|
|||||
|
|||||
:: :: |
|||||
|
|||||
Σχολικά βιβλία ιστορίας
Τον τελευταίο καιρό η ιστοσελίδα της Ελληνικής Θρησκείας έχει δεχτεί πολλά μηνύματα από Έλληνες που ανησυχούν για τα σχολικά βιβλία της ιστορίας, για το σκοπιανό, για τις ανθελληνικές προεκλογικές ενέργειες ωρισμένων μουσουλμάνων της Θράκης, για την ελληνο-τουρκική «φιλία». Εστίασαν την προσοχή μας στα νέα σχολικά βιβλία ιστορίας που εμπεριέχουν χάρτες των Σκοπίων με το όνομα Μακεδονία, και στο γνωστό βίντεο όπου μισέλληνες ισλαμιστές αποκαλούν τους Έλληνες με τον όρο «γκιαούρηδες». Αρκετά μηνύματα αποπνέουν αδυναμία, έκπληξη, απόγνωση. Το ψυχογράφημα των Ελλήνων που μας αποστέλλουν τα μηνύματα διαμαρτυρίας αποκαλύπτει ότι έχουν ενσωματώσει τα ανακλαστικά των ελληνόφωνων ναζωραίων «πατριωτών» που από την μία μεριά κλαψουρίζουν επειδή τα βιβλία ιστορίας αποκρύπτουν την γενοκτονία των Ελλήνων της Ιωνίας από το κεμαλικό καθεστώς, αλλά από την άλλη δεν λένε κουβέντα για την αποσιώπηση της γενοκτονίας των Ελλήνων από το βυζάντιο. Όσοι διαμαρτύρονται για τα εθνικά θέματα, εμφανίζονται έκπληκτοι, ωσάν αυτά που έκανε η πρώην υπουργός παιδείας στα βιβλία της ιστορίας να ήταν πρωτόγνωρα. Υπενθυμίζουμε στους Έλληνες ότι τα Ελληνικά βιβλία ιστορίας παραχαράσσονται από τα χρόνια των ρωμαίων κατακτητών. Από τότε διάφοροι συγγραφείς πληρωμένοι από τους ρωμαίους κατακτητές έγραφαν ιστορίες για τα Ελληνικά σχολεία που εμφάνιζαν τους ρωμαίους κατακτητές ως απελευθερωτές των Ελλήνων και ως πολιτισμένους. Προσπαθούσαν να ωραιοποιήσουν την ρωμαϊκή κατοχή στα μάτια του υπόδουλου Ελληνικού Λαού. Άρα το πρόβλημα δεν είναι καινούριο με τα βιβλία ιστορίας. Το ζήτημα είναι τί κάνουν οι Έλληνες. Εμείς πιστεύουμε ότι το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί δεν είναι ζήτημα ιστορίας, είναι ζήτημα ψυχολογίας. Και με αυτό εννοούμε ότι όταν ένας υπουργός παιδείας σαν την κυρία Γιαννάκου, κάνει αυτά τα αίσχη δεν πρέπει να το ερμηνεύουμε ως συνωμοσία σκοτεινών κύκλων, νίκη της παγκοσμιοποίησης. Τέτοιες ερμηνείες εξευτελίζουν τον Ελληνισμό. Όταν δεχόμαστε τέτοια πλήγματα πρέπει να τα βλέπουμε ως ευκαιρίες για Ελληνικούς θριάμβους. Όταν πριν από περίπου 2500 χρόνια μας επιτέθηκαν οι Μήδοι και οι Πέρσες, αν αρχίζαμε τους κλαυθμούς και πέφταμε σε απογοήτευση δεν θα νικούσαμε. Όταν αντιμετωπίζουμε δυσκολίες πρέπει να θεωρούμε ότι κάποιος καλός δαίμων μας προσκαλεί σε δράση. Όταν λοιπόν κάποιος υπουργός παιδείας σας λέει ότι «Εγώ θα γράφω στα βιβλία της ιστορίας ότι υπήρξε συνωστισμός και όχι γενοκτονία στο λιμάνι της Σμύρνης το 1922», οι Έλληνες δεν πρέπει να αισθάνωνται ότι κάποιος δικός τους τούς πρόδωσε. Ας ερμηνεύσουμε τα λόγια ενός τέτοιου υπουργού ως εξής: «Έλληνες εγώ δεν είμαι Ελληνίδα. Είμαι ρωμιά, οπότε έτσι θεώρησα ότι έπρεπε να γράψω στα σχολεία βιβλία της ιστορίας. Αν έχετε αντίρρηση, γράψτε εσείς ένα δικό σας βιβλίο ιστορίας, και διανείμετέ το στα σχολεία σας». Και όντως, αυτό κάνει ένας σοβαρός λαός. Δεν κλαψουρίζει. Γράφει Ελληνικά βιβλία ιστορίας και τα αποστέλλει στους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων. Έλληνες! μήπως σας απαγορεύει κάποιος να γράψετε ένα σχολικό βιβλίο έκτης δημοτικού και να το αναρτήσετε στις δεκάδες χιλιάδες Ελληνικές ιστοσελίδες; Ουδείς σας απαγορεύει τέτοιο πράγμα. Δείτε λοιπόν την όλη κατάσταση ως μία ευκαιρία να δείξετε τις πολεμικές σας ικανότητες. Ο πόλεμος κατά των εχθρών του Ελληνισμού δεν είναι μόνο στρατιωτικός, είναι και πνευματικός. Φτιάξτε πολλά βιβλία ιστορίας, και αναρτήστε τα στο διαδίκτυο. Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα σας προσκαλεί σε έναν ευγενή διαγωνισμό με έπαθλο την ιστορική αλήθεια. Γράψτε εσείς την ιστορία σας, δηλαδή καταργήστε το μονοπώλιο συγγραφής της ιστορίας από τον εκάστοτε υπουργό παιδείας. Διότι αλλιώς συμπεριφέρεστε με κωμικοτραγικό τρόπο. Είναι σαν να βλέπετε έναν τοίχο και να του απευθύνετε το ερώτημα: «Τοίχε, γιατί συμπεριφέρεσαι σαν τούβλο; Μα είστε βλάκες; απαντά ο τοίχος. Αφού με έφτιαξαν από τούβλα, έτσι οφείλω να συμπεριφέρωμαι. Το ζήτημα είναι εσείς οι Έλληνες γιατί δεν το κατανοείτε;», έτσι θα σας απαντούσε ο τοίχος, αν μπορούσε να μιλήσει. Κάθε δυσκολία που συναντά ο Ελληνισμός θα πρέπει να το βλέπετε ως μία ευκαιρία για νέους θριάμβους, ως μια ευκαιρία για να βγάλετε από μέσα σας ό,τι καλύτερο έχετε. Οι Ελληνικοί σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων έχουν την αποκλειστική ευθύνη για το τί είδους ιστορία θα διδαχθούν τα παιδιά τους. Ας υποθέσουμε ότι μετά από μερικά χρόνια το ρωμαίικο υπουργείο παιδείας εκδίδει ένα βιβλίο που γράφει ότι το «1821» ο Κολοκοτρώνης και τα παλληκάρια του ήταν τρομοκράτες και έκαναν εθνικό ξεκαθάρισμα τούρκων πολιτών. Και ότι τότε υπήρχε αρμονική συνύπαρξη Ελλήνων και τούρκων, και ότι κακώς επαναστάτησαν οι Έλληνες. Ας υποθέσουμε ότι γράφεται και διανέμεται ένα τέτοιο κατάπτυστο σχολικό βιβλίο ιστορίας. Τί θα κάνουν τότε οι Έλληνες γονείς; Θα αρχίσουν πάλι να στέλνουν επιστολές διαμαρτυρίας στο ρωμαίικο υπουργείο παιδείας ή θα ζητήσουν από ιδιώτες Έλληνες συγγραφείς να γράψουν ένα Ελληνικό σχολικό εγχειρίδιο το οποίο θα αναλάβουν οι γονείς να διδάξουν στα παιδιά τους; Η Ιερά Ελληνική Θρησκεία μάς διδάσκει ότι πρώτοι και καλύτεροι δάσκαλοι των παιδιών σε θέματα θρησκείας και ιστορίας, είναι οι Έλληνες γονείς. Δεν επιτρέπεται ένας Έλλην γονεύς να παραχωρεί την ευθύνη μορφώσεως των παιδιών του στο ρωμαίικο υπουργείο παιδείας. Τα βιβλία θα επιλέγωνται από Έλληνες γονείς και δασκάλους, και από τους πρεσβυτέρους των Ελληνικών Κοινοτήτων της Διασποράς, και όχι από κάποιον μισέλληνα του ρωμαίικου υπουργείου παιδείας. Και ξαναρωτάμε. Τί σας εμποδίζει όλους εσάς που μας στέλνετε μηνύματα διαμαρτυρίας για το Σκοπιανό και τα σχολικά βιβλία ιστορίας, τί σας εμποδίζει να γράψετε ένα μικρό σχολικό βιβλίο ιστορίας, 200 σελίδων, και να το αναρτήσετε στο διαδίκτυο; Τίποτε δεν σας εμποδίζει! Τίποτε, εκτός από την συνωμοσιολαγνεία και την ψυχοπαθολογία της απελπισίας. Γιατί δεν γράφετε δικά σας βιβλία ιστορίας; Δεν χρειάζεται να τυπωθούν σε ακριβές εκδόσεις. Αναρτήστε τα στο διαδίκτυο ή τυπώστε τα σε φυλλάδια και μοιράστε τα στα Ελληνικά σχολεία και στους Ελληνικούς συλλόγους γονέων και κηδεμόνων. Οργανώστε μαζικό μποϋκοτάζ και κάψιμο των ανθελληνικών βιβλίων ιστορίας. Τυπώστε δικούς σας χάρτες που να δείχνουν τα Σκόπια ως Ελληνικό έδαφος. Τυπώστε βιβλία που να λένε ότι η Τουρκία είναι η κατεχόμενη Ιωνία και πρέπει να απελευθερωθεί. Τί σας εμποδίζει να τα κάνετε αυτά; Ειδικά μέσω διαδικτύου, ουδείς. Αν δεν τα κάνετε, μήπως αυτό σημαίνει ότι σας αρέσει η κλάψα; Δείχνετε μία ανεπίτρεπτη έκπληξη μπροστά στις ανθελληνικές ενέργειες αξιωματούχων των ρωμαίικων υπουργείων παιδείας και εξωτερικών. Είναι σαν να λέτε σε έναν αξιωματούχο του ρωμαίικου κρατιδίου: «Άκουσε αγαπητέ μου, εμείς οι Έλληνες δεν θα κάνουμε τίποτε για να σώσουμε την Ελλάδα, ό,τι πρέπει να γίνει είναι δική σου ευθύνη». Σας ακούει ο ρωμιός αξιωματούχος και λέει από μέσα του: «Μα τί βλάκες που είναι αυτοί οι Έλληνες. Νομίζουν ότι εγώ θα αγωνιστώ για την Ελλάδα, λες και δεν ξέρουν ότι το μόνο που με απασχολεί είναι το πώς να κλέψω το δημόσιο χρήμα και να υφαρπάξω την λαϊκή ψήφο. Καλά τους λένε οι Τούρκοι γκιαούρηδες, έτσι τους αξίζει». Αυτός ο εσωτερικός διάλογος δεν πρέπει να σας εκπλήσσει. Οι ρωμιοί δεν αισθάνονται Έλληνες, αισθάνονται βυζαντινοί. Θεωρούν ότι οι Έλληνες είναι υπόδουλοι. Τους μισούν και θέλουν να τους αφελληνίσουν. Άρα όποιος Έλλην διαμαρτύρεται στο ρωμαίικο υπουργείο παιδείας για τα λάθη στα σχολικά βιβλία, αποδεικνύει την δική του ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ συμπεριφορά. Έλληνες, το ρωμαίικο υπουργείο παιδείας δεν έχει καμμία υποχρέωση να υποστηρίζει τα Ελληνικά συμφέροντα. Εσείς έχετε την αποκλειστική ευθύνη να εκδοθούν Ελληνικά βιβλία ιστορίας. Σταματήστε την σιχαμερή κλάψα, και αρπάξτε μολύβι και χαρτί. Πράξτε το ιερό σας καθήκον. Αν παραχωρείτε στους ρωμιούς του παιδαγωγικού ινστιτούτου το μονοπώλιο συγγραφής σχολικών βιβλίων, να είστε σίγουροι ότι σε μερικά χρόνια τα σχολικά βιβλία θα γράφουν ότι οι Έλληνες είναι ένας βάρβαρος λαός, που ήρθε κάπου από τα βάθη της Ασίας, και υπoδούλωσε τους πολιτισμένους Οθωμανούς που είναι γηγενείς κάτοικοι της χερσονήσου του Αίμου από τα πανάρχαια χρόνια. Αν όμως δείτε την μισελληνική συμπεριφορά των ρωμιών αξιωματούχων του παιδαγωγικού ινστιτούτου, ως ευκαιρία για δράση, για πνευματικό αγώνα, για πολιτιστικό πόλεμο, τότε η απόγνωση θα φύγει τρέχοντας από την ψυχή σας, και θα βασιλεύσει η ελπίδα. Όσο μας στέλνετε ηλεκτρονικά μηνύματα που καταγγέλλουν το ρωμαίικο υπουργείο παιδείας, αυτό σημαίνει ότι ψυχολογικά θεωρείτε ότι το ρωμαίικο υπουργείο παιδείας είναι Ελληνικό ίδρυμα, και ότι κάπου δεν πράττει σωστά το καθήκον του. Άρα το πρόβλημα βρίσκεται σε σάς, και όχι στο υπουργείο παιδείας του ρωμαίικου ψευδοκράτους. Εσείς δεν πράττετε το καθήκον σας. Εσείς δεν αυτονομείστε ιδεολογικά, πολιτικά, ψυχολογικά, θρησκευτικά, πολιτιστικά από το ρωμαίικο υπουργείο παιδείας. Εσείς Έλληνες φέρετε την κύρια ευθύνη για την συγγραφή αυτών των παναθλίων σχολικών εγχειριδίων, και όχι κάποια σκοτεινά κέντρα του εξωτερικού. Διότι εμμέσως στηρίζετε τους ρωμιούς με τους φόρους και την ψήφο σας. Σταματήστε λοιπόν τις κλάψες. Εσείς φταίτε που η κυρία Γιαννάκου διένειμε τέτοια κατάπτυστα βιβλία ιστορίας. Από την πρώτη στιγμή έπρεπε να τα κάψετε σε μία δημόσια πυρά και να διανείμετε δικά σας βιβλία που θα αποκαθιστούσαν την ιστορική αλήθεια. Σας λέει ο εκάστοτε ρωμιός υπουργός παιδείας ότι θα κάνει αυτό που θέλει αυτός, και ότι αδιαφορεί πλήρως για τις διαμαρτυρίες σας; Εσείς θεωρήστε μία τέτοια δήλωση ως πρόσκληση για ιερό αγώνα. Φανταστείτε τον στο μπαλκόνι του ρωμαίικου υπουργείου παιδείας να σας απευθύνει τον εξής λόγο: «Έλληνες, πάρτε το μέλλον στα χέρια σας. Μην αφήνετε εμένα τον ρωμιό να καταστρέψω την ψυχή των παιδιών σας με την τουρκολαγνεία μου. Μην διαβάζετε τα σχολικά εγχειρίδια που σας δίνω δωρεάν. Κάψτε τα. Πετάξτε τα στα σκουπίδία. Εσείς είστε Έλληνες, ο ευλογημένος Λαός των Αθανάτων Θεών, δεν είστε ρωμιοί όπως εγώ. Με βλέπετε πόσο άθλιος ραγιάς είμαι. Μην μου αποδίδετε τιμές. Αφήστε με στην δυστυχία μου. Γράψτε την δική σας ιστορία, την Ελληνική Ιστορία. Διδάξτε την στα παιδιά σας και κάντε τα να νοιώθουν υπερήφανα. Πέστε τους να μην καταντήσουν όπως εγώ, ένας άθλιος ραγιάς, ένας ρωμιός αξιωματούχος. Εμπρός, τί περιμένετε;». Έτσι πρέπει να ερμηνεύουν οι Έλληνες τις αλαζονικές δηλώσεις που κάνουν οι ρωμιοί υπουργοί παιδείας για τα σχολικά βιβλία ιστορίας. Να θεωρούν ότι ο εκάστοτε υπουργός παιδείας τους παρακαλεί θερμώς να καταργήσουν το εκπαιδευτικό του μονοπώλιο. Εμπρός λοιπόν. Τέρμα τα ηλεκτρονικά μηνύματα κλάψας και διαμαρτυρίας. Γράψτε Ελληνικά σχολικά βιβλία ιστορίας και αναρτήστε τα στο διαδίκτυο. Είθε οι Πατρώοι Θεοί να δίνουν δύναμη στους Έλληνες να καίνε στην πυρά τα μισελληνικά σχολικά βιβλία ιστορίας των ρωμιών.
Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα Μία τελευταία παρατήρηση ψυχολογικής φύσεως: Είναι γνωστόν στους σπουδαστές της εγκληματολογίας, ότι όταν το θύμα ικετεύει τον ειδεχθή δολοφόνο να μην το βασανίζει, το κλάμα και η ικεσία του θύματος φέρνει τα εντελώς αντίθετα αποτελέσματα. Στο άκουσμα των παρακλήσεων, ο ειδεχθής δολοφόνος ερεθίζεται περισσότερο και ξεσπά πάνω στο θύμα του με μεγαλύτερη μανία. Έχουν σκεφτεί ποτέ όλοι αυτοί οι Έλληνες που σήμερα κλαψουρίζουν για τα σχολικά βιβλία ιστορίας, ότι η ανεκτική συμπεριφορά τους τροφοδοτεί και ενδυναμώνει την μισελληνική συμπεριφορά των ρωμιών αξιωματούχων; Έχει περάσει ποτέ από το μυαλό τους, ότι όσο περισσότερο παρακαλούν τους ρωμιούς να συμπεριφέρωνται με σεβασμό στην Ελληνική Ιστορία, τόσο τους ερεθίζουν τα μισελληνικά ένστικτα; Ο μισελληνισμός είναι αποτέλεσμα της Ελληνικής ανοχής. Ο ρωμιός δυνάστης πρέπει να αισθανθεί πόνο, οξύ πόνο. Πρέπει να ουρλιάξει σαν κτήνος που το μαστιγώνουν για να εξανθρωπιστεί. Πρέπει να αισθανθεί πάνω του την Ελληνική οργή, την Ελληνική απειλή, την Ελληνική τιμωρία. Μόνον τότε θα επανέλθει στην θέση που του αναλογεί, σε αυτό που πραγματικά είναι. Ένα μισελληνικό σκουλήκι, που δεν έχει κανένα δικαίωμα να βασανίζει τους Έλληνες. Το μόνο που του αρμόζει είναι να σέρνεται και να το λυώνουν στο πέρασμά τους οι Έλληνες διαβάτες.
|
|||||
|