|
|||||
|
|||||
:: :: |
|||||
|
|||||
Περί Βίας
Η Βία είναι αρχαία Ελληνική λέξις που σημαίνει Δύναμη. Σύμφωνα με την Μυθολογία μας, η Βία είναι ένα από τα τέσσερα παιδιά της Θεάς Στυγός, μαζί με το Κράτος, τον Ζήλο και την Νίκη. Όταν ο Ζευς συγκάλεσε τους υπολοίπους Θεούς να πολεμήσουν μαζί Του ενάντια στις διασαλευτικές δυνάμεις των Τιτάνων, η Στύξ, πρώτη ανταποκρίθηκε και έστειλε τα τέσσερα παιδιά της στο πλευρό του Διός με οδηγία ποτέ να μη φύγουν από πλάϊ Του. Νικητές στην Τιτανομαχία είναι φυσικά οι Ολύμπιοι Θεοί που αποκαθιστούν την έννομη τάξη του κόσμου. Ο Ζευς στην Θεολογία μας αντιπροσωπεύει το κράτος της δικαίας και νομίμου εξουσίας. Στο κοινωνικό επίπεδο αναφοράς αντιπροσωπεύει την έκφραση της δικαίας και νομίμου εξουσίας στα πλαίσια μιας υγιούς κοινωνίας. Και μας διδάσκει αυτός ο Μέγας Θεσμοθέτης να τιμούμε τους Νόμους και να σεβόμαστε τους Θεσμούς της Κοινωνίας. Μας διδάσκει να αντιτασσόμαστε σε όσους παρανομούν, σε όσους θέλουν να καταλύσουν την υγιή λειτουργία Νόμων και Θεσμών, προς ικανοποίηση των όποιων προσωπικών ορέξεων και φιλοδοξιών τους, έχοντας όντες αποτύχει να ικανοποιήσουν αυτές με έννομο, εντός κοινωνίας τρόπο. Όσοι λοιπόν θέλουν να καταλύουν την υγιή λειτουργία Νόμων και Θεσμών μίας κοινωνίας προσπαθώντας να τους καταστήσουν υποχείριο των ορέξεων τους, τότε αυτοί αντιπροσωπεύουν την διασαλευτική δράση ωσάν Μυθολογικοί Τιτάνες. Και προσπαθούν να επιβάλλουν αναρχία (όντες αναρχικοί οι ίδιοι). Είναι λοιπόν καθήκον κάθε χρηστού πολίτου να αντιτάσσεται με Κράτος (ισχυρά), με Βία (δυναμικά), με Ζήλο (ένθερμα) και με Νίκη (νικηφόρα) σε όλους όσους, όντες αναρχικοί, προσπαθούν να επιφέρουν την κατάλυση των κοινωνικών Νόμων και Θεσμών. Και σε όλους όσους προσπαθούν να διασαλεύσουν την έννομη τάξη της κοινωνίας θέλοντας να καταστήσουν Νόμους και Θεσμούς υποχείριο των προσωπικών τους ορέξεων, κάτι που τους καταλύει. Είναι λοιπόν θεμιτή, αναγκαία αλλά και επιδοκιμάζεται η χρήση Βίας ενάντια στους αναρχικούς διασαλευτές. Διότι οι πολίτες πάντοτε έχουν την κοινωνία που τους αξίζει και εάν δεν μάχονται υπέρ αυτής και ενάντια στους αναρχικούς διασαλευτές, τότε η αναρχία θα επέλθει. Όσοι λοιπόν καταδικάζουν την χρήση Βίας, δεν δύνανται να είναι κάτι άλλο από διασαλευτές που γνωρίζουν ότι διαμέσω της Βίας (και του Κράτους και του Ζήλου και της Νίκης) θα τιμωρηθούν για την παρανομία τους. Μόνον λοιπόν οι παράνομοι, οι αναρχικοί και οι διασαλευτές αποδοκιμάζουν τη χρήση Βίας, μόνον αυτοί βλέπουν την χρήση Βίας ως κάτι το μή-ωφέλιμο και πράγματι η Βία είναι μή-ωφέλιμη για αυτούς τους αναρχικούς διασαλευτές, διότι η Βία θα σταθεί εμπόδιο στις ορέξεις τους, φραγμός στις παρανομίες τους και όπλο νικηφόρας αμύνης όλων των χρηστών πολιτών ενάντιά τους.
Ιέρεια Πέρσεια Εκάτη 6η Μεσούντος μηνός Γαμηλιώνος, έτους 2780 μετά πρώτην Ολυμπιάδα
|
|||||
|