:: ::

 
 
 

 

Ελληνοχριστιανισμός Α.Ε. Μελέται, σχεδιασμοί, κατασκευαί ανυπάρκτων πολιτισμών                            

 

Η ελληνοχριστιανισμός Α.Ε. είναι μία εταιρία που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά εδώ και περίπου 150 χρόνια. Έχει σχεδιάσει μερικά από τα καλύτερα παραπλανητικά και αποκρουστικά προϊόντα που στολίζουν τα ελληνικά σπίτια όπως αγίους-δολοφόνους, εικόνες της Παναγίας που δακρύζουν, κρυφό σχολειό, σωτηρία ελληνικών χειρογράφων από τους καλόγερους, «Έλληνες» αυτοκράτορες όπως ο Γιουτπράδα, παπάδες που ύψωσαν την σημαία της επαναστάσεως το 1821 κλπ.

Επίσης η εταιρία ειδικεύεται  στον χώρο του image making, π.χ. έφτιαξε το «ίματζ» του Νίκωνος του Μετανοείτε ως πολιούχου της Σπάρτης. Εμείς ρωτήσαμε την εταιρία πώς από ανθρωπόμορφο κτήνος και σφαγέας των Σπαρτιατών ο Νίκων έγινε πολιούχος της Σπάρτης. «Αυτό», μας απάντησαν, «είναι το μυστικό της εταιρίας, κάνουμε το μαύρο-άσπρο».

Πράγματι, τέτοιο face-lifting θα το ζήλευαν ακόμα και πλαστικοί χειρουργοί. Γενικώς η εταιρία επαίρεται ότι μπορεί να κάνει ακόμα και το μεγαλύτερο κάθαρμα να δείχνει σαν αθώα περιστερά. Χρησιμοποιεί τα τελειότερα τεχνολογικά μέσα, άριστα εξοπλισμένα εργαστήρια, με εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό.

Το τελευταίο προϊόν της εταιρίας είναι το νέο όχημα που θα τρέχει σε αγώνες Φόρμουλα 1. Ναι, καλά ακούσατε. Η εταιρία έχει προσλάβει μερικούς από τους καλύτερους μηχανικούς-δημαγωγούς και επιστήμονες-ψεύτες για να σχεδιάσουν το πρωτότυπο. Η ομάδα που θα τρέχει στην Φόρμουλα 1 με αυτό το αυτοκίνητο θα ονομάζεται ΜακΛάρεν-Ορθοδοξία.

Γίνονται πολλές μελέτες για να σχεδιαστεί το ιδεολογικό αμάξωμα που θα περιλαμβάνει υδροπνευματικές αναρτήσεις, από ύδωρ και χριστιανικό πνεύμα. Οι σχεδιαστές της εταιρίας μάς είπαν ότι το όχημα πρέπει να έχει καλή κατανομή του βάρους πάνω στις πλάτες του Ελληνικού λαού. Επίσης να έχει χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή για να μην βρίσκει μεγάλη αντίσταση το χριστιανικό όχημα όταν ξεσκίζει τις σάρκες του Ελληνικού λαού. Και φυσικά να ταιριάζει η εξωτερική όψη του οχήματος στην αισθητική και την ψυχολογία των Ελλήνων ώστε να μην αναγνωρίζουν εύκολα οι Έλληνες ότι είναι ιουδαϊκής προελεύσεως. Επίσης να είναι οικονομικό σε καύσιμα με μικρή κατανάλωση Ελληνικού αίματος.

Όμως όπως παραδέχονται οι μηχανικοί της εταιρίας είναι δύσκολο να πραγματοποιηθούν τα σχέδιά τους διότι πρέπει να γίνουν εκτεταμένες μετατροπές στο παλιό σχέδιο που ήταν αργό, δυσκίνητο και με μεγάλη κατανάλωση Ελληνικού αίματος. Για όσους δεν θυμούνται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προηγουμένου μοντέλου της Ελληνοχριστιανισμός ΑΕ, υπενθυμίζουμε ότι ο κινητήρας και το αμάξωμα ήταν εβραϊκής σχεδιάσεως και κατασκευής και μόνο τα ηλεκτρικά παράθυρα, οι καθρέφτες και τα καθίσματα χριστιανικής κατασκευής. Ενώ απαιτούσε 1000 λίτρα Ελληνικό αίμα ημερησίως.

Τα πράγματα έμειναν έτσι από τον θάνατο των αρχιμηχανικών Μωϋσή, Σαούλ και των σχεδιαστών του 3ου , 4ου , 5ου και 6ου αιώνος όταν το όχημα αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα στους Ελληνικούς δρόμους (αναγκάστηκε να πατάει επί πτωμάτων) λόγω πολύ υψηλού ιουδαιοχριστιανικού συντελεστή. Τώρα όμως η εταιρία Ελληνοχριστιανισμός Α.Ε. έχει προσλάβει νέους μηχανικούς και σχεδιαστές με νέες ιδέες που θα αναμορφώσουν πλήρως το ιουδαιοχριστιανικό όχημα της ΜακΛάρεν-Ορθοδοξίας.

Η εταιρία προσέλαβε ως νέο αρχιμηχανικό τον Δόκτωρα Γεώργιο Γεωργαλά μαζί με τον καθηγητή Κωνσταντίνο Πλεύρη και τον Δόκτωρα Άγγελο Σακέτο οι οποίοι σχεδιάζουν πυρετωδώς το νέο ιουδαιοχριστιανικό όχημα ώστε να ταιριάζει στις νέες απαιτήσεις του Ελληνικού καταναλωτικού κοινού.

Ο καθηγητής Πλεύρης του έχει βάλει προφυλακτήρα και ζαντολάστιχα σε σχήμα βυζαντινού δικεφάλου. Ο Δρ. Γεωργαλάς σχεδιάζει το νέο εσωτερικό χώρο με εργονομικά κριτήρια ώστε να αισθάνωνται άνετα οι Έλληνες μέσα στο ιουδαιοχριστιανικό όχημα, και να μην αισθάνωνται τύψεις για το ότι αγοράζουν ένα ξένο προϊόν ως προς τα Ελληνικά ήθη και έθιμα.

Μάλιστα το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας, για να προωθήσει το προϊόν, κάνει διαφημιστική εκστρατεία με φυλλάδια που λένε ότι ο πρώτος μηχανικός-δημαγωγός της εταιρίας ο Σαούλ-Παύλος ήταν ελληνίζων φιλόσοφος και ότι ο Χριστός ήταν Έλληνας.

Σε ερώτησή μας γιατί λένε τέτοια ψέμματα και τέτοιες βλακείες στους πελάτες, μας απάντησαν: «Για να μην φοβούνται οι γιαγιάδες όταν αγοράζουν τα αιμοσταγή προϊόντα της εταιρίας μας για τα εγγονάκια τους. Η εταιρία δεν πάει καλά, οι πωλήσεις έχουν πέσει δραματικά» μας είπαν, «εάν δεν πούμε καμμιά βλακεία σαν αυτή του Δρ. Γεωργαλά ότι ο Σαούλ-Παύλος ήταν ελληνίζων φιλόσοφος ή κανένα ψέμμα σαν του Ε. Τρίγγα ότι ο Χριστός ήταν Έλλην θα το κλείσουμε το μαγαζί. Άλλωστε γι’ αυτό πληρώνουμε τους μηχανικούς-δημαγωγούς μας, για να λένε ψέμματα και βλακείες...», δήλωσε με έμφαση ο κύριος Χατζηφώτης από το τμήμα σχεδίασης και κατασκευής ανοησιών και βλακειών. Πράγματι, δύσκολοι καιροί για ψεύτες και δημαγωγούς.

Ένας νέος μηχανικός της εταιρίας ο Δόκτωρ Άδωνις Γεωργιάδης άρχισε να πειραματίζεται  με τον εβραϊκής κατασκευής κινητήρα της ΜακΛάρεν-Ορθοδοξίας. Θέλει, όπως μας δήλωσε, να τοποθετήσει περισσότερες βαλβίδες ώστε να έχει μεγαλύτερη απόδοση και να καταναλώνει λιγώτερο Ελληνικό αίμα για καύσιμο.

Ρωτήσαμε τους μηχανικούς της εταιρίας γιατί δεν προτιμούν έναν κινητήρα Ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής όπως των Ορφέως-Ομήρου που δεν καταναλώνει αίμα και προτιμούν τον κινητήρα των Μωϋσή-Σαούλ. Μας απάντησαν ότι ο Ελληνικός κινητήρας είναι «ειδωλολατρικός» με χαμηλή απόδοση, ενώ ο κινητήρας των Μωϋσή-Σαούλ έχει πολύ καλή απόδοση στις υψηλές ταχύτητες αρκεί να του μειώσουμε την κατανάλωση Ελληνικού αίματος.

Μάλιστα ο καθηγητής Πλεύρης έχει εξοπλίσει το νέο όχημα με βυζαντινό σύστημα μεταδόσεως 4Χ4 έτσι ώστε το χριστιανικό όχημα να μην κολλάει στην λάσπη από το αίμα των Ελλήνων και να ξεγλυστράει εύκολα με βυζαντινούς ελιγμούς ώστε να μπορεί να συνεχίσει την καταστρεπτική του πορεία. «Το διαφορικό αντέχει στην ανηφόρα, πάει εκεί που τα άλλα οχήματα δεν τολμούν» μας λέει ο σοφός καθηγητής, «μετατρέπει ακόμα και τον προδότη πατριάρχη Γρηγόριο Ε’ σε εθνομάρτυρα».

Ο Δρ. Σακέτος έχει σχεδιάσει το νέο κιβώτιο ταχυτήτων. Γρήγορες και αξιόπιστες αλλαγές τεσσάρων ταχυτήτων:1η ιουδαϊκή (για να ξεκινήσει το όχημα), 2α χριστιανική, 3η βυζαντινή και 4η όπισθεν. Ο Δρ. Σακέτος δήλωσε ότι μπορείς να τρέχεις με ταχύτητα 200 χλμ/ώρα και να βάλεις όπισθεν στην ευθεία χωρίς να πάθουν τίποτε οι επιβάτες. Θα πεθάνουν μεν, θα αναστηθούν δε, όπως ο ραββίνος Τζεσουά. Γι’ αυτό άλλωστε ο ίδιος μηχανικός αρνήθηκε να σχεδιάσει ζώνες ασφαλείας και αερόσακκους για το όχημα, διότι με το δικό τους όχημα δεν κινδυνεύει κανείς να πεθάνει αφού όλοι θα αναστηθούν.

«Θα κάνουμε πάταγο στην αγορά», δήλωσε ο Δρ. Σακέτος, «ενώ οι άλλοι θα πεθαίνουν στα τρακαρίσματα εμείς θα συνεχίσουμε να ζούμε, στον άλλο κόσμο...». Σε ερώτησή μας πώς είναι δυνατόν να διαφημίζει τέτοιες βλακείες, ο Δρ. Σακέτος μας απάντησε ότι υπάρχουν πολλοί βλάκες στον κόσμο που θέλουν να αναστηθούν, γιατί λοιπόν να μην τους κοροϊδεύουμε;

Ο νέος πιλότος που προσέλαβε η εταιρία είναι ο Ραϊκόνεν-Χριστόδουλος που ανταγωνίζεται σε επιδόσεις τον Σουμάχερ-Πάπα της Φερράρι-Καθολικισμός. Το πρόβλημα είναι ότι ο νέος οδηγός της ΜακΛάρεν-Ορθοδοξίας δεν επιτρέπει αλλαγές ούτε βελτιώσεις στον κινητήρα των Μωϋσή-Σαούλ, κάτι που προβληματίζει τους μηχανικούς της εταιρίας. Το βασικό πρόβλημα είναι στον κινητήρα. Τί καύσιμα θα χρησιμοποιεί; λουκουμόσκονη; Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια χρησιμοποιεί Ελληνικό αίμα για καύσιμο. Πώς θα το αλλάξουν τώρα; είναι δοκιμασμένο με αιώνες σφαγών. Αξιόπιστο καύσιμο.

Πάντως εκπρόσωπος της εταιρίας δήλωσε ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να χρησιμοποιεί ανθρώπινο αίμα για καύσιμο διότι της έχουν κάνει παρατηρήσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση να μειώσει τούς ιδεολογικούς ρύπους που εκπέμπει και διότι η ορθοδοξία προκαλεί αηδία στην Ευρώπη και σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.

Ευθυδίκη

 


 
     
 

© Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα