:: ::

 
 
 

 

Περί της προσφάτου «αναγνωρίσεως» της Ελληνικής Θρησκείας από ένα πρωτοδικείο του χριστιανικού ψευδοκράτους

 

Δεν είχαμε καμμία διάθεση να σχολιάσουμε την πρόσφατη άκρως παραπλανητική ειδησεογραφία περί «αναγνωρίσεως» της Ελληνικής Θρησκείας από το χριστιανικό ψευδοκράτος.

Και αυτό διότι έχουμε απαντήσει εκτενώς εδώ και αρκετά χρόνια σε άρθρα μας (www.hellenicreligion.gr/doc/kritikimarinis.htm), σε όλους αυτούς που αυτο-εξευτελίζονται μπροστά στους ναζωραίους κατακτητές.

Αλλά αναγκαζόμαστε να απαντήσουμε καθώς πολλοί Έλληνες πιστοί και αναγνώστες της ιστοσελίδος μας, μάς ζητούν να πάρουμε θέση για τα τεκταινόμενα.

Μέχρι και σήμερα που γράφουμε την θέση μας, δεν έχουμε ακόμη στα χέρια μας την απόφαση του χριστιανικού δικαστηρίου για την σύσταση του σωματείου «ΕΛΗΝ.Α.Ι.Σ» (Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων Ιερόν Σωματείον), ούτε το καταστατικό του σωματείου. Καλόν θα ήτο οι υπεύθυνοι να τα δημοσιεύσουν στο διαδίκτυο ώστε να μην μας αναγκάσουν να χρονοτριβούμε στο χριστιανικό πρωτοδικείο Αθηνών.

Οι θέσεις μας επί του θέματος είναι οι εξής:

Κατ’ αρχάς ευχόμαστε ειλικρινώς καλή επιτυχία σε κάθε ομάδα, σωματείο, σύλλογο, οργάνωση κλπ, που δηλώνει ότι υπερασπίζεται την Αρχαία Ελλάδα και τον Πολιτισμό της. Όμως επειδή έχουν δει πολλά τα μάτια μας(νεοβυζαντινοί τύπου Άδωνι Γεωργιάδη και Κωνσταντίνου Πλεύρη να δηλώνουν υπερασπιστές της ...Αρχαίας Ελλάδος! Ήμαρτον Ζεύ), πάντοτε ζητάμε από όλες τις οργανώσεις να δημοσιοποιούν το ιδεολογικό τους στίγμα, όπως έχουμε κάνει εμείς (www.hellenicreligion.gr/doc/kanonesomadon.htm), ώστε να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις. Το καταστατικό που κατατίθεται στο πρωτοδικείο δεν δίνει το ιδεολογικό στίγμα μίας οργανώσεως. Το καταστατικό είναι ένα νομικό έγγραφο χωρίς ιδιαίτερη σημασία.

Για να κατανοήσει κάποιος την διαφορά μεταξύ καταστατικού και ιδεολογικού στίγματος, η αντιστοιχία είναι με τις αιτήσεις που κάνουν τα πολιτικά κόμματα για να εγγραφούν στο βιβλίο των πολιτικών κομμάτων. Στην αίτησή τους λένε το πώς εκλέγονται οι αντιπρόσωποι, ποιά είναι η σύνθεση και οργάνωση του κόμματος, και κάποιες γενικολογίες τύπου «είμαστε δημοκρατικό κόμμα μέσα στα πλαίσια του συντάγματος». Όμως το ιδεολογικό στίγμα του κόμματος εμφανίζεται στο προεκλογικό του πρόγραμμα και όχι στο καταστατικό που καταθέτει στο πρωτοδικείο για να αναγνωριστεί από την δικαστική αρχή.

Παραδόξως, το ιδεολογικό στίγμα πολλών ομάδων, συλλόγων κλπ, που δηλώνουν ότι υπερασπίζονται την Αρχαία Ελλάδα παραμένει άγνωστο, με το πρόσχημα ότι είναι κατά των δογμάτων. Εμείς θεωρούμε ότι αυτές οι ομάδες-καφενεία είναι υπέρ της κοροϊδίας των Ελλήνων στο θρήσκευμα και υπέρ του «πάμε όπου φυσάει ο άνεμος». Εσκεμμένως δεν έχουν δογματικές θέσεις, ούτε ιδεολογικό στίγμα, ώστε να μπορούν ανά πάσα στιγμή να αλλάζουν θέσεις χωρίς να υφίστανται τις συνέπειες της ανακολουθίας των.

Αλλά τώρα ας επικεντρωθούμε στο θέμα μας.

Πρώτον, έγινε μία άκρως παραπλανητική δημοσιοποίηση, είτε από το εν λόγω σωματείο είτε από τρίτους που δεν έχουν σχέση με το σωματείο. Ταυτίσθηκε η σύσταση ενός σωματείου με την έννοια της αναγνωρίσεως της Ελληνικής Θρησκείας. Πράγμα απαράδεκτο. Είναι σαν να λέει κάποιος ότι επειδή κόπηκε το ηλεκτρικό φως στην οικία του, άρα έσβησε ο Ήλιος. Είναι σαν να λέει κάποιος ότι επειδή σκοτώθηκε ένας άνθρωπος σε τροχαίο δυστύχημα, άρα εξαφανίσθηκε το ανθρώπινο γένος. Πρόκειται για ταύτιση που προκάλεσε καγχασμό και αλγεινές εντυπώσεις.

Ως Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα είμαστε υπέρ της προπαγάνδας ισχύος για να τρομοκρατείται ο εχθρός, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για προπαγάνδα αποχαυνώσεως των Ελλήνων στο θρήσκευμα. Τους λένε ότι αναγνωρίστηκε η Ελληνική Θρησκεία, επειδή κάποιος δικαστής αναγνώρισε την σύσταση ενός σωματείου!!!

Ενημερώνουμε τους Έλληνες ότι αν κάποιος καταθέσει στο πρωτοδικείο ένα καταστατικό που να λέει «ζητάμε την προστασία των κατσαρίδων και αιτούμεθα την σύσταση σωματείου με σκοπό την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς των αρχαίων κατσαρίδων», αν τηρηθούν οι δικονομικοί τύποι, το πρωτοδικείο δεν έχει κανένα λόγο να μην αναγνωρίσει ένα τέτοιο σωματείο. Ως εκ τούτου οι διθύραμβοι περί «ιστορικής δικαστικής αποφάσεως» είναι αξιολύπητοι.

Καθημερινώς συστήνονται χιλιάδες εταιρείες και σωματεία με διάφορες ονομασίες και σκοπούς. Επειδή κάποιος κατέθεσε μία αίτηση σε ένα πρωτοδικείο δεν σημαίνει ότι ανετράπη το χριστιανικό κατεστημένο διώξεων και καταστροφών του Ελληνικού Πολιτισμού. Αν κάποιοι το παρουσιάζουν έτσι, τότε έχουν σκοπό να κάνουν κακό στους Έλληνες και να παρουσιάσουν τους ναζωραίους ως αθώες περιστερές.

Δεύτερον, εδώ και τόσα χρόνια όλοι αυτοί που παπαγαλίζουν ανοήτως τον όρο «αναγνώριση» δεν εξηγούν τί περιεχόμενο δίνουν στον συγκεκριμένο όρο. Κάθε έννοια, όπως μας διδάσκουν οι αρχαίοι Έλληνες ρήτορες, έχει πλάτος και βάθος. Και οι παπαγαλίζοντες τον όρο «αναγνώριση» απέδειξαν δια της σημασίας που προσδίδουν στον όρο, ότι έχει μηδενικό βάθος και μηδενικό πλάτος. Πρόκειται για μία ακόμη εξαπάτηση που υφίσταται ο Ελληνικός Λαός. 

Αναγνώριση της Ελληνικής Θρησκείας για τους Έλληνες στο θρήσκευμα, σημαίνει ότι ο Ελληνικός Λαός λατρεύει τους Πατρώους Θεούς. Σημαίνει ότι η Ελληνική Θρησκεία διδάσκεται στα Ελληνικά σχολεία. Σημαίνει ότι οι Έλληνες στρατιώτες ορκίζονται στους Πατρώους Θεούς και όχι στον ραββίνο Τζεσουά. Σημαίνει αναστήλωση των Ιερών Ναών των Αθανάτων Θεών και γκρέμισμα των χριστιανικών εκμαυλιστηρίων. Σημαίνει ότι η Ελληνική κοινωνία εορτάζει τις Ελληνικές Εορτές όπως τα Μαιμακτήρια, τα Ανθεστήρια, τα Παναθήναια και όχι το πεσάχ και την γέννηση του Τζεσουά. Σημαίνει την διακυβέρνηση της χώρας από πολιτικούς Έλληνες στο θρήσκευμα. Σημαίνει ότι επίσημη και μοναδική θρησκεία των Ελλήνων είναι η Ελληνική Θρησκεία.

Με λίγα λόγια η φράση «αναγνώριση της Ελληνικής Θρησκείας» για τους Έλληνες σημαίνει πλήρης ανατροπή του χριστιανικού κατεστημένου. Όμως για τους καφενόβιους «εθνικούς» σημαίνει την αναγνώριση ενός σωματείου.

Επιπλέον οι πανηγυρίζοντες για την «μεγάλη επιτυχία», στον όρο «αναγνώριση» ως υποκείμενο δράσεως θεωρούν τους ναζωραίους κατακτητές και όχι τους Έλληνες. Δηλαδή δεν κατανοούν ότι ζητώντας αναγνώριση από τους ναζωραίους κατακτητές, εμμέσως και σιωπηρώς αναγνωρίζουν τους ναζωραίους ως νομίμους πολίτες και όχι ως κατακτητές.

Τρίτον, ακόμη και αν από αυτή την δικαστική απόφαση δίνεται το δικαίωμα τελέσεως ιεροπραξιών στους Έλληνες, αυτό αποτελεί πισωγύρισμα και όχι λόγος για πανηγυρισμούς. Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ειδικώς ο ΟΗΕ, παρέχουν στους Έλληνες το δικαίωμα να έχουν δικά τους σχολεία, δικά τους δικαστήρια, δικούς τους νόμους, δική τους υπηκοότητα, και να διαχωριστούν πλήρως από τους ναζωραίους κατακτητές.

Γιατί λοιπόν κάποιοι χαίρονται με το ελάχιστο που δίνει στους Έλληνες ένας χριστιανός δικαστής και αγνοούν πλήρως το μέγιστο που δίνουν στους Έλληνες οι ξένοι οργανισμοί;  

Τέταρτον, ο μεγάλος κίνδυνος που ελλοχεύει από τέτοιες δικαστικές αποφάσεις είναι ο εφησυχασμός και η δημιουργία στις συνειδήσεις των Ελλήνων μίας νομιμότητος κομμένης και ραμμένης στα μέτρα της χριστιανικής καθεστηκυίας τάξεως.

Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα ο κύριος Χριστόδουλος Παρασκευαΐδης δεν μπορεί να απαγορεύσει την τέλεση μίας Ιεροπραξίας υπέρ των Πατρώων Θεών. Μπορεί όμως να απαγορεύσει την διάδοση της Ελληνικής Θρησκείας στα Ελληνικά σχολεία. Αυτό που απασχολεί τους Έλληνες είναι να ξεριζωθούν οι όροι αναπαραγωγής του χριστιανικού κατεστημένου. Και αυτό θα γίνει με την διδασκαλία της Ελληνικής Θρησκείας στο σχολικό μάθημα των θρησκευτικών. Όμως κάποιοι «εθνικοί» φαίνεται ότι ενδιαφέρονται σφόδρα να αναπαράγεται η αίρεση των ναζωραίων στην Ελληνική κοινωνία μέσω της θρησκευτικής διδασκαλίας στα Ελληνικά σχολεία, και αυτοί μετά να παριστάνουν τους επαίτες ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Άρα αναγνωρίσεις σωματείων με περιωρισμένες διεκδικήσεις και ακίνδυνες θέσεις είναι ό,τι πρέπει για να διαφημιστούν ως το μέγιστο που μπορεί να αναμένει κανείς από το χριστιανικό κατεστημένο. Αν μάλιστα αυτές οι ψευδο-παραχωρήσεις διανθιστούν και με πανηγύρια από «εθνικούς», τότε ο κύριος Παρασκευαΐδης αποκτά άλλοθι και παρουσιάζεται και ως προστάτης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Με μία τέτοια παρουσίαση του θέματος αυτό που κερδίζουν οι ναζωραίοι κατακτητές είναι να καταπνίξουν τις διεκδικήσεις για αναστήλωση των Ελληνικών Ναών με αποζημίωση από τους ναζωραίους κατακτητές. Να καταπνίξουν τις απαιτήσεις των Ελλήνων που ζητούν να ορκίζωνται οι Έλληνες στρατιώτες στους Αθανάτους Πατρώους Θεούς. Να καταπνίξουν τον αγώνα για κατάληψη της πολιτικής εξουσίας από Έλληνες στο θρήσκευμα.

Το τέχνασμα του ψαλιδίσματος των διεκδικήσεων του αντιπάλου με ψευδο-παραχωρήσεις, το ξέρουν όλοι οι αγωνιστές ανά τους αιώνες, πλην ωρισμένων ανοήτων «εθνικών»...

Πέμπτον, ο χειρότερος κίνδυνος από μία τέτοια στάση ωρισμένων «εθνικών» είναι ότι για μία ακόμη φορά ο ναζωραίος κατακτητής-θύτης μετατρέπεται σε δικαστή αντί σε κατηγορούμενο.

Φανταστείτε οι Αρμένιοι να ζητούσαν από τους Τούρκους όχι αποζημίωση για την γενοκτονία που υπέστησαν, αλλά την σύσταση ενός σωματείου με τίτλο «σωματείο προστασίας Αρμενικής κληρονομιάς». Φανταστείτε οι Εβραίοι να μην ζητούσαν διώξεις Ναζιστών αλλά την σύσταση ενός σωματείου με τίτλο «σωματείο προστασίας της Εβραϊκής κληρονομιάς», και μάλιστα με αίτηση σε ναζί δικαστές. Φανταστείτε ένα θύμα βιασμού να ζητούσε από τον βιαστή του την άδεια να συστήσει ένα σωματείο υπέρ των θυμάτων βιασμού. Φανταστείτε τον Κολοκοτρώνη να ζητά την άδεια του ...σουλτάνου(!!!) για να συστήσει Ελληνικό Κράτος.

Μέχρι εκεί έχουν καταντήσει ωρισμένοι «εθνικοί».

Την αναγνώριση από τον Ελληνικό Λαό θα την επιτύχουμε δια σκληρού αγώνος, δια θρησκευτικής προπαγάνδας, δια επιβολής και όχι με χαρτόσημα και αιτήσεις. Αντί να ζητάμε διώξεις ναζωραίων μισελλήνων για Γενοκτονία και Ολοκαύτωμα του Ελληνικού Έθνους, για αμέτρητες καταστροφές εις βάρος του Ελληνικού Πολιτισμού, κάποιοι άφρονες κάνουν πλούσιο το χριστιανικό κατεστημένο πληρώνοντας παράβολα και χαρτόσημα.

Σημασία έχει το τί αναγνωρίζουν ως νόμιμο οι Έλληνες και όχι το τί αναγνωρίζουν ως νόμιμο οι ναζωραίοι κατακτητές. Κέντρο αναφοράς είναι οι Έλληνες και όχι οι ναζωραίοι.

Σημασία έχουν οι Ιεροί Νόμοι των Αθανάτων Πατρώων Θεών και όχι τα μισελληνικά φιρμάνια των ναζωραίων κατακτητών.

Δικαστές των Ελλήνων είναι οι Αθάνατοι Πατρώοι Θεοί και όχι οι σφαγείς των Ελλήνων. Δεν έχει σημασία το αν αναγνωρίσει η αίρεση των ναζωραίων την Ελληνική Θρησκεία. Σημασία έχει το να θέσουν οι Έλληνες εκτός νόμου την αιμοσταγή αίρεση των ναζωραίων.

Έκτον, γιατί επιμένουν κάποιοι να υποβιβάζουν τον Ιερό ΕθνικοΑπελευθερωτικό Αγώνα των Ελλήνων σε ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων αντί να τον ανυψώνουν σε ζήτημα Εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων; Μήπως φοβούνται τις λέξεις; Αν αποδέχονται ότι η μισελληνική αίρεση των ναζωραίων κατέστρεψε τον Ελληνικό Πολιτισμό τότε γιατί δεν πολεμούν τον κατακτητή;  

Έβδομον, τί θα γίνει αν μετά δέκα χρόνια ένας ναζωραίος ή ένας μουσουλμάνος δικαστής θέσει την Ελληνική Θρησκεία εκτός νόμου; Αν μπούμε στην λογική της υπακοής στις χριστιανικές δικαστικές αποφάσεις σήμερα, τότε και αύριο θα πρέπει να τις αποδεχθούμε. Άρα αν αύριο ένας ναζωραίος δικαστής αποφασίσει την κατεδάφιση του Παρθενώνος οι σημερινοί πανηγυρίζοντες θα το πράξουν;

Αφού δέχονται και πανηγυρίζουν επειδή τους αναγνώρισε το σωματείο ένα χριστιανικό δικαστήριο, τότε αύριο όταν ένα άλλο χριστιανικό δικαστήριο βγάλει απόφαση να διαλύσει το σωματείο τους και να τους θέσει εκτός νόμου, θα πρέπει να υπακούσουν. Δεν μπορείς να υπακούς στους χριστιανικούς νόμους όποτε σου αρέσει και όποτε δεν σου αρέσει να τους αψηφάς.

Όγδοον, γιατί πανηγυρίζουν κάποιοι ανόητοι «εθνικοί» όταν βγαίνει μία δικαστική απόφαση που αναγνωρίζει την Ελληνική Θρησκεία ως ισότιμη με άλλα θρησκευτικά δόγματα, όπως πεντηκοστιανοί, ιεχωβάδες, βουδιστές, κλπ; Γιατί ηδονίζονται όταν γίνεται εξίσωση προς τα κάτω της Ελληνικής Θρησκείας με ξένα προς τον Ελληνισμό δόγματα; Άρα οι διθύραμβοι περί αναγνωρίσεως είναι υποκριτικοί. Διότι αν κάποιος σε αναγνωρίσει ισότιμο με ένα κατώτερό σου, τότε σου κάνει κακό και όχι καλό. Εκτός και αν αποδέχονται κάποιοι «εθνικοί» εξίσωση της Ελληνικής Θρησκείας με την π.χ. αίρεση των μαρτύρων του Ιεχωβά.

Ένατον, το χριστιανικό ψευδοκράτος συνηθίζει να αναγνωρίζει τις πιό ακίνδυνες γι’ αυτό οργανώσεις και να τις χρηματοδοτεί για να εμποδίζουν τους Ιερούς Πολεμιστές της Ελληνικής Θρησκείας να καταλάβουν την εξουσία.

Το χριστιανικό ψευδοκράτος έχει συμφέρον να προωθεί ακίνδυνες γι’ αυτό οργανώσεις ώστε αφού τις περιβάλλει με νομιμότητα και χρήμα, να τις παρουσιάσει στον Ελληνικό Λαό ως λογικές, μετριοπαθείς, κλπ. Με απώτερο σκοπό να ξεκινήσει διωγμούς κατά των αληθινών Αγωνιστών. Κατά των επαναστατημένων Ελλήνων.

Το λέμε αυτό διότι γράφτηκε η εξής κατάπτυστη είδηση που ελπίζουμε να είναι αναληθής:

«Η δικαστική απόφαση αναγνωρίζει το σωματείο, ως την μόνη ΑΡΧΗ που έχει το δικαίωμα να κρίνει ποιος μπορεί να θεωρείται «θρησκευτής» της Αρχαίας των Ελλήνων παράδοσης. Τούτο σημαίνει ότι κάποιοι με διάφορα μορφώματα, που εμφανίζονται γραφικά ως οπαδοί του Δωδεκαθέου, δεν μπορούν πλέον να λειτουργούν ως ομαδούλες κ.λ.π, αλλά αν θέλουν να ενταχθούν στο άρμα  της θρησκείας των προγόνων μας, οφείλουν να έχουν την έγκριση του Σωματείου αυτού». (δηλαδή του σωματείου ΕΛΗΝ.Α.Ι.Σ)

Ή πρόκειται για κακόγουστο αστείο ή πρόκειται για ανοικτή κήρυξη πολέμου κατά των Ελλήνων στο θρήσκευμα. Αν υπάρχει έστω και ένα ψήγμα αληθείας σε αυτή την είδηση, τότε το εν λόγω σωματείο που θα ελέγχεται από την χριστιανική δικαιοσύνη θα αποφαίνεται ποιός είναι Έλλην στο θρήσκευμα και ποιός όχι!!!

Συνειδητοποιούν κάποιοι ηλίθιοι που άρχισαν να πανηγυρίζουν βλακωδώς «για την αναγνώριση του Δωδεκάθεου» ότι ένα σωματείο που ουδείς γνωρίζει το ιδεολογικό του στίγμα, θα μπορεί να θέσει υπό διωγμόν Έλληνες στο θρήσκευμα, με πρόσχημα ότι αυτό και μόνον έχει προνόμια επί της Ελληνικής Θρησκείας;

Μιλούν για «αναγνώριση», αλλά αναγνωρίζουν κάποιοι ηλίθιοι την απύθμενη βλακεία τους;

Αν η παραπάνω φράση δεν ειπώθηκε από κάποιους θερμοκέφαλους οπαδούς του εν λόγω σωματείου και είναι όντως αλήθεια, τότε δεν πρέπει να μιλάμε για «αναγνώριση» της Ελληνικής Θρησκείας από τους ναζωραίους, αλλά για νέο πογκρόμ κατά της Ελληνικής Θρησκείας. Πρέπει να μιλάμε για ένα νέο διωγμό κατά των Ελλήνων στο θρήσκευμα, αλλά τώρα με αιχμή του μισελληνικού δόρατος ένα «ελληνόθρησκο» σωματείο, ελεγχόμενο από το χριστιανικό ψευδοκράτος. 

Προς όλους τους καλοπροαίρετους Έλληνες αγωνιστές, παρακαλούμε απαντήστε στα εξής ερωτήματα:

1. Ο όρος «αναγνώριση της Ελληνικής Θρησκείας» τί πλάτος και τί βάθος έχει για εσάς; Φτάνει μέχρι την κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας; Φτάνει μέχρι την τιμωρία των ναζωραίων κατακτητών για τα άπειρα εγκλήματά τους κατά του Ελληνικού Πολιτισμού; Φτάνει μέχρι την διδασκαλία της Ελληνικής Θρησκείας στα Ελληνικά σχολεία; Ή μήπως φτάνει μέχρι την αναγνώριση ενός σωματείου;

2. Θέλετε να δικάζεστε βάσει των Ιερών Νόμων των Αθανάτων Θεών ή βάσει των χριστιανικών μισελληνικών νόμων; Αν οι ναζωραίοι δικαστές μετά δέκα έτη σας θέσουν εκτός νόμου, θα το αποδεχτείτε; Ή μήπως θα πανηγυρίσετε και τότε; Η εξάρτηση από τις αποφάσεις της χριστιανικής ψευδο-δικαιοσύνης σπανίως έχει θετική έκβαση για τα Ελληνικά συμφέροντα. Μονίμως έχει αρνητική έκβαση.  

3. Γνωρίζετε ότι τα πολιτικά και θρησκευτικά δικαιώματα που έχουν κατοχυρωθεί για όλες τις θρησκευτικές, φυλετικές, εθνικές, γλωσσικές μειονότητες, από διεθνείς οργανισμούς, είναι απείρως περισσότερα από αυτά που αιτούνται ωρισμένες ομάδες «εθνικών»; Γιατί πανηγυρίζετε για το ελάχιστο και απορρίπτετε το μέγιστο;

4. Σας αρέσει η εξίσωση προς τα κάτω με οργανώσεις πεντηκοστιανών, ιεχωβάδων, βουδιστών κλπ; Είναι για εσάς η Ελληνική Θρησκεία η Θρησκεία των Ελλήνων, ή μήπως είναι ένα είδος μόδας για να σκοτώνετε την ώρα σας;

5. Διεξάγετε αγώνα ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως οι τσιγγάνοι, ή διεξάγετε Ιερό ΕθνικοΑπελευθερωτικό Αγώνα όπως διεξάγουν οι Έλληνες Πολεμιστές;

6. Έχετε κάποια σχέση με τον Κολοκοτρώνη; Αν ναι, τότε γιατί ζητάτε αναγνώριση από τον εχθρό και όχι εκδίωξη και τιμωρία του εχθρού;

Για όλους τους αμορφώτους που πανηγυρίζουν λόγω της αμαθείας τους, τούς λέμε το εξής: Διαβάστε βιβλία πολιτειολογίας, ιστορίας, κοινωνιολογίας, νομικής, ψυχολογίας και στρατιωτικών επιστημών, πριν εκστομίσετε διθυράμβους βλακείας και ανωριμότητος υπέρ δικαστικών αποφάσεων. Είναι απαράδεκτο να μεταφέρετε τον Ιερό Επαναστατικό Αγώνα από τους δρόμους όπου διεξάγεται καθημερινώς, στα γραφεία της χριστιανικής μισελληνικής κατοχικής ψευδο-δικαιοσύνης.

Τέλος, πρέπει να δηλώσουμε ότι επειδή το κίνημα της επανΕλληνίσεως βρίσκεται σε νηπιακή μορφή είναι πολύ καλό το ότι παρουσιάζονται ομάδες, σύλλογοι, οργανώσεις που δημιουργούν προβλήματα στους Έλληνες στο θρήσκευμα, που κάνουν αρνητική προπαγάνδα, που εκτοξεύουν λεκτικά πυροτεχνήματα, που προκαλούν καγχασμό.

Το Επαναστατικό Κίνημα θα επιβληθεί περνώντας μέσα από φωτιά και σίδερο. Η Ελληνική Ψυχή θα δώσει αμέτρητους σκληρούς και ανηλεείς ιδεολογικούς αγώνες μέχρι να γίνει έμπειρη και να αποκτήσει ανοσία στην χριστιανική πανούκλα. Κάθε εμπόδιο είναι για καλό.

Πάντα πρέπει να θυμόμαστε την Ιερά Εντολή των Ελλήνων Ιεροφαντών: Μόνον οι Αιώνιοι Ιεροί Νόμοι των Αθανάτων Θεών ισχύουν για να δικάζουν τους Έλληνες. Οι «νόμοι» των ναζωραίων κατακτητών ισχύουν για τους δούλους του ραββίνου Τζεσουά.  

 

Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα

9η Μεσούντος μηνός Μουνυχιώνος, έτους 2782 μετά πρώτην Ολυμπιάδα

 


 
     
 

© Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα