάσει και χρειάζεται βοήθεια; Ο έχων ανάγκη αναφέρει το πρόβλημα και η Κοινότητα θα κινήσει γη και ουρανό να βοηθήσει τον Έλληνα διότι η παιδεία είναι υψίστη αξία στον Ελληνισμό. Η Κοινότητα χρειάζεται τα φώτα των σπουδαγμένων και όποιος δεν βοηθά τις σπουδές νεαρών Ελλήνων διαπράττει έγκλημα κατά των ιδίων των Αθανάτων Θεών. Όποιος στερεί την γνώση από τους Έλληνες στερεί το δικαίωμά του στην ζωή της Κοινότητος. Εκβάλλεται από την Κοινότητα ως αντικοινωνικό άτομο. Ιεροφάντης προς Κοινότητα: Απειλείται κάποιος Αδελφός από το εχθρικό περιβάλλον των απίστων; Ο έχων ανάγκη προστασίας θα πει το πρόβλημά του και η Κοινότητα θα κινητοποιήσει όλες τις δυνάμεις και διασυνδέσεις της για να βοηθήσουν τον Αδελφό. Όταν κινδυνεύει ένας Αδελφός από τους απίστους κινδυνεύει η ίδια η ασφάλεια του Ελληνικού Έθνους. Η αδράνεια στο να υποστηριχθεί ο εν κινδύνω Αδελφός συνιστά εσχάτη προδοσία κατά του Έθνους και ως τέτοια τιμωρείται με θάνατο. Ιεροφάντης προς Κοινότητα: Είναι άνεργος κάποιος Αδελφός μας; Ο έχων ανάγκη εργασίας αναφέρει το πρόβλημά του και η Κοινότητα θα τον βοηθήσει να βρει εργασία. Τα μέλη της Κοινότητος υποχρεούνται να συνεργάζωνται μεταξύ τους εμπορικά. Δεν επιτρέπεται ο Έλληνας να δίνει εργασία σε άπιστο και μολυσμένο άνθρωπο, διότι έτσι μολύνει τους Ναούς των Αθανάτων Θεών. Όλες οι θέσεις εργασίας που διαθέτει η Κοινότητα δίνονται μόνον σε Έλληνες διότι έτσι μόνον σφυρηλατείται η συνοχή και η ασφάλεια της Κοινότητος. Ιεροφάντης προς Κοινότητα: Έχει κάποιος Αδελφός μας πρόβλημα στεγάσεως; Ο έχων ανάγκη στέγης αναφέρει το πρόβλημά του και η Κοινότητα θα αναλάβει να τον στεγάσει. Η εγκατάλειψη αστέγου Έλληνος ισοδυναμεί με το να εμφανιστεί Θεός μπροστά σε Έλληνα, να του ζητήσει φιλοξενία και αυτός να αρνηθεί. Ένας Έλληνας που ζητά στέγη είναι ωσάν ένας Θεός να ζητά την Οικία Του. Η Κοινότητα θα βρει στέγη έστω προσωρινή στον άστεγο Έλληνα αλλιώς θα αντιμετωπίσει την Μήνιν του Παντοκράτορος Διός. Ιεροφάντης: Έχει κάποιο ζευγάρι οικογενειακά προβλήματα; Τα ζευγάρια που έχουν οικογενειακά πρόβλημα παραμένουν στο τέλος της Τελετής και συζητούν με τους Ιερείς ώστε να μην διαλυθεί ο δεσμός τους. Η Κοινότητα δεν επιτρέπει την διάλυση των οικογενειακών δεσμών διότι αυτό σημαίνει κατάλυση των Θεϊκών Δεσμών της Κοινότητος με τους Αθανάτους Θεούς. Τα ζευγάρια θα βρουν λύση μαζί με τους Ιερείς ώστε να συνεχίσουν την ζωή τους μέσα στην Κοινότητα και όχι μέσα στο εχθρικό περιβάλλον των απίστων.
12. Επίλυση Διοικητικών προβλημάτων της Κοινότητος Ακολουθεί το πολιτικό μέρος του Τελετουργικού. Σε κάθε Τελετή η Κοινότητα με την ηγεσία των Ιερέων λύνει τα πολλά διοικητικά προβλήματα που αναφύουν συνεχώς. Έτσι εκπαιδεύεται η Κοινότητα στην άσκηση της εξουσίας. Ιεροφάντης προς Κοινότητα: Αδελφοί! οι Αθάνατοι Θεοί ευλόγησαν την Κοινότητά μας διότι βρίσκεται σε μόνιμη κατάσταση θρησκευτικού, δημογραφικού, οικονομικού, πολιτιστικού, πολιτικού, διπλωματικού και ιδεολογικού πολέμου. Οι Αθάνατοι Θεοί είναι οι Στρατηγοί μας στην πρώτη γραμμή του Αιωνίου, Παγκοσμίου Ιερού Πολέμου. Τα προβλήματα που θα συζητηθούν είναι: Η συνεργασία με άλλες Κοινότητες. Η ανάπτυξη του εμπορίου και των οικονομικών σχέσεων μεταξύ Ελλήνων. Η εκπαιδευτική πολιτική της Κοινότητος. Η αγορά βιβλίων, σχολικών κτιρίων και εποπτικού υλικού. Η πρόσληψη δασκάλων, ιατρών, βρεφονηπιοκόμων. Η χρηματοδότηση της Κοινότητος. Η πολιτική οργάνωση της Κοινότητος. Η οργάνωση τακτικών Δικαστηρίων και η εκπαίδευση Δικαστών. Η οργάνωση και εκπαίδευση Πολιτοφυλακής. Η ανοικοδόμηση Ελληνικών Ναών. Η συντήρηση Μνημείων. Η έκδοση της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας. Η διοργάνωση εκθέσεων με Ελληνικά Πολιτιστικά προϊόντα. Η οργάνωση θρησκευτικής διαφωτίσεως της Κοινότητος. Η οργάνωση Ελληνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας. Η οργάνωση Εορτών και Ιεροπραξιών. Η εκπαίδευση νέων Ιερέων και Ιερειών. Η οργάνωση διαγωνισμών ζωγραφικής, γλυπτικής ρητορικής, ποιητικής, με θεματογραφία την Αρχαία Ελλάδα. Η οργάνωση επιτροπών συλλογής πληροφοριών. Η διάδοση και διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης. Η οργάνωση Ελληνικού Ληξιαρχείου. Η οργάνωση τεχνικών και νομικών υπηρεσιών της Κοινότητος. Η οργάνωση διπλωματικών αποστολών και εκπαίδευση διπλωματών. Οι Ιερείς ζητούν από όλους τους Έλληνες να αναλάβουν καθήκοντα σε όποιον τομέα τους ταιριάζει και να ενταχθούν στις επιτροπές δράσεως της Κοινότητος, ώστε να γίνουν άριστοι Πολεμιστές του Αιωνίου, Παγκοσμίου Ιερού Πολέμου κατά του σκότους και της βαρβαρότητος.
13. Εισφορές Ελλήνων Ιεροφάντης προς Κοινότητα: Όστις επιθυμεί βοήθεια πρέπει να δίνει βοήθεια. Όστις αρνείται την βοήθειά του, εγκληματεί προς τους Αθανάτους Θεούς, οι οποίοι θα του αρνηθούν την Βοήθειά Τους. Η αλληλοβοήθεια και η ελεημοσύνη εξιλεώνει αμαρτήματα του παρελθόντος έναντι των Θεών, του Έθνους και των συνανθρώπων μας. Αποτελεί την έμπρακτη συγγνώμη του Έλληνος για τα σφάλματα του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος. Δαδούχος προς την Κοινότητα: Καλείσθε όπως συνδράμετε στο θεάρεστο έργο της Κοινότητος με παροχή σε εργασία, με παροχή σε είδος και λιγώτερο με παροχή σε χρήματα. Όσοι διαλέξουν παροχή σε εργασία βοηθούν στην προετοιμασία εορτών, στόλισμα βωμών, παρέχουν ιατρική φροντίδα, νομικές συμβουλές, φιλοξενία Αδελφών, διδασκαλία της Ελληνικής Θρησκείας και Γλώσσης. Όσοι διαλέξουν παροχή σε είδος αγοράζουν Αγάλματα για την Κοινότητα, φέρνουν φαγητά στις Εορτές, δίνουν στην Κοινότητα χώρους για τις Ιεροπραξίες. Όσοι διαλέξουν παροχή σε χρήμα συνεισφέρουν όσα χρήματα μπορούν για την οικονομική στήριξη της Κοινότητος.
14. Ενδογαμία, Τραγούδια, Χοροί, Συμπόσιο Η επιβίωση και η συνοχή της Κοινότητος εξασφαλίζεται στο έπακρο όταν τηρείται το Ιερό Έθιμο της Ενδογαμίας. Έλληνες και Ελληνίδες της Κοινότητος γνωρίζονται, ερωτεύονται, παντρεύονται και τεκνοποιούν ώστε να δοξαστεί το Όνομα των Αθανάτων Θεών. Ιεροφάντης προς Κοινότητα: Οι Αθάνατοι Θεοί πάντα ευλογούν τους γάμους των μελών της Κοινότητος. Όσα ζευγάρια κτυπήθηκαν από τα βέλη του Θεού Έρωτος πρέπει να προχωρήσουν στην επισημοποίηση του δεσμού τους. Είναι έγκλημα κατά των Αθανάτων Θεών να παντρεύεστε συντρόφους αλλοφύλους και αλλοθρήσκους. Η Τελετή ολοκληρώνεται με Αρχαία Ελληνικά τραγούδια, χορούς και παραδοσιακό συμπόσιο. Ο Ιεροκήρυξ λέει την ευχή για το συμπόσιο: Οι άνθρωποι κατενόησαν ότι δεν ζουν μόνο με άρτο αλλά και με πνευματική τροφή, με τον Λόγο των Θεών. Ευλογημένοι Έλληνες! η Δόξα των Αθανάτων Θεών σας περιμένει. Τώρα που η ώρα της Δικαιοσύνης πλησιάζει, θα ανέλθετε στους Ουρανούς, θα αντικρύσετε για πρώτη φορά την νέα σας Οικογένεια. Ζητείστε την Βοήθεια των Θεών και θα σας δοθεί. Κτυπήστε την θύρες των Ηλυσίων και θα ανοίξουν. Μην λησμονείτε τους Θεούς γιατί μόνον Αυτοί μας τρέφουν. Μόνον Αυτοί μας έσωσαν από τους βυζαντινούς τυράννους. Μην Τους εξοργίζετε διότι Αυτοί κατέστρεψαν τόσους εχθρούς, τόσα έθνη, τόσους στρατούς για να μας σώσουν. Ήμασταν πεινασμένοι και μας έθρεψαν. Ήμασταν διψασμένοι και μας ξεδίψασαν. Έλληνες! μην απαρνείστε το Δοξασμένο Όνομα των Αθανάτων Θεών. Οι Αθάνατοι Θεοί μας δημιούργησαν για να Τους λατρεύουμε. Τώρα έρχεται η Νέα Εποχή. Έρχεται το Θεϊκό Φως για να εκθαμβώσει τα σκλαβωμένα έθνη και να καταστήσει το Ιερό μας Έθνος Μέγα Βασίλειο επί της Γης. Γένοιτο.
Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα
|
|||||
|