:: ::

 
 
 

                   

                         Η δικαίωση των ημετέρων θέσεων

 

Κατηγορηθήκαμε για φανατισμό. Μας αποδόθηκε η μομφή των ακραίων όταν χαρακτηρίσαμε τους ναζωραίους συμμορία. Δικαιωθήκαμε πανηγυρικά. Σήμερα και οι πέτρες σηκώνονται μόνες τους να χτυπήσουν την συμμορία του χριστιανικού κλήρου, για εγκλήματα του κοινού ποινικού δικαίου.

Κατηγορηθήκαμε για διχασμό. Μας χαρακτήρισαν διχαστές όταν εμπεριστατωμένα καταδείξαμε ότι άλλο Έλλην και άλλο χριστιανός. Δικαιωθήκαμε πανηγυρικά. Σήμερα κάθε Έλλην με στοιχειώδη αξιοπρέπεια ντρέπεται να αποκαλείται χριστιανός.

Κατηγορηθήκαμε για προπαγανδισμό των Ελληνικών θέσεων. Κάποιοι «ελληνοκεντρικοί» είπαν ότι οι ηθικές αρχές δεν πρέπει να διαδίδωνται. Δικαιωθήκαμε πανηγυρικά. Η ηθική διάβρωση που επέφερε η αίρεση των ναζωραίων άφησε αβοήθητη την κοινωνία στα νύχια τους.

Κατηγορηθήκαμε ως σκοτεινό κέντρο με στόχο την κηλίδωση του Εθνισμού. Κάποιοι ψευδοφιλόσοφοι παρουσιάστηκαν ως οι αυθεντικοί πολέμιοι του χριστιανισμού. Δικαιωθήκαμε πανηγυρικά. Στους κόλπους μας δεν υπάρχει ούτε ένας που να δίνει συγχωροχάρτι στην εγκληματική αίρεση των ναζωραίων.

Κατηγορηθήκαμε για επαναστατικό τυχοδιωκτισμό. Κάποιοι «εθνικοί» πρότειναν την όψιμη κοινωνική ζύμωση. Δικαιωθήκαμε πανηγυρικά. Σήμερα η κοινωνία βράζει για τιμωρία των ναζωραίων και εμείς σταθερά προσηλωμένοι στην συνολική κοινωνική εξέγερση δεν προβαίνουμε σε ρευστοποίηση της κοινωνικής οργής.

Δικαιωθήκαμε όταν μπροστά στα έδρανα της χριστιανικής «δικαιοσύνης» αρνηθήκαμε να αναγνωρίσουμε το χριστιανικό «δικαστήριο» ως αντικειμενικό και ανεξίθρησκο. Δικαιωθήκαμε πανηγυρικά. Οι Θεοί πάντοτε έρχονται αρωγοί σε αυτούς που τους τιμούν, αποκαλύπτοντας την σαπίλα της διαπλοκής μεταξύ χριστιανικής «εκκλησίας» και χριστιανική «δικαιοσύνης».

Όταν όλοι οι καλοθελητές μας συμβούλευαν την νομική οδό, εμείς επιλέξαμε τον αγώνα μπροστά στα μάτια Θεών, Ηρώων και Προγόνων, από την αποδοχή του χριστιανικού διεφθαρμένου «δικαστηρίου» και την ατίμωση.

Δικαιωθήκαμε όταν αρνηθήκαμε να αποδεχτούμε την επιλογή της φυγής στο ύπαιθρο και την μαλθακότητα της ταβέρνας, όταν αποδείχτηκε ότι μόνον ο συλλογικός αφοσιωμένος αγώνας θα διώξει την χριστιανική σαπίλα.

Δικαιωθήκαμε στην επιλογή να στηλιτεύσουμε τους επαίτες των ναζωραίων που αντάλλασσαν την Ελληνική εθνεγερσία με πεντάλεπτες ιεροπραξίες σε απομακρυσμένους και ερειπωμένους Ελληνικούς Ναούς.

Δεν αναγνωρίσαμε τους εκφύλους ναζωραίους για συνομιλητές. Δεν αποδεχτήκαμε τους κιναίδους να μας εξετάζουν σε θεολογικά ζητήματα. Δεν περιμέναμε από τους εμπόρους λευκού θανάτου να αναγνωρίσουν την Ελληνική Θρησκεία.

Δεν αναγνωρίζουμε τον κατακτητή ναζωραίο ως νόμιμη αρχή. Δεν ζητάμε την φορολόγηση της χριστιανικής εκκλησιαστικής περιουσίας. Αυτό θα σήμαινε ότι αποδεχόμαστε το ιδιοκτησιακό καθεστώς και απλώς ζητάμε κάποιο έλεγχο. Ζητάμε  την καθολική δήμευσή της ως προϊόν εγκλήματος!

Δεν ξεχνάμε την σύληση των Ελληνικών Ιερών Ναών και Μαντείων. Δεν ξεχνάμε τα βυζαντινά διατάγματα των Ρωμαίων κατακτητών ούτε τα φιρμάνια των Τούρκων συνεργατών τους. Δεν ξεχνάμε την καλλιέργεια τρόμου σε χήρες και αρρώστους γέροντες, την διαρπαγή της περιουσίας των και την καθημερινή είσπραξη προκαταβολών για ανύπαρκτες θέσεις, στο ουράνιο βασίλειο.

Δεν αναγνωρίσαμε στους ναζωραίους το καταφύγιο του καλού και του κακού παπά. Η διάβρωση έχει ρίζα το ίδιο ναζωραϊκό δόγμα που προτρέπει στην θησαύριση, και στην πορνεία. Η διάβρωση έχει ρίζα την χριστιανική πρακτική της βυζαντινής ρεμούλας, το τούρκικο μπαχτσίσι, την βυζαντινή χλιδή και τον καλογερικό κηφινισμό.

Δεν αναγνωρίσαμε στους άθεους αριστερούς την καραμέλα του χρήματος που διαφθείρει. Αποδείχτηκε ο έκλυτος βίος από τα φυτώρια του κατηχητικού και των εκκλησιαστικών σχολών ως εκκολαπτήρια κιναίδων. Δεν αναγνωρίσαμε στους φασίστες την δυνατότητα καθάρσεως από την κορυφή. Αποδείχτηκε ότι η ναζωραϊκή ηγεσία γνώριζε και συγκάλυπτε. Διέταζε και κατεύθυνε. Νόθευε και σπίλωνε. Έπιανε και μαγάριζε.

Ότι αγγίζει ο ναζωραίος σαπίζει. Μαγαρίζει τα ορφανά ασελγώντας πάνω τους. Καταστρέφει μικρά αγόρια και κορίτσια βιάζοντάς τα σε τρυφερές ηλικίες. Θανατώνει εφήβους πωλώντας τους ναρκωτικά. Καταστρέφει παιδικές ψυχές κατηχώντας στον χριστιανισμό μέσα στα σχολεία. Ενοχοποιεί συνειδήσεις για το γενετήσιο ένστικτο. Καταχράζεται το υστέρημα πλανεμένων ψυχών τοκίζοντας το παγκάρι. Προδίδει το Έθνος στον τούρκο, στον ιταλό, στον γερμανό κατακτητή σε κάθε περίπτωση ξένης εισβολής. Απεργάζεται σχέδια γενοκτονίας των εναπομεινάντων Ελλήνων με κάθε επίβουλο εχθρό.

Ο ναζωραίος διαβρώνει, νοθεύει, μαγαρίζει. Ο ναζωραίος κλέβει, σκοτώνει, ψεύδεται. Είναι κοινός ένστολος εγκληματίας και αποφυλακίζεται με δικαστική βούλα. Αποτελεί κράτος εν κράτει, και κάποιοι ακόμα μιλάνε για πολιτιστική κατοχή.

Απομένει να δικαιωθούμε άλλη μια φορά εμείς που μιλάμε για στρατιωτική, δικαστική και πολιτική κατοχή, αλλοεθνούς δόγματος. Δηλαδή κατοχή και ανάγκη Ιερού ΕθνικοΑπελευθερωτικού Αγώνος!

Ας δουν αυτοί που μιλάνε μόνο για πολιτιστική κατοχή, την χριστιανική δικαστική εξουσία να σφραγίζει τυπικά τις ετυμηγορίες των ναζωραίων. Ας δουν αυτοί που μιλάνε μόνο για πολιτιστική κατοχή την πολιτική εξουσία που τους απαλλάσσει από την φορολογία, τις αντισυνταγματικές παροχές και τα προνόμια, πέρα και πάνω από κάθε νόμο που ισχύει για τον λαό.

Ας δουν αυτοί που μιλάνε μόνο για πολιτιστική κατοχή την απαλλαγή από την προστασία της πατρίδος από κάθε ρασοφόρο ή αγαπητικό του. Από τον στρατιωτικό βαθμό που κατέχει κάθε ρασοφόρος αλλοεθνής εισβολέας.

Ας ανοίξουν τα μάτια τους αυτοί που μιλάνε μόνο για πολιτισμική κατοχή, να δουν την δημιουργία πραιτωριανής φρουράς μετά τον επερχόμενο διαχωρισμό χριστιανικού κράτους και χριστιανικής εκκλησίας. Ας περιμένουν τους πραιτωριανούς των ναζωραίων κατακτητών να τους σφάξουν στα κρεβάτια τους μια νύχτα.

Δικαιωθήκαμε όταν δείξαμε ότι ο εχθρός δεν βρίσκεται εκτός συνόρων αλλά εντός των τειχών. Τώρα θα δικαιωθούμε όταν δείξουμε πώς οι δούλοι γίνονται ελεύθεροι άνθρωποι.     

 

Οι Θεοί ημών μεθ’ ημών

Δέξιππος-Πολεμιστής των Πατρώων Θεών και των Μητρώων Θεαινών

7η Μεσούντος μηνός Ανθεστηριώνος, έτους 2781 μετά πρώτην Ολυμπιάδα

 

 


 
     
 

© Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα