:: ::

 
 
 

 

Η γνωμάτευση της Ελληνικής Εκκλησίας για την αναγνώριση της αιρέσεως των ναζωραίων και η κριτική των θέσεων Μαρίνη για την «αναγνώριση» της Ελληνικής Θρησκείας

 Μία σατανική αίρεση βρυκολάκων, φορέων της εμετικής ειδωλολατρείας του καταραμένου βυζαντίου, η οποία εδώ και 2000 έτη έχει κατασπαράξει τις σάρκες του Ελληνικού Έθνους, είχε το θράσος να εκδώσει «γνωμάτευση» για το αν πρέπει να αναγνωριστεί η Ελληνική Θρησκεία!!! Τέτοιο θράσος!!! Η «γνωμάτευση» της εγκληματικής αιρέσεως των ναζωραίων δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Τρίτο Μάτι», τεύχος 109, Ιανουάριος 2003. Αυτά τα μιάσματα της κοινωνίας που σέρνονται μέσα στο βούρκο της ειδωλολατρείας δεν έχουν ούτε Ιερό ούτε Όσιο. Αλλά από κάπου αντλούν το θράσος τους. Από πού; Απάντηση: Από τις εξευτελιστικές αντιδράσεις των Ελλήνων στο θρήσκευμα. Από την στάση ωρισμένων Ελλήνων οι οποίοι αιτούνται(!!!) την αναγνώριση της Ελληνικής Θρησκείας, μέσα στην Ελλάδα... Από κεί αντλεί το θράσος της η πνευματική πανούκλα που μαστίζει την κοινωνία μας.

Ο κ. Παναγιώτης Μαρίνης έδωσε μία απαράδεκτη απάντηση, η οποία δημοσιεύθηκε στο ίδιο τεύχος του εν λόγω περιοδικού. Αντί να δικάζουμε εμείς αυτήν την εθνοκτόνο αίρεση για τα δισεκατομμύρια εγκλήματα που διέπραξε εναντίον της Ιεράς μας Πατρίδος, ωρισμένοι Έλληνες δίνουν το δικαίωμα σ’ αυτήν την σατανική αίρεση να μας καθίσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου και να «γνωμοδοτήσει» για το αν έχουμε το δικαίωμα να λατρεύουμε τους Θεούς των Προγόνων μας. Τέτοιος εξευτελισμός, τέτοια κατρακύλα!!! Επειδή κάποιοι φοβούνται να πολεμήσουν στο πλευρό των Θεών την καταραμένη αίρεση των ναζωραίων, πέφτουν στα πόδια τους και τους θερμοπαρακαλούν να μας αφήσουν να έχουμε ένα Ναό...

Ως εδώ. Η εφημερίδα «Ελληνική Θρησκεία» δεν ανέχεται επίδειξη δειλίας. Ή είμαστε Έλληνες ή δεν είμαστε. Οι δειλοί να καθίσουν στα σπίτια τους. Δηλώνουμε για μία ακόμη φορά ότι το θράσος γι’ αυτήν την «γνωμάτευση» της «ιεράς συνόδου» αντλείται από την δουλικότητα και τον εξευτελισμό με τον οποίο «αγωνίζονται» ωρισμένοι Έλληνες.

Πριν προχωρήσουμε στον σχολιασμό των απαράδεκτων θέσεων Μαρίνη, δίνουμε στην δημοσιότητα την γνωμάτευση της Ελληνικής Εκκλησίας των Ελλήνων στο θρήσκευμα για την καταραμένη μισελληνική αίρεση των ναζωραίων.

 

Ανακοίνωση προς τον Ελληνικό λαό και απάντηση στο αίτημα για αναγνώριση της αιρέσεως των ναζωραίων:

 Δεν αναγνωρίζουμε την αίρεση των ναζωραίων ως θρησκεία. Η αίρεση των ναζωραίων είναι ο απόλυτος και θεομίσητος εχθρός του Ελληνικού Έθνους και ως τέτοιον θα τον πολεμήσουμε, με την βοήθεια των Θεών, μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματός μας. Οποιαδήποτε παραχώρηση δικαιώματος προσηλυτισμού των Ελλήνων σε αυτήν την σατανική αίρεση εκ μέρους των αρχών, αποτελεί εσχάτη προδοσία. Η  οποιαδήποτε ανοχή σε αυτήν την θεομίσητη καταραμένη τρομοκρατική οργάνωση συνιστά εγκληματική πράξη και ανατρέπει τις βάσεις του Ελληνικού Πολιτισμού. Απορρίπτουμε εντελώς κάθε σκέψη ή προσπάθεια ενσωματώσεως του δηλητηρίου αυτής της αιμοσταγούς αιρέσεως στον Ελληνικό οργανισμό. Καλούμε όλους τους Έλληνες πολίτες να πολεμούν αμείλικτα, χωρίς έλεος, με μίσος όπου βρεθούν και όπως μπορούν αυτήν την ανθελληνική αίρεση και να χρησιμοποιούν κάθε μέσο για να την αφανίσουν από προσώπου γής. Καταραμένος ας είναι αυτός που συγχρωτίζεται με τους σφαγείς των Προγόνων μας. ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ. Επίσημη και μοναδική θρησκεία του Ελληνικού Έθνους είναι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.

Μας κτυπούν, τους τσακίζουμε. Συμμαχούν με τους βυζαντινούς, συμμαχούμε με τους εχθρούς τους. Μας φτύνουν, τους στραγγαλίζουμε. Μας βγάζουν το ένα μάτι, τους βγάζουμε και τα δύο. Μας μαχαιρώνουν, τους σφάζουμε. Όχι στην προβατοποίηση των Ελλήνων. Είμαστε οι λύκοι, είναι τα πρόβατα. ΕΠΙΘΕΣΗ, ΕΠΙΘΕΣΗ, ΕΠΙΘΕΣΗ, ΕΠΙΘΕΣΗ. Ζήτω ο Επαναστατικός ΕθνικοΑπελευθερωτικός Αγών. Με την καθοδήγηση των Θεών θα τσακίσουμε αμείλικτα τους εχθρούς του Ελληνισμού. Ο ΙΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

Ελληνική Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα

 

Κριτική των θέσεων Μαρίνη για την «αναγνώριση» της Ελληνικής Θρησκείας

 Η Σύνταξη οφείλει να κάνει κριτική στις θέσεις και την απαράδεκτη τακτική που ακολουθεί η «Επιτροπή δια την αναγνώρισιν της Ελληνικής Θρησκείας». Δηλώνουμε προκαταβολικά ότι δεν αμφισβητούμε τις καλές προθέσεις του κ. Παναγιώτη Μαρίνη, και ότι δεν κρίνουμε τις θεολογικές του απόψεις. Εν τούτοις έχουμε άκρως αντίθετες απόψεις στην τακτική που ακολουθεί στον αγώνα κατά της αιρέσεως των ναζωραίων. Βέβαια, εφόσον δεν υπάρχει ένα κεντρικό όργανο που να συντονίζει όλες τις οργανώσεις, οποιαδήποτε αρνητική ενέργεια δεν μπορεί να αποτραπεί. Εφόσον δεν υπάρχει κεντρικό συμβούλιο που να συζητά και να συναποφασίζει, ότι κάνει η κάθε οργάνωση από μόνη της είναι νόμιμο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό. Συνεπώς η κριτική μας έχει ως στόχο να γνωστοποιήσει ότι υπάρχει και άλλη στρατηγική στον χώρο της Ελληνικής Θρησκείας και όχι να πλήξουμε το κύρος του κ. Μαρίνη, τον οποίο σεβόμαστε.

Θα αναφέρουμε μερικά αποσπάσματα από την δημοσίευση στο «Τρίτο Μάτι». Η κεντρική ιδέα της επιστολής της «αρχιεπισκοπής» είναι: «Δεν σας αναγνωρίζουμε, όχι επιστροφή στην «ειδωλολατρεία», η όποια αναγνώρισή σας αντιβαίνει στο Σύνταγμα και ανατρέπει το βάθρο του Ελληνικού Πολιτισμού», δήλωσε ο εκπρόσωπος της πανούκλας από την ναζαρέτ.

Η κεντρική ιδέα της επιστολής Μαρίνη-Επιτροπής είναι: «Σας παρακαλούμε πολύ κύριε υπουργέ αναγνωρίστε μας, είμαστε καλά παιδάκια, εξοχώτατε(!!) εφαρμόσατε τον νόμο(!), έχουμε και μείς οι ταλαίπωροι(!) ανθρώπινα δικαιώματα, μας υποχρεώσατε να ταπεινωθούμε συμμορφούμενοι με τους Μεταξικούς νόμους(!!!)...». Ειλικρινά δεν κατανοούμε ποιό το όφελος τοιαύτης φρασεολογίας (Εξοχώτατε Υπουργέ, εμείς οι ταλαίπωροι, κτλ) εκτός από το ότι κάνει επίδειξη αδυναμίας. Προκαλεί μάλλον την αντιπάθεια παρά την συμπάθεια του εν λόγω αξιωματούχου. Του δίνει το δικαίωμα να μας φτύσει κατάμουτρα, ως άλλος Θεοδόσιος.

Ας συνεχίσουμε. Η εικόνα που σκιαγραφεί ο κ. Μαρίνης, είναι μίας πολιτείας η οποία απλώς δεν λειτουργεί ικανοποιητικά. Κάπου μας έχει παραγκωνισμένους εμάς τους «ταλαίπωρους» και οφείλει να δείξει τέλος πάντων την δέουσα προσοχή. Έτσι δημιουργείται η εντύπωση στον Ελληνικό λαό ότι δεν τελούμε υπό ξένη κατοχή, ότι δεν τρέχει τίποτε που μας κατέσφαξε η αίρεση των ναζωραίων, και ότι τέλος πάντων δεν έχουμε άλλες απαιτήσεις εκτός από τα ελάχιστα δικαιώματα που έχουν και οι άλλες θρησκευτικές οργανώσεις όπως οι μάρτυρες του Ιεχωβά και οι καθολικοί. Τέτοιος εξευτελισμός είναι πρωτοφανής. Δεν επιτρέπεται να υποβιβάζεται ο Ιερός μας Αγών σε αγώνα ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αγώνα για ανθρώπινα δικαιώματα κάνουν και οι ομοφυλόφιλοι και οι γυναίκες και οι ναρκομανείς. Επιπλέον δεν επιτρέπεται εξίσωση της Ελληνικής Θρησκείας με τους μάρτυρες του Ιεχωβά ή οποιαδήποτε άλλη θρησκευτική οργάνωση. Είμαστε η θρησκεία όλων των Ελλήνων. Πάει και τελείωσε, δεν το διαπραγματευόμαστε.

Ορίστε ωρισμένα αποσπάσματα με φράσεις του κ. Μαρίνη: «Εμείς οι ταλαιπωρημένοι, οι άνευ ανθρωπίνων δικαιωμάτων, συνεισφέρουμε θετικώς εις την λειτουργίαν του πολιτεύματος και εις την προστασίαν των προσωπικών δεδομένων όλων των πολιτών». Ο κ. Μαρίνης μας σκιαγραφεί ως ομάδα διεκδικήσεως ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Λες και δεν διεξάγουμε ΕθνικοΑπελευθερωτικό Αγώνα. Περιορίζει την εμβέλεια των διεκδικήσεών μας.

Συνεχίζει: «Εξοχώτατε τί σημαίνει τούτο; Ότι οι Έλληνες πολίται χωρίζονται εις δύο κατηγορίας; Εις όσους απολαύουν του Ατομικού Δικαιώματος της Θείας Λατρείας και εις όσους το στερούνται;». Σύμφωνα με τον κ. Μαρίνη το ζήτημα θρησκεία, εξέπεσε σε ατομικό δικαίωμα. Αν το έκανε για λόγους τακτικής με την έννοια ότι το φρούτο «ανθρώπινα δικαιώματα» είναι πολύ της μόδας, ίσως να είχε μία δικαιολογία. Αλλά το ζήτημα είναι ότι η θρησκεία καθορίζει τον πολιτισμό ενός έθνους, την ιδιοσυγκρασία του, επηρεάζει την τέχνη, την φιλοσοφία, την οικονομία, την οικολογική πολιτική, την θέση της γυναίκας, και πάνω απ’ όλα την Εθνική Ασφάλεια και την εξωτερική πολιτική. Άλλη θέση και συμπεριφορά στο παγκόσμιο γίγνεσθαι θα έχει η Ελλάς αν είναι μουσουλμανική και άλλη αν επικρατεί η Ελληνική Θρησκεία. Ως Έλληνες στο θρήσκευμα δεν είμαστε ούτε πυρήνες ομάδων για ανθρώπινα δικαιώματα, ούτε εξωραϊστικοί σύλλογοι. Άλλο αν κάποιοι αυτοϋποβιβάζονται σε τέτοια θέση. Είμαστε πυρήνες-φορείς μίας νέας πολιτικο-θρησκευτικής καθεστηκυίας τάξεως, που θα καταλάβει την πολιτική και θρησκευτική εξουσία και θα αλλάξει την πορεία του Έθνους.

Συνεχίζει ο κ. Μαρίνης: «Σεις, Εξοχώτατε, ως προϊστάμενος της ΑΟΕΕ (=ανατολικής ορθοδόξου εκκλησίας) οφείλετε αυτήν την «αυτονομημένη» Δημοσίαν Υπηρεσία να την οδηγήσετε εις την οδόν της νομιμότητος και την υποταγήν εις τους νόμους και την Δημοσίαν Διοίκησιν». Ο κ. Μαρίνης ζητά από έναν χριστιανό να περιορίσει τον ...χριστιανισμό !!! Καλεί τον υπουργό να αναγνωρίσει το άρθρα 198, 199 του Ποινικού Κώδικος που προστατεύουν (υποτίθεται) τις θρησκείες από ύβρεις, κτλ, και να εφαρμόσει τους νόμους!!! Να μας προστατεύσει δηλαδή ένας χριστιανός από τις ύβρεις και τις απειλές των ...χριστιανών βάσει των άρθρων 198, 199 του Π.Κ.!!!

Μα είναι δυνατόν να λέγωνται τέτοια πράγματα; Για όσους έχουν μελετήσει στοιχειωδώς την Πολιτειολογία του Βεζανή και Φιλοσοφία Δικαίου θα γνωρίζουν ότι «κράτος και νόμος είναι οι ονομασίες που δίνουν οι κυριαρχούσες ομάδες στην δια της δυνάμεως επιβολή των θελήσεων τους». Βαπτίζουν την θέλησή τους «νόμο» και «κράτος». Τα άρθρα 198, 199 του Π.Κ. υπάρχουν για να προστατεύουν την «ορθοδοξία» από τις ύβρεις των άλλων, όχι για να προστατεύουν τις άλλες θρησκείες από τις ύβρεις της «ορθοδοξίας». Νόμος κ. Μαρίνη είναι η απόδειξη ισχύος μίας ομάδος μέσα στο έθνος-κράτος. Οι πιό ισχυρές και ζωτικές ομάδες μετατρέπουν τις θελήσεις τους σε νόμο. Και οι θελήσεις των αντιπάλων ομάδων χαρακτηρίζονται «παράνομες πράξεις». Έτσι αποδεικνύει μία ομάδα την ισχύ της: Έχει το δικαίωμα να παρανομεί, να φυλακίζει, να σκοτώνει και να βαπτίζει αυτές τις πράξεις «δικαιοσύνη». Ενώ για οποιονδήποτε άλλο θα αποτελούσαν έγκλημα. Αυτό αποδεικνύεται και από τις διατάξεις για την τοκογλυφία. Ποιούς προστατεύουν οι διατάξεις περί τοκογλυφίας; Όχι φυσικά τους πολίτες από την τοκογλυφία των τραπεζών και του «κράτους». Προστατεύουν το μονοπώλιο των τραπεζών στην τοκογλυφία. Να μην μπορούν οι μικροί κεφαλαιούχοι να τους σπάσουν το μονοπώλιο τοκογλυφικού δανεισμού.  Το πρώτο πράγμα που κάνει μία ομάδα ισχυρών κεφαλαιοκρατών που θέλει να διαπράξει τοκογλυφία είναι να απαγορεύσει στους άλλους να κάνουν τοκογλυφία, έτσι προστατεύουν το μονοπώλιο τους.

Τα όποια άρθρα προστασίας των θρησκειών δεν είναι αμφοτεροβαρή. Προστατεύουν το δικαίωμα της αιρέσεως των ναζωραίων να βρίζει τις θρησκείες και να τις καταδιώκει.  Τα άρθρα 198, 199 του Π.Κ. ενεργοποιούνται από το κατεστημένο μόνον υπέρ της αιρέσεως των ναζωραίων, ποτέ εναντίον της. Επιτέλους δεν επιτρέπεται να αποκοιμίζουμε τους Έλληνες με αυταπάτες για δήθεν προστασία από νόμους. Δεν υπάρχουν ουδέτεροι νόμοι. Υπάρχουν χριστιανικοί νόμοι, από τους οποίους ο κ. Μαρίνης ζητά ...προστασία και αναγνώριση!!! Εμείς δεν αναγνωρίζουμε αυτούς τους χριστιανικούς «νόμους», ακόμα και αν έχουν συνταγματική ισχύ. Υπάρχουν νόμοι δίκαιοι και νόμοι άδικοι. Ο κ. Μαρίνης απαλείφει αυτήν την διαφορά και υπακούει σε κάθε νόμο, ακόμα και σε ανθελληνικούς νόμους.

Και τώρα προσοχή: Ενώ ο κ. Μαρίνης από άρθρα του και βιβλία του καταδικάζει την πολυπολιτισμική και την πολυφυλετική Ελλάδα που ονειρεύονται ωρισμένοι εχθροί του Έθνους, στο ζήτημα της θρησκείας γράφει: «Είναι θεμιτόν ο Μακαριώτατος να επιθυμή μία Ελλάδα Ορθόδοξο, όπως οι συμπολίτες μας Λουθηρανοί είναι θεμιτόν να επιθυμούν μία Ελλάδα Λουθηρανική! Τον καλούμε να το επιτύχη με την ιδεολογική ισχύ της διδασκαλίας του, θέτων αυτήν υπό την ελευθέρα κρίσι της ενηλίκου συνειδήσεως των πολιτών και προτείνων ΑΥΤΟΣ το «λαϊκόν» κράτος!»...

Είναι πασίγνωστο ότι οι θρησκείες όχι μόνο αποτελούν φορείς πολιτισμού αλλά κάτι παραπάνω: Δημιουργούν πολιτισμούς. Αν διαβάσει κάποιος όλο το άρθρο του κ. Μαρίνη θα διαπιστώσει ότι, χωρίς να το δηλώνει ανοικτά, υποστηρίζει την πολυθρησκευτική Ελλάδα. Ερώτημα προς τον κ. Μαρίνη: αυτό δεν συνεπάγεται δημιουργία πολυπολιτισμικής Ελλάδος; Επιπλέον εφόσον οι χριστιανοί ορθόδοξοι έχουν το δικαίωμα, κατά τον κ. Μαρίνη, να θέλουν μία Ελλάδα «ορθόδοξη» όπως και οι λουθηρανοί μία Ελλάδα λουθηρανική γιατί να μήν θέλουν και οι μουσουλμάνοι μία Ελλάδα μουσουλμανική; Δικαίωμά τους είναι...

Απλώς τον κ. Μαρίνη τον απασχολεί η μέθοδος που θα χρησιμοποιήσουν αυτές οι οργανώσεις: Όχι με βία, μας λέει ο κ. Μαρίνης, αν έχετε ιδεολογική ισχύ κάντε το!!! Η αντίφαση στα λεγόμενα του κ. Μαρίνη βρίσκεται στο ότι: α) αυτοί που προωθούν την πολυπολιτισμική-πολυφυλετική Ελλάδα δεν το κάνουν με βία, άρα να το αποδεχτούμε;! και β) δεν μπορείς να μιλάς εναντίον της πολυπολιτισμικής Ελλάδος και συγχρόνως να αποδέχεσαι ΠΟΛΥΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ Ελλάδα. Η θρησκεία συνεπάγεται πολιτισμό, άρα αν έχουμε πολλές θρησκείες έχουμε και πολλούς πολιτισμούς στην Ελλάδα.

Ο κ. Μαρίνης έχει γράψει πολλές φορές κατά της λαθρομεταναστεύσεως στην Ελλάδα, δηλαδή δεν αποδέχεται παραβίαση των βιολογικών μας συνόρων διότι λέει (και σωστά) ότι κινδυνεύει η Εθνική μας Ασφάλεια και η βιολογική-φυλετική μας συνέχεια. Σωστό, αλλά γιατί δεν κινδυνεύει η Εθνική Ασφάλεια από την παραβίαση των θρησκευτικών και πολιτιστικών μας συνόρων από την αίρεση των ναζωραίων και από άλλες αιρέσεις; Ποιός είπε στον κ. Μαρίνη ότι ενώ για το ζήτημα της πολυφυλετικής και πολυπολιτισμικής Ελλάδος μπορεί να μιλά για Εθνική Ασφάλεια ενώ για το ζήτημα της θρησκείας μιλά για δήθεν ατομικά δικαιώματα; Το ζήτημα της επικρατούσας θρησκείας όχι μόνο καθορίζει την ιστορική πορεία ενός Έθνους αλλά κυρίως την Εθνική του Ασφάλεια. Αλλά ο κ. Μαρίνης στο ζήτημα της θρησκείας μιλά για ανεκτικότητα όλων των θρησκειών, μιλά για ατομικά δικαιώματα, υποδηλώνει χωρίς να το θέλει πολυθρησκευτική Ελλάδα. Αντιγράφει άθελά του τα επιχειρήματα των προπαγανδιστών της πολυπολιτισμικής Ελλάδος. Και αυτοί μιλούν για ατομικά δικαιώματα, για ανοχή κτλ. Όχι, μας λέει ο κ. Μαρίνης, στους ξένους λαθρομετανάστες, αλλά ναί στις ξένες θρησκείες...

Βεβαίως λίγο παρακάτω παραδέχεται ότι «οι πολιτισμοί είναι συστήματα αξιών, η δε σύγκρουσις μεταξύ των είναι σύγκρουσις αξιών». Άρα ο κ. Μαρίνης θα πρέπει να παραδεχτεί ότι και οι θρησκείες που αποτελούν τις βάσεις των πολιτισμών, συγκρούονται μεταξύ τους. Άρα η πολυθρησκευτική Ελλάδα θα οδηγήσει στην σύγκρουση που όπως καλά γνωρίζουμε δεν θα παραμείνει στο ιδεολογικό επίπεδο. Θα μετατραπεί σε στρατιωτική σύγκρουση.

Ο κ. Μαρίνης ζητά από την «ορθοδοξία» να εκπέσει από μόνη της από το αξίωμα της επισήμου θρησκείας του κράτους!!! Θέλει κοσμικό κράτος. Μόνον ένας ηλίθιος θα αποφάσιζε να εκπέσει του αξιώματός του. Και οι παπάδες για πολλά μπορεί να κατηγορηθούν πλήν για ηλιθιότητα. Η σατανική αίρεση των ναζωραίων δεν θα πέσει, θα την γκρεμίσουν οι Θεοί και ο λαός.

Και ένα τραγικό ιστορικό του λάθος, γράφει: «Διενοήθη κάποιος κλασσικός να ειπή ότι κινδυνεύει η εθνική ενότης επειδή κάποιοι ήσαν Στωϊκοί και άλλοι Επικούρειοι, Πλατωνικοί ή πιστοί των Θεών της Αιγύπτου ή της Συρίας; Ουδείς ανησυχούσε δια την ενότητα εις την Αλεξάνδρεια ή την Ρώμην των δεκάδων θρησκειών και των εκατοντάδων διδασκάλων φιλοσοφίας!». Αυτό το επιχείρημα ο κ. Μαρίνης το αναφέρει για να «αποστομώσει» την αίρεση την ναζωραίων που μας κατηγορεί ότι διασπάμε την εθνική ενότητα. Η απάντηση του κ. Μαρίνη είναι εντελώς λάθος. Απεδείχθη ότι  η αθρόα εισροή ανατολικών θρησκειών-δοξασιών μας κατέστρεψε, άρα το επιχείρημα «ουδείς ανησυχούσε» δεν πρέπει να αποτελεί έπαινο αλλά ψόγο για τους Προγόνους μας.

Με το επιχείρημά του ο κ. Μαρίνης προσπαθεί να πείσει ότι με την ελευθερία στην θρησκεία δεν κινδυνεύει η Ελλάς. Τραγικό λάθος, διότι κατά την ίδια λογική δεν κινδυνεύει από τον πολυπολιτισμό. Ο κ. Μαρίνης προκειμένου να διαφοροποιηθεί από την φασιστική πολιτική που ακολουθεί η αίρεση των ναζωραίων ανοίγει διάπλατα τις πόρτες σε όλες τις θρησκείες ασχέτως περιεχομένου. Προκειμένου να δηλώσει ότι δεν θέλουμε την αίρεση των ναζωραίων ως επίσημη θρησκεία του Έθνους, δηλώνει συγχρόνως ότι δεν πρέπει ούτε η Ελληνική Θρησκεία να είναι επίσημη θρησκεία του Έθνους. Σαν να έλεγε ο Κολοκοτρώνης ότι «δεν θέλουμε τούρκους διοικητές πάνω από τα κεφάλια μας αλλά συγχρόνως ούτε Έλληνες διοικητές. Ας είναι για λόγους ανοχής τούρκοι, έλληνες, άγγλοι, γάλλοι, γερμανοί, αρκεί να υπάρχει πολυφωνία...».

Καταδικάζουμε αυτήν την θέση του κ. Μαρίνη ως απαράδεκτη. Πλήρη θρησκευτική ελευθερία είχαμε και στο παρελθόν επί  Ιουλιανού και ορίστε τί πάθαμε: Καταστραφήκαμε από την βλακώδη ανοχή μας σε μισελληνικές δοξασίες. Αυτό θέλει ο κ. Μαρίνης να ξαναπάθουμε; Επίσημη και μοναδική θρησκεία του Ελληνικού Έθνους είναι η Ελληνική Θρησκεία. Όποιος δεν λατρεύει τους Πατρώους Θεούς δεν είναι Έλλην αλλά ελληνίζων ή εχθρός. Δεν θα επιτρέψουμε παραβίαση των θρησκευτικών μας συνόρων στο όνομα μίας δήθεν ελευθέρας διακινήσεως ιδεών. Γιατί τότε κατηγορεί την παγκοσμιοποίηση ο κ. Μαρίνης που προπαγανδίζει την χωρίς περιορισμούς ελευθέρα διακίνηση ανθρώπων, κεφαλαίων και προϊόντων;

Σημασία δεν έχει το τί αναγνωρίζει η αίρεση των ναζωραίων για μας, αλλά ΚΥΡΙΩΣ το τί αναγνωρίζουμε ΕΜΕΙΣ γι’ αυτήν. Τρέμει η καρδούλα τους όσο ξέρουν ότι  υπάρχουν Έλληνες που δεν τους αναγνωρίζουν ως επίσημη θρησκεία, και ακόμα χειρότερα, όταν υπάρχουν Έλληνες Εθνομάρτυρες που θα γκρεμίσουν την αιμοσταγή δικτατορία τους.

Στόχος είναι να αφανιστεί η μνήμη του Τζεσουά από προσώπου γής. Στόχος είναι η Παγκόσμια Επανάσταση και η παλινόρθωση όλων των Εθνικών Θρησκειών και όχι η συναλλαγή με την εγκληματική αίρεση των ναζωραίων. Εφόσον κάποιοι θέλουν να συναλλαγούν τότε τίθεται το ζήτημα: τί πρέπει να πληρώσουμε για να «αναγνωριστούμε»(δεν χρειαζόμαστε αναγνώριση, είμαστε η θρησκεία των Ελλήνων εξ ορισμού); Και η τιμή για την «αναγνώρισή» μας είναι η έμμεση-σιωπηρή αναγνώριση της αιρέσεως των ναζωραίων ως επίσημη θρησκείας του κράτους. Άρα το ζήτημα με την αίτηση του κ. Μαρίνη είναι ότι χωρίς να έχει «αναγνωριστεί» η Ελληνική Θρησκεία από το «κράτος», ο κ. Μαρίνης ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ σιωπηρά την αίρεση των ναζωραίων. Όποιος γνωρίζει στοιχειωδώς από κανόνες διπλωματίας και βασικές αρχές πολέμου κάτι τέτοιο είναι απαράδεκτη παραχώρηση στον θεομίσητο εχθρό. Δίδεται η εντύπωση στον λαό για συνεργασία με τον εχθρό.

Ο κ. Μαρίνης μιλά μόνον για «αναγνώριση», δεν λέει τίποτε στην αίτησή του για ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ και ΤΙΜΩΡΙΑ για τα εγκλήματα που διέπραξε και διαπράττει η αίρεση των ναζωραίων κατά του Ελληνισμού. Δεν διεκδικεί αποζημίωση και τιμωρία. Οι περιουσίες των Ιερών Ελληνικών Ναών, δεν ζητείται να επιστραφούν. Τέτοιο θέμα δεν θέτει. Αυτά τα σβήνει μονοκοντυλιά. Τα καταγγέλλει βέβαια στα άρθρα του στο περιοδικό «Ελληνικόν Πάνθεον», αλλά στην αίτηση προς το υπουργείο παιδείας δεν διεκδικεί καμία αποζημίωση, καμία τιμωρία. Αρκεί να ανοίξουμε έναν ευκτήριο οίκο.

Η πρόσφατη ισοπέδωση του αρχαίου Ναού στην Βοιωτία, ο εξιουδαϊσμός των Ελλήνων στα σχολεία, η απαγόρευση της διδασκαλίας της Ελληνικής Θρησκείας στα σχολεία, η μή χρηματοδότηση από το κράτος ανοικοδομήσεως Ναών, η απαγόρευση ιδρύσεως Ελληνικών Ιερατικών σχολών, και η μή αναγνώριση της γενοκτονίας των Ελλήνων από την αίρεση των ναζωραίων όχι μόνον δεν καταγγέλλονται στην αίτηση αλλά αντιθέτως αποσιωπούνται πλήρως. Το όλο θέμα παρουσιάζεται ως ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και όχι ως ζήτημα Εθνικής εμβελείας που άπτεται του μέλλοντος της Πατρίδος μας. Η αίτηση δείχνει αδιαφορία για τα δικαιώματα των Ελλήνων από τους σφαγείς και κατακτητές ναζωραίους.  

Έτσι δεν ικανοποιείται το κοινό περί δικαίου αίσθημα, ούτε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η ατιμωρησία αποθρασύνει τους εγκληματίες. Αντί ωρισμένοι να προσπαθούν να περιορίσουν τα εγκλήματα της αιρέσεως των ναζωραίων, κάνουν ότι είναι δυνατόν να παρεμποδίσουν την τιμωρία τους.

Αντί κάποιοι να αποτρέπουν τους ναζωραίους από το να διαπράττουν εγκλήματα, αντιθέτως υποθάλπουν την εγκληματικότητά τους με το να παρουσιάζουν βλακώδη επιχειρήματα του τύπου «με την σκληρή στάση θα βρούν πάτημα να μας επιτεθούν οι αντίπαλοί μας»... Αντί να ανησυχούν οι εγκληματίες για τα εγκλήματα που διαπράττουν και τί αντίκτυπο θα έχουν οι κακουργηματικές τους πράξεις στην κοινωνία που θα τους δικάσει, ωρισμένοι Έλληνες ανησυχούν για το αντίκτυπο που θα έχει η τιμωρία Θεών και ανθρώπων στον εγκληματία!!!

Είναι σαν να έχεις έναν εγκληματία μπροστά στο δικαστήριο και οι δημοσιογράφοι να ανησυχούν για το τί αντίκτυπο θα έχει η τιμωρία που θα επιβάλλει ο δικαστής στον εγκληματία!!! Διότι πιθανόν οι άλλοι εγκληματίες να βρούν «πάτημα» για να καταδιώξουν τους δικαστές!!! Τέτοια ηλιθιότης, αχρειότης, δειλία και κατάπτωσις. Σαν να μας λένε κάποιοι ότι αν διεκδικήσουμε την Βόρειο Ήπειρο και την Κύπρο, οι Αλβανοί και οι Τούρκοι θα βρούν «πάτημα» για να μας προξενήσουν κακό, οπότε μην διεκδικείτε τίποτε. Ότι ακριβώς μας λέγουν ωρισμένοι πολιτικοί για τα εθνικά θέματα-γεωγραφικά σύνορα, τα ίδια ακριβώς μας λένε ωρισμένοι Έλληνες στο θρήσκευμα για τα θρησκευτικά θέματα-πολιτιστικά σύνορα. Ωρισμένοι δειλοί πολιτικοί, για τα γεωγραφικά μας σύνορα λένε ότι «δεν πρέπει να προκαλούμε την Τουρκία, να τα βρούμε μαζί τους». Τα ίδια μας λένε και ωρισμένοι δειλοί Έλληνες στο θρήσκευμα: «να μην προκαλούμε την αίρεση των ναζωραίων γιατί θα βρεί «πάτημα», να τα βρούμε μαζί τους».

Ενώ θα έλεγαν ναί σε έναν ένοπλο αγώνα υπέρ των γεωγραφικών μας συνόρων, δεν παίρνουν τα όπλα για να υπερασπίσουν τα πολιτιστικά και θρησκευτικά μας σύνορα που τα παραβιάζει καθημερινώς η αιμοσταγής συμμορία από την ναζαρέτ. Η καθημερινή παραβίαση του Ελληνικού εναερίου χώρου από τουρκικά αεροσκάφη χαρακτηρίζεται ως έγκλημα (και σωστά) για το οποίο πρέπει να αντιδράσουμε με τα όπλα. Η καθημερινή παραβίαση των πολιτιστικών και θρησκευτικών μας συνόρων από την αίρεση των ναζωραίων χαρακτηρίζεται από ωρισμένους Έλληνες ως «ατομικό δικαίωμα στην λατρεία». Δεν αποτελεί γι’ αυτούς αιτία πολέμου.

Η στάση αυτών των Ελλήνων αποθρασύνει τους εγκληματίες και αντί να αισθάνονται ένοχοι για την δουλική στάση τους κάνουν και παράπονα λέγοντες ότι το ύφος της εφημερίδος «Ελληνική Θρησκεία» θα προκαλέσει τους εχθρούς, «θα βρούν πάτημα». Δηλαδή και αυτό το λάθος τους το αποδίδουν σε μας. Με την γλοιώδη συμπεριφορά ωρισμένων Ελλήνων, οι εχθροί, μάς βλέπουν και γελούν. Μας θεωρούν αδύναμους, γελοίους, δειλούς, και βρίσκουν «πάτημα» για να μας βιάζουν συνεχώς.

Δίνουμε ένα παράδειγμα για να αποδείξουμε το επιχείρημά μας: Όταν ισοπεδώθηκε προσφάτως ο αρχαίος Ναός στην Βοιωτία και κτίσθηκε πάνω του μοναστήρι (Δαυλός, τεύχος 248-249, Αυγ-Σεπτ 2002) η εφημερίδα μας δεν κυκλοφορούσε. Τότε τί έγινε; Πού βρήκαν «πάτημα» οι ρασοφορεμένοι αλήτες; Το «πάτημα» αγαπητοί μας ριψάσπιδες είναι η δειλία σας και ο εξευτελισμός σας. Η κατάπτυστη συμπεριφορά σας έναντι του εχθρού. Αυτό είναι το πάτημα. Και όχι το μαχητικό ύφος της εφημερίδος που δήθεν θα γίνει «πάτημα» για να αρχίσουν διώξεις εναντίον μας. Η επίδειξη δειλίας και η ανοχή προς τα μαυροφορεμένα καθάρματα είναι η αφορμή να ξεκινήσουν διώξεις εναντίον μας. Αυτά που κάνει σε μας η εγκληματική αίρεση των ναζωραίων δεν τολμά να τα κάνει στους μουσουλμάνους. Δεν τολμά να γκρεμίσει τζαμί γιατί ξέρει ότι θα κηρυχθεί ιερός πόλεμος. Η αίρεση των ναζωραίων αποθρασύνεται και αυξάνει την επιθετικότητα της εξ αιτίας της δειλίας που καταδυναστεύει ωρισμένους Έλληνες.

Οι απόψεις Μαρίνη ισοδυναμούν με σιωπηρή αμαχητί παράδοση της πατρίδος μας στην αίρεση των ναζωραίων. Ισοδυναμούν με αναγνώριση και νομιμοποίηση της εισβολής και κατοχής της πατρίδος μας από την καταραμένη αίρεση των ναζωραίων. Δεν πρέπει να ζητούμε να αναγνωριστούμε από την εγκληματική αίρεση των ναζωραίων, αλλά να εκδιώξουμε την εγκληματική αίρεση των ναζωραίων από την Ελλάδα.

Η Ελληνική Θρησκεία αντιπροσωπεύει την κυριαρχία των Θεών επί του Ελληνικού Έθνους. Και ωρισμένοι παραχωρούν τα κυριαρχικά δικαιώματα των Θεών σε εχθρούς του Ελληνισμού. Υποβιβάζουν το ζήτημα της Ελληνικής Θρησκείας σε ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων ενώ είναι ζήτημα κυριαρχικών δικαιωμάτων επί του Ελληνικού Έθνους. Από το ποιά θρησκεία κυριαρχεί στην Ελλάδα εξαρτάται η πορεία του Έθνους και το ποιός διοικεί την Ελλάδα. Δεν είναι ζήτημα ολίγων πιστών που πρέπει να έχουν και αυτοί το δικαίωμά τους στην θρησκεία. Όταν παλινορθωθεί πλήρως η Ελληνική Θρησκεία ως επίσημη και μοναδική θρησκεία του κράτους, όταν οι  άπιστοι εχθροί προσκυνήσουν τους βωμούς των Θεών τότε θα έχουμε ελευθερία πολιτών και όχι τώρα.

Και θα μας τεθεί το ερώτημα: προτιμάτε να μήν έχουμε Ναό; Απαντούμε: Το σωστό ερώτημα είναι «τί πρέπει να πληρώσουμε για να έχουμε Ναό»; Μήπως έμμεση και σιωπηρή αναγνώριση της αιρέσεως των ναζωραίων ως επίσημης θρησκείας του Έθνους; Τότε όχι, καλύτερα να μην έχουμε Ναό, το τίμημα είναι πολύ υψηλό.

Έτσι όπως παρουσιάζεται το ζήτημα είναι σαν ο κυρίαρχος στην Ελλάδα να είναι η αίρεση των ναζωραίων και της ζητούμε να μας παραχωρήσει μία σπιθαμή γής για να ζούμε και μείς ανθρώπινα. Ενώ η σωστή τοποθέτηση του ζητήματος είναι ότι η εγκληματική αίρεση των ναζωραίων είναι κατακτητής και σφαγέας, και πρέπει να εξολοθρευτεί με κάθε μέσον.

Η στάση του κ. Μαρίνη παρουσιάζει τους εγκληματίες, σφαγείς, κατακτητές όχι μόνο ως αθώους αλλά κάτι χειρότερο: τους αναγνωρίζει ως δικαστές, κριτές, κυριάρχους από τους οποίους ζητούμε ελεημοσύνη, και όχι ως θεομίσητα όργανα του σκότους, όχι ως αιμοσταγή συμμορία. Είναι σαν να ζήταγε ο Κολοκοτρώνης από τον σουλτάνο την άδεια για να συσταθεί Ελληνικό Κράτος. Η συμπεριφορά Μαρίνη κάνει καλό στους ναζωραίους και κακό στους Έλληνες. Απενοχοποιεί τους ναζωραίους. Διαγράφει μονοκοντυλιά τα εγκλήματά τους.

Ο κ. Μαρίνης συνεχώς κατηγορούσε από το «Ελληνικόν Πάνθεον» τους παπάδες για συνεργασία με τον τούρκο κατακτητή επί τουρκοκρατίας και για αφορισμό της Ελληνικής Επαναστάσεως. Τώρα κ. Μαρίνη, επί χριστιανοκρατίας, εσείς τί κάνετε; Γιατί κατηγορείτε τους παπάδες επειδή αφώρησαν την επανάσταση του 1821 την στιγμή που, εμμέσως πλήν σαφώς, αφορίζετε την Πολιτιστική μας Επανάσταση; Γιατί δεν κηρύττετε ανοικτά ότι θα διώξουμε τον κατακτητή αλλά αντιθέτως συναλλάσσεστε μαζί του;

Οι Έλληνες θα απελευθερωθούν από τον χριστιανό κατακτητή με Πολιτιστική Επανάσταση και όχι με γελοίες αιτήσεις, που επιδεικνύουν ηττοπάθεια και ραγιαδισμό. Ο χριστιανός κατακτητής είναι 1.000.000 χειρότερος από τον τούρκο κατακτητή. Ο πρώτος προσπάθησε να μας αφανίσει πολιτιστικά και φυλετικά, ο δεύτερος μόνον φυλετικά.

Υπάρχει και ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που πρέπει να προσέξει ο αναγνώστης. Το «1998» η ομάδα Δευκαλίων είχε καταθέσει και αυτή αίτηση για «αναγνώριση» της Ελληνικής Θρησκείας και δεν έγινε τίποτε. Τώρα επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό. Γιατί επιμένουν κάποιοι στο να μας φτύνουν κατάμουτρα οι εχθροί μας; Γιατί τους δίνουμε το δικαίωμα να μας φτύσουν κατάμουτρα άλλη μία φορά; Το ζήτημα είναι ότι δεν αναγνωρίζουμε την αίρεση των ναζωραίων. Δεν αγωνιζόμαστε για να μας αναγνωρίσει η αίρεση των ναζωραίων. Το ζήτημα είναι να απελευθερωθούμε από την δικτατορία των ναζωραίων, όχι να λειτουργούμε κάτω από την ανοχή της. Το ζήτημα είναι να αφανιστεί η αίρεση των ναζωραίων από προσώπου γής, όχι να συνδιαλλαγούμε μαζί της.

Ποιά είναι η δική σας πρόταση; θα ρωτήσει ο κ. Μαρίνης, πρέπει να νομιμοποιηθούμε; Ναι απαντούμε, αλλά με τί αντάλλαγμα; Επιπλέον τα περί νομιμοποιήσεως δεν αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη της Ελληνικής Θρησκείας όπως κακώς ισχυρίζονται κάποιοι δειλοί. Η αίρεση των ναζωραίων επί 324 έτη ήταν εκτός νόμου και διεξήγαγε προπαγάνδα, και τελικά κατέκτησε την εξουσία. Τίποτε δεν σταματά ένα κίνημα που έχει ως στόχο να επικρατήσει. Οι ιδέες μας θα γίνουν νόμος μετά από λίγο. Δεν υπονοούμε ότι επιδιώκουμε να είμαστε παράνομοι, αλλά η νομιμοποίησή μας δεν θα γίνει με αντάλλαγμα την αναγνώριση της αιρέσεως των ναζωραίων ως νομίμου εξουσίας. Οι Έλληνες πρέπει να έχουν στο μυαλό τους το «Ελευθερία ή Θάνατος» και όχι το «ειρηνική συνύπαρξη». Το «ειρηνική συνύπαρξη» είναι προδοτικό σύνθημα, είναι το δόλωμα του θεομίσητου εχθρού για να διατηρήσει η αίρεση των ναζωραίων την δικτατορία της αιωνίως.

Ο κ. Μαρίνης και όσοι συντονίζονται με τις απόψεις του μετατοπίζουν το κέντρο βάρους του αγώνος από τον λαό και τους δρόμους, στον υπουργό και τα γραφεία του. Πολεμά στην έδρα του εχθρού, με τα όπλα που θέλει ο εχθρός, με τον τρόπο και σε χρόνο που θέλει ο εχθρός. Όμως το βασικό Πολεμικό Δόγμα λέει ότι: «Ποτέ δεν πολεμούμε σε πεδίο, σε χρόνο, με τρόπο και μέθοδο που έχει προκαθορίσει ο εχθρός». Η νομική οδός περνά μέσα από τα κανάλια που ελέγχει η αίρεση των ναζωραίων. Ο Ιερός Επαναστατικός Αγών περνά μέσα από κανάλια που ελέγχουμε εμείς.

Διορθώνεται ο εγκληματίας ναζωραίος αν αφήνεται ατιμώρητος; Διότι το όλο ζήτημα είναι η προ της τελέσεως αξιοποίνου πράξεως πρόληψη. Η συμπεριφορά ωρισμένων Ελλήνων προλαμβάνει τα εγκλήματα της αιρέσεως των ναζωραίων ή τα υποθάλπει; Τα υποθάλπει. Η ατιμωρησία αποκτηνώνει τον ναζωραίο. Σκοπός μας είναι η βελτίωση του ναζωραίου και όχι η αποκτήνωσή του. Όταν συνδέσει στο μυαλό του την πράξη με την ποινή τότε έχουμε πρόληψη εγκλήματος κατά του Έθνους και δική του σωτηρία.

Και κάτι τελευταίο: Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι όποιος εντάσσεται στην αίρεση των ναζωραίων πολιτογραφείται στο «χριστιανικό έθνος». Αυτή η εγκληματική αίρεση αλλάζει τον εθνισμό των Ελλήνων. Να σταματήσουν κάποιοι αφελείς να λένε ότι η ένταξη σε μία θρησκεία, δηλαδή η αλλαγή του εθνισμού των Ελλήνων, είναι ατομικό δικαίωμα. Αποδέχονται απόσχιση Ελλήνων από τον Εθνικό κορμό, εντασσόμενοι σε κοσμοπολιτικούς «εθνισμούς» τύπου «ορθοδοξία», ισλάμ, προτεσταντισμό; Για να είναι κάποιος Έλλην, πρέπει να είναι Έλλην στο θρήσκευμα. Όποιος δεν είναι με τους Θεούς είναι εναντίον τους. Δεν υπάρχει μέση οδός.

Τί θέλουμε; Μεταρρύθμιση ή Επανάσταση; Μεταρρύθμιση δεν σημαίνει τίποτε άλλο από παραχωρήσεις από την πλευρά της αιρέσεως των ναζωραίων, αλλά όχι ανατροπή της.

 


 
     
 

© Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα